Контакти

Како да креирате рекламна кампања во VK. Насочено рекламирање "VKontakte": упатства, совети, прегледи. Како работи таргетирањето на ВК

Овде ќе разгледаме вистински случај на започнување рекламна кампања на мрежата VKontakte, што ми донесе 1.000.000 рубли. нето профит.

„Добрите“.Главниот „плус“ на овој вид рекламирање е можноста јасно да се избере (таргетира) публиката на која ќе и биде прикажан овој оглас. Можеме да ги поставиме полот, возраста, интересите на корисниците за кои е наменето нашето рекламирање, и со тоа веднаш ќе ја „достигнеме“ публиката која е најценета за нас.

„Добрите“.

  • Рекламирањето во заедниците ВКонтакте е многу поевтино од насоченото рекламирање.
  • Трчај рекламна кампањаво заедниците VKontakte е многу полесно отколку на надворешни веб-страници.

"Минуси".Нема опција за таргетирање. За да „влезете“ во вашата целна публика, треба да извршите независна работа - да ги изберете токму оние заедници на кои се претплатени луѓе, кои можат да бидат заинтересирани за вашите производи или услуги. За оптимален изборгрупа или „јавност“ треба да спроведат детална анализа на статистиката на заедницата. Зборував за ова детално во текот. Денес, како бонус, ќе ви откријам неколку „чипови“ за тоа на што треба да обрнете внимание на прво место кога ќе започнете реклама на ВКонтакте.

Ние започнуваме рекламна кампања за 1.000.000 рубли во групите ВКонтакте.

Чекор # 1: која е нашата целна публика?

Во почетната фаза, мора да разбереме кој е наш целната публикаи што е наше потенцијални купувачиинтереси. Главното правило што треба да го научите тука: не рекламирајте ги детските производи во смешни групи! Главната грешка на почетниците рекламни е што тие го бараат најевтиното место за лансирање рекламирање. Како по правило, поставувањето рекламни објави во смешни групи е поевтино. Но, да го разгледаме овој процес одвнатре. Да речеме, имаме хумористична група со 500.000 члена. Обично во такви групи 60% од претплатниците се на возраст под 25 години. Оваа публика најверојатно нема да биде заинтересирана за детски работи; покрај тоа, таа е несолвентна.

Но, таквата заедница би била идеална за нас за рекламирање.

Прво на сите, погледнете ја статистиката на заедницата и само тогаш - по цена на рекламирање во неа. Запомнете: нема скапо рекламирање, има ефективно и неефикасно рекламирање. Ваша задача е да бидете сигурни дека на секои 3.000 рубли инвестирани во рекламирање, заработувате двојно повеќе. На пример, потрошивте 3.000 рубли и заработивте 6.000 Вкупно 3.000 рубли. "Плус".

Чекор # 2. Ние бараме страници за да започнеме рекламна кампања.

Најоптимален начин за промовирање е веднаш поставување реклами во големите заедници, па дури и подобро - во мрежата на големи заедници. Тука има неколку „плус“.

  • Ако водите масовна рекламна кампања, тогаш кога работите со мрежа на заедници, честопати може да се согласите за специфични резултати, на пример, да работите на претплатници. Цената може да варира од 2,5 до 40 рубли. по претплатник - зависи од темата на групата.
  • Мрежата е секогаш заинтересирана за редовни клиенти! Ако сакате да работите на трајна основа и подготвени сте да инвестирате најмалку 50.000 рубли во рекламирање во почетната фаза, тогаш мрежниот менаџмент ќе ве сретне на половина пат и ќе вложи максимални напори за да се осигури дека ефектот на вашето рекламирање е неверојатен. Како по правило, ова се индивидуални консултации и дополнителна поддршка на клиентите.
  • Работејќи со мрежа на заедници, веднаш се наоѓате во тим професионалци, благодарение на што и самите ќе започнете да ги разбирате сите сложености на SMM, и ова ќе се случи десетици пати побрзо отколку ако се обидете да го проучите сето ова на вашиот сопствен

Случај број 1. Започнување рекламна кампања на VKontakte, преку нашата мрежа на заедници

Проект:Јас сум одлична водителка, сопруга и мајка
Мрежа на заедницата преку која беше промовиран проектот:Агенција СММ
Задача:Создавање на проект за информации за домаќинки

Методи за монетизација:

  • продажба на рекламирање;
  • продажба на стоки преку придружна програма Биггон;
  • создавање на онлајн продавница.

За време на објавувањето, во заедницата имало 127 илјади претплатници.

Цената на еден претплатник во јавноста: 2,5 БРИШЕЕ

Нето добивка на проектот: 30 000 руби месечно

Случај број 2. Лансирање на обука

Задача:Колекција на претплатничка база за учество на Интернет интензивно
Промоција:Остварено одеднаш преку неколку големи мрежи на деловни публика
Главен извор на претплата:Јавна страница „Анатомија на бизнис“
Цена по претплатник: 30 рубли

Што е направено.
Првично, во секоја деловна група, купивме еден оглас за тестот. Во групата беше поставена означена врска, што овозможи да се следи конверзијата на секоја „јавност“. Доколку резултатите од тестот беа задоволителни, започнаа преговори со сопственикот на групата во врска со купување рекламирање на големо (10-20 објавувања за рекламирање). Минималниот попуст за кој се согласивме е 30%, понекогаш успеавме да се договориме до 50% попуст. Благодарение на оваа стратегија, во некои случаи можевме да достигнеме претплатнички трошок од 15 рубли (ова е екстремно ниска цена по претплатник во информатичкиот бизнис).

Случај број 3. Салон за детска облека KluvaKids

Промоција:преку СММ агенцијата на веб-администратор Александар
Целна публика:домаќинки со мали деца
Нето добивка на проектот: 30 000 руби месечно

Чекор # 3. Подготовка на рекламен пост и започнување масовна рекламна кампања

      2) Користете светли наслови што магнетски ќе ја привлечат вашата публика. На пример:
      „ПРОДАБА! Летни фустани со 80% попуст “
      Тајната диета! Минус 15 кг за две недели! “
      „Бизнис во социјалните мрежи. Како да постигнете приход од 100.000 рубли месечно? “

3) Користете слики со висок квалитет.
4) Користете симболи MOJO:

5) Користете повик за акција:

6) Анализирајте ги објавите на конкурентите на сродни теми! Идентификувајте ги „чиповите“ што ги користат други учесници на пазарот и тестирајте ги.

Во овој пример, разгледавме како треба да изгледа рекламен пост ако продавате производ.

Вреди да се напомене дека алгоритмите и скриптите за креирање на објави за разни темитотално различно. Сепак, ова сценарио може да се земе како основа со правење свои промени.

Во секој случај, ефективноста на рекламниот пост треба да се процени само по започнувањето на рекламна кампања. Прво се пуштаат реклами. Ако се исплатеше и оствари профит, тогаш објавата е правилно напишана. Ако не, тогаш треба да го финализирате, а понекогаш и целосно да го направите рекламирањето.

Што да се избере: „цел“ или „јавно“?

Според мое мислење, ако започнете рекламна кампања на VKontakte за прв пат, тогаш најдобро е да го направите ова преку јавни страници. Поради фактот што поставувањето таргетирање е прилично макотрпен процес, цената на грешката може да биде голема. Покрај тоа, при лансирање насочено рекламирање, администрацијата на ВК нема да ви даде никакви специфични препораки за поставување. Кога започнувате рекламирање преку „јавност“, секогаш можете да побарате совет од администраторот на заедницата во која го доставувате вашиот оглас.

Здраво драги читатели на веб-страницата на блогот. Во написот "" разгледавме голем број опции за привлекување заинтересирани посетители (купувачи) до нашиот ресурс.

Јасно е дека без ова, секој проект станува бесмислен, така што секој се обидува максимално да ги искористи овие расположливи средства. Веќе започнавме детално да зборуваме за, како и за. Всушност, ова се одлични алатки кои, со правилен пристап, можат да ви овозможат добар почеток.

Но, за да се заврши сликата, сепак ќе биде потребно да се користат социјални мрежи. Тие често отвораат целосно нови хоризонти и ви овозможуваат да ја достигнете публиката заинтересирана за вашите производи, до кои не може да се стигне со традиционални средства. Ние веќе започнавме да зборуваме за и. Сепак, најголемиот и најпопуларниот во RuNet не беше покриен од нашето внимание.

Што е таргетирање на ВК?

Публика социјална мрежаМногу луѓе погрешно сметаат дека Вконтакте е слабо конвертибилен, бидејќи таму, наводно, претежно. Всушност, да, во Вконтатка има навистина поголем процент на школот отколку во Фејсбук, бидејќи има многу бесплатни добрите. Но, ова воопшто не значи дека нема платена публика - тоа е само повеќе дифузно отколку во социјални мрежи како што се Фејсбук, Гугл Плус или Линкедин.

Сепак, методите за таргетирање на рекламирање достапни во VKontakte (поставување само за потребната публика) и релативно неодамнешните ретаргирањелесно ќе ви овозможи да ги плетете ненаменските мрежни корисници за вашата понуда. Дозволете ми да објаснам малку за ретаргирањето. Тоа, всушност, овозможува да се прикажат реклами во VKontakte на веќе познати корисници за вас, што ги поставувате на вашата кабинет за рекламирањекористејќи список со адреси за е-пошта, телефонски броеви или лични карти или со собирање информации за нив на вашата веб-страница со поставување посебен код.

По појавувањето на ретаргетирање во поставките на сметката за реклами Vkontakte, многумина дури и престанаа да користат редовно насочување. Покрај тоа, како и каде сте собрале список со овие е-пошта, телефони или лични карти не е важно, но гледајќи напред ќе кажам дека за оваа цел можете да користите скрипти, услуги на Интернет, па дури и апликации за Контактот. Сè работи одлично, а вие дури и не треба. Подолу ќе дадам примери за користење на пренасочување што ќе ја зголеми преобразбата на сообраќајот од Контакт и ќе ги намали трошоците за рекламна кампања.

Всушност, за оние кои не знаат, блокови со насочени рекламисе прикажани во левата колона на страниците за контакт (обично огласот се состои од наслов и слика, а во некои случаи може да им се додаде и опис):

Под нив има копче „Сите реклами“, со кликнување на кое можете да го прегледате целиот спектар на теми за рекламирање што ви се нудат. Во теорија, сите од нив треба да одговараат на вашите интереси и аспирации, но во пракса не е секогаш така. Во овој и следните написи, ние само ќе се занимаваме со минимизирање на прикажувањето на нашите реклами на незаинтересирани корисници, како и да ги направиме што е можно поинтересни за нив, со цел да ја зголемиме нивната стапка на кликнување (CTR).

CTR (односот на бројот на прегледи и бројот на кликнувања помножени со сто проценти) во насочено рекламирање, како и во рекламирање во контекст, се користи за мерење на ефективноста на вашите реклами, и колку е повисока, толку помалку ќе плаќаат за клик. Иако, на Vkontakte, можете да изберете помеѓу два вида на плаќање:

  1. За кликне
  2. За впечатоци

За да разберете кој начин на плаќање ќе биде најпрофитабилен за вас, треба да спроведете експерименти (тестирајте рекламна кампања со скромен буџет - најмалку 100 рубли), патем, во деведесет проценти од случаите ќе биде поисплатливо да се користи опцијата за плаќање „за впечатоци“ и само кога се обидувате да достигнете огромна основа според големината на публиката, може да се претпочита плаќање за клик. Подолу, ќе разговараме за ова малку подетално.

Опцијата „За впечатоци“ ќе ви овозможи голем сообраќај за релативно мала количина, но со соодветна вештина. Прилично е тешко да се постигне ниска цена за кликнување во опцијата „За транзиции“ (потребна ви е добра страница со реклами) и ќе биде тешко да се добие голем број кликови со овој пристап. Затоа, полесно е и, во повеќето случаи, поевтино да ја користите опцијата за рекламирање Вконтакте при плаќање „За впечатоци“.

Ајде брзо да разгледаме како да добиете рекламна сметка на Vkontakte (по дифолт, не е активна за вас) и да започнеме да создаваме реклама. Па, патем, да разговараме за тоа на што треба да обрнете посебно внимание и со што не можете да се мачите, бидејќи тоа не влијае многу на успехот на рекламната кампања. Значи, на дното на која било страница за контакт ќе најдете копче "Рекламирање"... Со кликнување на него, ќе бидете пренесени на страницата за избор на алатка што сакате да ја користите:

Тука, патем, интересна е и втората реченица „Рекламни објави во заедниците“. Факт е дека Vkontakte секогаш може да се користи за рекламни цели на два начина: или поставете таргетирање во вашата официјална сметка за рекламирање или пребарувајте популарни јавни страници соодветни за вас по теми и ги поканувате нивните сопственици да го објават вашиот рекламен пост. Во вториот случај, Контактот остана, како што беше, надвор од деловна активност, па тие занемаа такво нешто (всушност, размена за објавување записи во јавноста).

Но, ќе разговараме за тоа подоцна, бидејќи денес сме заинтересирани само за насочување кон рекламирање и конкретно насочување кон нив. Затоа, кликнуваме на копчето „Насочени реклами“... Во прозорецот што ќе се отвори, накратко ќе се запознаете со карактеристиките на целта, по што сè што треба да направите е да кликнете на копчето "Креирај реклама". Formе се отвори формулар со многу различни полиња (ќе разговараме за нив малку подоцна).

Може да ги пополните случајно за сега за да креирате тест реклама. Заедно со него, и вашата сметка за рекламирање Vkontakte... После тоа, табулаторот "Рекламирање" ќе се појави во вашето лево мени, со кое можете брзо да ја внесете оваа сметка.

Која е разликата помеѓу насоченото рекламирање на Vkontakte?

Е се вратиме на создавање оглас, но сега за сега сакам да ви објаснам, Како е различно насоченото рекламирање?од медиумите или контекстуално рекламирање, и исто така која е нејзината одлика.

  1. Во случај на користење реклами во медиуми (банери, итн.), Вие плаќате за прикажување на вашата реклама пред публика, која може да ги вклучува вашите целни корисници. Процентот на нив, по правило, ќе биде многу различен од сто (многу сличен на не многу силниот хит на телевизиското рекламирање кај публиката). Во овој поглед, таргетирањето е многу повеќе селективно. Со фино подесување, можете да осигурите дека плаќате само за потребните корисници (насочени и мотивирани, кои се потенцијално заинтересирани за вашата понуда).
  2. Во случај на користење контекстуално рекламирање, тоа е поврзано со пребарувања внесени од корисникот во лентата за пребарување (рекламирање во резултатите од пребарувањето) или поврзано со неговите последни интереси (повторно, утврдени со претходно внесени прашања) или со содржината на страницата на која се прикажува рекламата (рекламирање на партнери на страници). Насочено рекламирање е поврзано со податоци што системот (во нашиот случај, Вконтакте) ги знае за корисникот - неговата географска локација, социо-демографска позиција, интереси и многу повеќе.

Но, ова не е главната работа. Главниот разликата помеѓу контекстуалното рекламирање и насоченото рекламирањележи во степенот на подготвеност на потенцијалниот клиент да купи - без разлика дали е подготвен да купи првично или исто така треба да го охрабрите да го стори тоа.

  1. Во контекстуалното рекламирање, главно има т.н. „топли клиенти“. Тие одат на пребарување, веќе имаат цел да купат нешто (дури и ако не на првата страница на која ќе наидат, но воопшто), го внесуваат своето барање, спроведуваат истражување за квалитетот и цените, а потоа добиваат од рекламирање на вашата страница и станете ваши клиенти ...
  2. (тие не дојдоа во Вконтакт на кој било начин да купат, туку да комуницираат), т.е. им служиме на рекламите на корисниците со цел да го разбудиме нивниот интерес. Тогаш тие треба да се "загреат".
    1. За таа цел, тие се користат во случај на добра што не се многу скапи (кога на посетителот му е лесно да донесе одлука за купување). Ваквата продажба може да се спореди со трговијата со транспорт, кога патниците одлучуваат за брза набавка на само не многу скапа стока. Што се однесува до Контакт, сè што чини помалку од неколку илјади рубли (облеката може да биде нешто надвор од оваа ценовна категорија) може да се класифицира како спонтано купување.
    2. Алтернативно, можете да ги насочите потенцијалните клиенти до заедниците Контакт (), во случај на скапи или сложени производи (услуги), кога на луѓето им треба време да размислат. Во вториот случај, вие ги „обработувате“ посетителите во заедницата, правејќи ги „студените“ клиенти „топли“. Ова се таканаречените „долги набавки“ ( скапа стока, комплексни услуги, настани и сл.) за кои е потребна рефлексија.Во заедницата му објаснувате за важноста на вашиот предлог, неговите одлики, единственоста, достоинството, така што тој е убеден во потребата од оваа набавка Нема да му биде тешко да се приклучи на заедницата (ако оваа тема некако му е интересна), по што тој ќе започне да го добива вашиот билтен. Можно е процесот на „затоплување“ (созревање) на корисниците да трае со недели или дури месеци, но со правилен пристап, сè ќе работи.

Каде да испраќате клиенти од реклами - до страницата или до заедницата?

Ајде да го решиме повторно - кога да испратиме корисник од рекламирање на Вконтакте до надворешна страница и кога до заедницата?

  1. Ако рекламираниот производ чини помалку од 2.000 рубли. Во овој случај, има смисла да се води клиентот на целна страница (или страница на една страница)
  2. Доколку има доволно информации на самата целна страница за да го убедите клиентот да купи (прочитајте)
  3. Ако корисникот не треба да плаќа - игри, промотивни страници итн.
  1. Ако имате голема онлајн продавница или позната марка. Во овој случај, вашата потреба, најверојатно, нема да биде ограничена на една набавка - потребна ви е постојана продажба. Во заедницата објавувате интересна содржина, која ја разредувате со продажба на објави за нови производи, понуди или промоции. Willе биде многу поудобно, далекувидно и попрактично.
  2. Ако имате локална деловна активност (на пример, ресторан, фитнес-клуб или кафуле). Едно лице се приклучува на заедница каде што можете да комуницирате со него, да го дознаете неговото мислење за вашата услуга, да ги прочитате неговите прегледи и да се обидете да ги земете предвид. Па, и секако, со добра заедница, овој клиент може да стане постојан за вас.
  3. Ако продавате сложени или скапи производи или услуги. Во овој случај, со помош на заедницата, ќе можете да му објасните на корисникот зошто вреди толку многу овој производ, зошто е добар и која е неговата предност во однос на конкурентите.

За кого е погоден таргетирањето (рекламирање во VKontakte)?

  1. Доколку имате понуда погодна за широк спектар на корисници (стока за широка потрошувачка). Работи што се интересни за многумина. Колку е поширока потенцијалната целна публика, толку подобро ќе оди на социјалните мрежи.
  2. Ако имате своја тематска заедница на Vkontakte, тогаш таргетирањето може да послужи како многу добар начин за привлекување корисници и претплатници на него.
  3. Ако имате онлајн продавница, тогаш е сосема можно успешно да се изгради продажба преку социјални мрежи. Vkontakte ќе ви даде нови клиенти, нова продажба и дополнителен профит во споредба со сите други начини за привлекување клиенти.
  4. Игрите одат добро преку таргетирање и мобилни апликации, бидејќи е многу лесно да се постави прикажување реклами за оние кои имаат мобилни уреди или оние кои играат на социјалните мрежи.
  5. Кафулиња, ресторани, фитнес, клубови и други локални бизниси скоро секогаш имаат свое претставување на социјалните мрежи, а привлекувањето посетители од таму со таргетирање би било целосно логично продолжување на соработката.
  6. Ако сакате да привлечете корисници на некои настани, концерти, забави и други настани кои се насочени кон широка публика, тогаш Vkontakte е совршен за вас.
  7. Исто така, во социјалните мрежи, можете совршено да рекламирате разни информативни производи, семинари, конференции, тренинг итн. нештата.
  8. Сумирајќи, можеме да кажеме дека рекламирањето на Вконтакте работи добро за бизнис ориентирана кон клиенти (а не за деловно работење).

За кого рекламирањето на Вконтакте не е соодветно?

Постојат голем број на услужни и деловни сектори кои се доволни скапо и не е многу ефикасно да се промовира користење на таргетирање во VKontakte(контекстот може да се претпочита во овој случај). Во основа, проблемот лежи во тешкотијата да се избере вистинската публика, иако со појавата на ретаргетирање (во следните написи ќе зборуваме за тоа многу детално) овој проблем во голем број случаи стана доста решлив. Вториот проблем е што поголемиот дел од времето луѓето на социјалните мрежи не ги интересираат овие теми.

    Многу е тешко да се промовира Vkontakte (можеби, со исклучок на интернет маркетингот). Оние таргетирањето не е многу погодно за B2B надвор од Интернет (продажба на градежни материјали, системи за видео надзор, канцелариски материјали и сè друго што е конфигурирано да работи со бизнис што не е поврзан со Интернет).

    Прво, тешко е да се насочат продавачите вистинскиот бизнис, па дури и ако го погоди вистинскиот корисник на мрежата, не е факт дека тој ќе сака да го смени добавувачот што веќе го има. Второ, добавувачи се и луѓе, и тие одат во Контакт за да направат пауза од работата и да не продолжат да го прават тоа. Ако му треба вашата услуга, тој ќе оди во Јандекс или Гугл и ќе најде сè таму. Интернет-маркетерите, пак, всушност работат на социјални мрежи, па затоа, на целни страници итн. Работите на Вконтакте може да се рекламираат со успех.

  1. Оди силно комплексни високо специјализирани услуги(заштита на податоци, алармни системи и сл.), кои се неразбирливи за повеќето корисници на Vkontakte. Beе биде доста тешко да се најде целна публика која ќе биде заинтересирана за ова. Колку е посложена услугата, толку е потешко да се најде публика на социјална мрежа. Иако, повторно, со појавата на ретаргетирање стана можно да се избере публика за високо специјализирани понуди, сепак остануваат некои тешкотии.
  2. Тешко е да се промовира со таргетирање медицински услуги, бидејќи има многу нијанси за секој од нивните типови, поврзани пред се со усвојувањето на умереноста (треба да соберете и испратите информации за вашите активности и на секој можен начин да се согласите за ваков вид соопштенија). Покрај тоа, трошоците за привлекување клиент можат да бидат повисоки отколку во контекстот, што не е добро.Второ, повторно е тешко да се насочи (истакне) целната публика, иако може да се фокусирате на некои тематски медицински заедници. Но, повторно, корисниците на овие заедници веќе се привлечени од услугите на медицинскиот центар што ги создаде и поддржува оваа заедница. Мора да има добра причина корисниците да ги менуваат обележјата (на пример, ако вашата понуда има значително пониска цена). Услугите во медицината за козметологија (пластика и сл.) Се промовираат малку подобро, бидејќи им е поинтересно на луѓето.
  3. Мошне често, целната публика се обидува да промовира недвижен имот, но ова е далеку од секогаш ефикасно, бидејќи е неверојатно тешко да се најде купувач за стан со користење на насочено рекламирање на Vkontakte. Needе треба да достигнете огромна публика за да добиете шанса за барем една продажба. Покрај тоа, ништо друго освен подесување за мегаполози и работоспособна возраст не може да се направи особено. Повеќе ветувачки метод за продажба на недвижен имот ќе биде создавање на тематска заедница или спроведување на семинари (на пример, за хипотеки или како да се купи стан), но тоа ќе трае многу работа и ќе ви додаде работа. Состојбата е подобра со испорака и изнајмување станови преку таргетирање.

Горенаведените факти во никој случај не имплицираат заслуги на кој било од горенаведените методи на рекламирање, тие едноставно ги илустрираат нивните значајни разлики. Социјалната мрежа Вконтакте, според својата специфичност, агрегира во себе огромен слој на знаење за корисниците кои се регистрирани во неа и комуницираат. Благодарение на ова, со соодветна вештина, можно е само за оние корисници на мрежата кои, априори, ќе бидат заинтересирани за тоа. Па, со доаѓањето на можноста за користење на ретаргирање, точноста на таргетирање на корисникот стана уште поголема.

  1. Во VKontakte, добрата и услугите чинат до пет до шест илјади рубли се продаваат добро. Се што е поскапо може да се испроба, но веројатноста за ефективна продажба на публиката на оваа социјална мрежа веќе се намалува.
  2. Покрај тоа, треба да се каже дека најдобро е тука да се продаваат производи за широка потрошувачка. Со појавата на ретаргирање, рекламирањето на високо специјализирани понуди, исто така, стана сосема можно и ефективно, но сепак е полесно да се продаваат производи за широка потрошувачка.
  3. Ако некој производ, услуга или бренд има заедница на обожаватели на Vkontakte, тогаш ова ќе биде голема помош, бидејќи таргетирањето по групи најдобро функционира.
  4. Како по правило, подобро е да го насочите протокот на посетители привлечени од насочено рекламирање кон надворешна страница (или вашата страница) отколку кон група или јавност во самата социјална мрежа. Но, повторно, треба да експериментирате.
  5. Цените за рекламирање на Вконтакте се малку повисоки отколку во Вконтакте, но од друга страна, тука многу брзо (со правилен пристап) може да добиете пристоен проток на заинтересирани посетители, што ќе резултира со десетици нарачки на ефтина стока дневно . Постои пример кога сопственикот на онлајн продавница троши двесте илјади рубли месечно на насочено рекламирање и е многу задоволен од маргината извлечена од овој бизнис.

Умереност на рекламите и главните параметри на рекламната кампања

Покрај тоа, треба да знаете дека (на пример, алкохол, тутун и други непријатни работи). Па, сè друго што е забрането со рускиот закон. Всушност, сите ваши реклами ќе бидат модерирани и забранетите теми нема да бидат пропуштени, но ако склучувате договор за некој да привлече сообраќај од Вконтакте, проверете

Скоро секоја личност ги чита вестите, а читањето вести за пријателите на Вконтакте е принципиелно. Еве како да го искористите овој момент за да ја промовирате вашата заедница - во канцеларијата за рекламирање имате можност да започнете специјална кампања за рекламирање во вести на други луѓе. Што е новост и како да ги поставам? Одговорот на ова прашање ќе го најдете во ова детално упатство..

  1. При промовирање на стоки и услуги чинат од 4000 рубли.
  2. За време на промоција на комплексни ниши: недвижен имот, правни услуги, зграда.
  3. Работа со студена публика на која треба подетално да и се каже за проектот.

Добрите и лошите страни

  1. Способност да се креираат записи со голема придружба на текст.
  2. Лентата изгледа поприродно. Ова го зголемува опсегот на вашите реклами.
  3. Повеќето ефективен методпромоција на Вконтакте.
  4. Снимката е достапна за дистрибуција на сите уреди.
  1. Недостаток на плаќање за кликне.

Како да започнете: 7 чекори

Без понатамошно разочарување, да наведеме 7 основни чекори.

Чекор 1.

Чекор # 2

Кликнете на копчето "Креирај реклама".

Чекор # 3

Чекор # 4

Доводот е објавен во име на вашата заедница.

Чекор # 5

Избор на предмет на вашата реклама.

Кога рекламирате производи за одредена возрасна категорија, треба да ставите посебна етикета.

Чекор 6

Ја поставивме целната публика. Ние ја избираме посакуваната земја или земји, град.

Предметот "Роденден" е корисен при рекламирање на стоки како подарок.

Во следниот дел, наведете ја категоријата интереси на целната публика. На пример, кога рекламирате женска облека, може да вклучите „Убавина и мода“, „Купи преку Интернет“, „Дом и семејство“ итн.

Во заедниците, наведете јавност и групи поврзани со вашата тема.

Апликации и страници. Ние ги посочуваме апликациите на Вконтакте или страници на трети лица поврзани со предметот на рекламата.

Точката "Патници" покажува записи за корисници кои често ја посетуваат Vkontakte од различни IP-адреси.

Образование и работа. Ако вашата целна публика се студенти или претставници на одредена професија, тогаш ова јазиче ќе биде многу корисно.

Дополнителни опции. Тука можете да ја додадете вашата база пренасочување, собрано од вашата страница или со користење на анализатори.

Зачувајте ги поставките. Овде можете да ја додадете публиката што покажа одредено дејствие со вашите реклами во базата на податоци за пренасочување.

Чекор # 7

Ние ги прилагодуваме цената и локацијата. Во делот „Рекламни страници“ изберете каде ќе бидат прикажани записите: вклучено Мобилни уреди, во целосна верзијаили на сите страници.

Цената е означена за 1000 впечатоци. Системот автоматски ја поставува количината. Може и треба да се намали за да се заштеди буџетот. Ако покриеноста падне, тогаш трошоците треба да се зголемат.

Ние ги ограничуваме впечатоците на 5 по лице.

На крајот, кликнете на "Креирај реклама".

Како да го извлечете максимумот од вашите реклами во новостите: 3 совети

  1. Прилагодете ги вашите реклами за секој сегмент на публика.
  2. Изберете светли и привлечни слики.
  3. Покажете реклами на веб и мобилни уреди одделно.

Сегментирајте ја вашата публика. Не треба да водите една рекламна кампања за сите сегменти истовремено. Ова ќе го заштеди вашиот буџет и ќе ги зголеми конверзиите.

Пред неколку години, немавме идеја колку цврсто социјалните мрежи ќе станат дел од нашите животи. Тие веќе престанаа да бидат само „муабет“ за тинејџери. Почесто познати компании, сопственици големи бизниси, онлајн продавници и само индивидуални претприемачи создаваат страници и заедници на мрежата за да ги промовираат своите стоки и услуги.

За да привлечете претплатници - потенцијални клиенти - постојат различни алатки. Oneе зборуваме за еден од овие методи во оваа статија.

Насочено рекламирање "VKontakte": општи информации

Што е ова? За што е? Можеби ова е само губење пари?

Долго време се веруваше дека ВКонтакте е мрежа за ученици. Но, неодамнешните истражувања покажаа дека ситуацијата се менува. Сега во популарната руска социјална мрежа има голем број на солвентни публика, подготвени да научат за разни стоки и услуги и да купуваат. На овие луѓе им е потребна помош при добивање на такви информации. Но, бидејќи главната работа е сè уште одмор и забава, понудата не треба да биде премногу нападна. Она што успешно се прави со насочено рекламирање "VKontakte". Што е тоа?

Ако зборуваме за надворешната компонента, ова се мали реклами лоцирани лево од вашата страница во социјалната мрежа. Сигурно сите обрнаа внимание на нив, но не секој знае како се појавуваат и зошто.

Огласот вклучува наслов, слика и Краток опис... Како по правило, не повеќе од две или три парчиња ќе бидат видливи истовремено. За да ги видите другите, треба да кликнете на копчето "Сите реклами". Идеално, секој од нив треба да одговара на интересите на лицето на чија страница VKontakte се наоѓа. На крајот на краиштата, овие реклами се прилагодени специјално за секој корисник.

Но, практиката понекогаш отстапува од идеалот, затоа што човечкиот фактор интервенира.

Насочено рекламирање на VKontakte бара многу внимателен пристап. Совети за подготовка и лансирање нема да бидат излишни.

Ако не се придржувате до нив, лесно можете да го „исцедите“ целиот планиран буџет и да не постигнете никакви резултати.

Не секој производ или услуга се продава добро со таргетирање. Ако ова се некои ретки предмети, сезонски, не за секого, или премногу скапи, подобро е да барате други методи за нивно промовирање. Сè што е поврзано со медицината е лошо продадено. Само добра за широка потрошувачка имаат право на таргетирање.

Пред да започнете реклама, подгответе и поставете рекламен пост во вашата група, на страницата или на платформата каде што ќе оди корисникот, рекламен пост Неопходно е лицето да не дојде само, туку и да се заинтересира за информациите , се задржува, сака подетално да го проучи, да се регистрира или да се приклучи на група и идеално да направи нарачка.

Самиот оглас исто така бара внимателен пристап. Високо квалитетна фотографија или графичка слика, јасна и живописна. Задачата е да привлече внимание. Играјте на емоциите на луѓето. Текстот е краток и концизен. Таа мора точно да ја погоди целта, да биде напишана на јазикот на целната публика (целна публика) на која е направен влогот. Запознаеноста и грубоста се неприфатливи. Без повици кон „вас“! Можеби нема да поминете умерена.

Пред полноправно прикажување, прво треба да го тестирате вашиот оглас со трошоци не повеќе од 100 рубли. Најдобро е да направите неколку реклами на иста тема, но со различни слики, наслови и објаснувања. И од нив, веќе во тест процес, изберете ја најдобрата опција.

Поставување на насочено рекламирање "ВКонтакте"

Ајде да анализираме детален алгоритам на работа.

Прелиминарната фаза е анализа и страниците на корисниците, нивните прегледи за пребарување, идентификуваните интереси. Врз основа на добиените податоци, се подготвува портрет на целната публика, со кој ќе мора да работите за време на рекламната кампања.

Постојат неколку начини да се започне:

2. Ако постои заедница (група), можете да дејствувате преку неа. Beе биде побрзо на овој начин. Под аватарот има линија "рекламирај ја заедницата".

Првата опција бара да направите две транзиции пред да започнете да ја креирате вашата реклама. И втората води директно на страницата каде што е поставено насочено рекламирање "VKontakte". Самата мрежа ќе ви каже како да поставите понатамошна работа.

Прво, ние ја вчитуваме рекламата подготвена однапред (текст + слика). Тие мора да бидат со одредена големина, како во однос на бројот на зборови, така и во однос на должината / ширината на сликата.

Потоа продолжуваме кон поставките за различни параметри на нашата целна публика: возраст, пол, место на живеење, интереси, брачна состојбаитн. Такви индикатори може да има многу. Од кој ќе се земе зависи специфична состојба... Подолу е пример за таргетирање.

По пополнување на сите полиња и создавање на првиот оглас, ќе се појави лична сметка за рекламирање, во која ќе може да се следи напредокот на рекламната кампања.

начини за плаќање

Друг параметар при таргетирање.

Поставувањето насочено рекламирање на VKontakte претпоставува две по впечатоци и кликне. Најдобро е да го направите тоа прво според првата опција, а подоцна да преминете на втората. најчесто се користи при достигнување на многу голема публика. За транзиции - поевтино и полесно.

Основни концепти и поими за таргетирање

Достигнување е бројот на луѓе што го виделе вашиот оглас барем еднаш.

Преод - мерено во бројки. Колку пати сте го следеле предлогот. Корисникот што ја извршил транзицијата нема да биде прикажан огласот по втор пат.

Впечатоци - колку пати е прикажана вашата реклама VKontakte.

CPC (цена за клик) е индикатор за цената на еден клик.

CPM - (цена на промили) - цена на 1000 впечатоци.

CTR (стапка на преглед) - овој концепт ја покажува ефективноста на рекламата и се пресметува како број на прегледи по број на кликнувања помножено со 100%.

Примери за

Колку повеќе детали ги пополнувате сите колони, толку поефикасно ќе работи насоченото рекламирање на VKontakte. Случаи ( вистински примери) ќе разгледаме сега.

Интернет-продавницата за стоки за деца одлучи да спроведе рекламна кампања. Беше утврдена целната публика - жени на возраст од 20-30 години, во брак, имаат деца. Испорака на стоки од оваа продавница се изврши само во градот Х. Внесени се сите овие параметри. Начинот на плаќање е за кликне. Препорачаната цена е четири рубли. Опфатеност на публиката - 10 000 луѓе.

Ако продавницата работеше со достава до цела Русија, бројките ќе беа различни. И сите градови ќе бидат наведени во поставките, што дефинитивно ќе ја зголеми областа за покривање.

Група (заедница) или страница: до каде треба да води рекламата

Насочено рекламирање „ВКонтакте“ (чие упатство е дадено погоре) и практиката на неговата употреба покажуваат дека со прилично ниска цена и одреден специфичен вид на производ (услуга), подобро е клиентот да се испрати на добро составена на една страница. Од каде што може веднаш да нарача.

Со голем асортиман, на пример, онлајн продавници, транзицијата треба да доведе до група. Во овој случај, целта не е само еднократно купување, туку долгорочна соработка и постојана продажба. Ова се однесува на разни пицерии, фитнес клубови, продажба и доставување цвеќиња и многу повеќе.

Нови можности

Неодамна се појави интересен додаток - пренасочување, што ги проширува првичните можности за рекламирање производи.

Тоа ви овозможува да ги прикажувате своите реклами на луѓе што веќе ги познавате.

Добрите страни на таргетирањето

Ви овозможува многу точно да го одредите и посочите портретот на целната публика. Многу мрежни мрежи сакаат да зборуваат за себе, даваат детални информации за хоби, место на живеење, возраст и така натаму. Така, нема да биде тешко меѓу милиони претплатници да најдат „пријатели“ според потребните критериуми и да ги понудат точно оние добра и услуги што ќе бидат од интерес за нив.

Точноста на изборот на целната публика ви овозможува да постигнете ситуација кога рекламата и понудата ќе го пронајдат самиот клиент, а не обратно.

Заклучок

Така, ако сакате да ја зголемите продажбата, кажете за нов производ или услуга, насоченото рекламирање на VKontakte ќе ви помогне. Прегледите на многу сопственици на деловни активности зборуваат за ефективноста на овој вид промоција. Но, само со добро усогласена и спроведена кампања.

Здраво! Ако одлучите да поставите насочено рекламирање на Vkontakte, тогаш веднаш се појавуваат многу прашања. Колку пари ви се потребни за да започнете рекламна кампања? Кои поставки треба да бидат избрани и кои треба да се игнорираат, со оглед на моето индивидуален проект? Како да најдам слики? Кој е најдобриот формат на слика? Што е ЦТР и што е ЦПМ, која е разликата и кој да се избере? Што е пренасочување и како да се користи? Со цел да ве спасиме од непотребна врева, ќе ги разгледаме сите овие проблеми и не само во овој напис.

Скептиците ќе речат: „Пробав! Насочените реклами не работат! Потрошив многу пари “.Драги другари, виолината нема да свири во рацете на нилски коњ! Пробав - не успеа, тоа не значи дека не работи. Средство не е во ред. Илјадници компании на Vkontakte ја користат оваа алатка и добиваат клиенти секој ден. Потребно е само малку трпеливост и вештина.

Во меѓувреме, ќе го дадам овој инфографик:

Исто така, сакам да ги предупредам луѓето кои само пробуваат рекламирање преку Интернет.Како прво, ви препорачувам таков рекламен канал како што треба, прво треба да работите во таа насока. Насоченото рекламирање е повеќе „долг сообраќај“ и во некои ниши сè уште може да се натпреварува со контекстуалното рекламирање во стапката на конверзија на посетителот во купувач. Но, во повеќето случаи е подобро да се започне со контекстуално рекламирање, и само тогаш да се поврзе насочено рекламирање. И употребата на комбинација на контекстуално рекламирање + насочување кон Вконтакте ќе помогне значително да се зголеми ефикасноста. Thisе зборувам за ова во следната статија, бидејќи сега ќе биде тешко да се зборува за сите суптилности, но ќе ви дадам неколку упатства. Значи, да почнеме.

За полесно да се движите, ајде условно да го поделиме целиот процес во 2 фази. Имено:

  1. Обука:основни термини, подготовка за тестирање реклами, креирање сметка за рекламирање.
  2. Поставување:Да ги поминеме главните поставки за таргетирање, по формати реклама, составување тест за слики и наслови, како и избор на стратегии за впечатоци или кликови.

Подготовка и термини

Малку теорија и бројки:

CTR е односот на кликовите до впечатоците, измерен како процент.На пример, од 1000 впечатоци, добивте 20 кликања. 20/1000 * 100 = 2%. Овој индикатор е важно да се земе предвид при изборот на формат на реклама за впечатоци. Во рекламирањето со кликнување, тоа не е толку важно затоа што тоа не влијае на трошоците за клик.

СPC - цена по транзиција.Важно е секогаш да се земе предвид, во спротивно може да одите во негатива.

Ние создаваме сметка за рекламирање

Отворете ги „Поставки“ во менито лево и побарајте ја врската „Рекламирање“ на дното.

Кликнете на копчето "Насочена реклама". "Креирај реклама". Првиот чекор е да креирате реклама, а не канцеларија. Предлагам едноставно да креирате реклама сега, без да поставите поставки, само за да имате сметка за реклама.


Слики за готвење

Постојат две опции за избор. Првиот е сами да барате слики на сите ресурси што ви се достапни (од фото банки, до банално пребарување на слики во пребарувач), а потоа да подготвите слики во Фотошоп. Или можете да користите со овамега погодна услуга, за почеток тоа ќе биде доволно бесплатна верзија... Сега нема да се задржам на услугата, можете да сфатите ако сакате, тоа е интуитивно.

Тестирање на слики и наслови

За поефикасно прилагодување на вашата кампања, важно е да ги тестирате сликите и насловите. За тестот, треба да се подготвиме. Тестот тече на следниов начин.

  • Избираме најмалку 5 слики. Тестираме пет слики со ист наслов.
  • И дојдовме до најмалку 5 титули. Тестираме пет наслови со иста слика.
  • Откако ќе тестирате кои слики и наслови беа на повеќето кликнување, ги комбинираме насловите со најголема кликање и сликата со најголема кликање. На овој начин ја добиваме најефективната реклама.

Идеално, треба да тестирате најмалку 15 слики и најмалку 15 наслови. Но, за разбирање за прв пат, пет се доволни.

Прилагодување

До денес, постојат 5 опции за формат на реклама за страницата и групата.

  • слика и текст. Тие се користат главно кога треба јасно да објасните за што станува збор во соопштението;
  • одлична слика. Овој формат е добар затоа што привлекува внимание многу подобро од претходниот. Но, постои значителен недостаток - ограничување на симболите, само 25. Можете исто така да напишете текст на сликата, што значително ги проширува можностите на оваа опција;
  • Ексклузивен формат. Во овој случај, вашата реклама ќе се емитува на корисникот во една копија, без конкуренти. Лошата страна е што е двојно поскапо;
  • Промоција на заедницата. Овој формат е погоден само за заедниците, не можете да ја рекламирате страницата користејќи ја. Клучната разлика е во тоа што корисникот може да се придружи на вашата заедница без да следи линк. Theе има копче „Придружи се“ веднаш во рекламата;
  • Конечно, посебен формат! Ако вашата целна публика е над 100 илјади, препорачувам да ја испробате! Се емитува не во левата колона, како и другите формати, туку во најавата за вести на корисникот, што значително го зголемува CTR. Оваа опција работи само за заедниците.

Избор на предмет на вашата реклама

Можете да го прескокнете овој чекор во принцип, но корисно е да изберете тема и потсекција. Кога темата и под-поделбата се поставени, модерирањето е побрзо.

Избор на географија на нашата целна публика

Во овој блок, можете да изберете градови во кои сакате да се рекламирате, области, метро станици, па дури и улиците на вашиот град. Ова е потребно ако имате локална деловна активност, на пример, кафуле. Во овој случај, треба да се вклучите во тесниот круг на луѓе кои не треба да патуваат низ половина град до вас. Овде можете да исечете ирелевантни реклами. На пример, продавате некој редок производ, претходно го купивте во Кина. Во овој случај, ќе биде многу корисно да се отсечат големите градови, бидејќи тие веќе имаат многу добар избор и може да го купат истиот производ со достава во нивниот град, па дури и често поевтин. За да го направите ова, треба да изберете во колоната „освен“ градовите што сакате да ги исклучите од вашата рекламна кампања.

Поставување демографија

Со пол и возраст, сè е јасно. Но, има многу интересни поставки во овој блок, како што е роденденот. Можеме да ја штиклираме кутијата за роденден. И во огласот, напишете, на пример: „Во чест на роденденот, попуст од 10%“. Овие реклами ги зголемуваат стапките на кликнување затоа што тие ги персонализираме. Избор на брачен статус, исто така можете да ја подобрите важноста на вашата РК. На пример, нема смисла да се рекламира страница за запознавање на семејни луѓе. Добро, барем често)

Интереси

Па, конечно, стигнавме таму :) Според мене, ова е најважниот и најкорисен блок во традиционалното таргетирање. Затоа, да разговараме за тоа што е можно подетално. Па да одиме.

Категории на интереси

Алгоритмот Vkontatke постојано го брои ангажманот на секој специфичен корисник во одредени категории на објави. На пример, ако некое лице постојано сака, коментира, гледа одредена тема, на пример, стоки и услуги. Со помош на оваа поставка, ние само ќе можеме да го старееме нашето рекламирање на овој сегмент на корисници! Одлично навистина?! :)

Заедници

Можеме да се вклучиме во сегмент од публиката што е во групите на нашите конкуренти! Тоа е, всушност, одземете ги клиентите од конкурентите. Па, тоа не е сè! Лице што е во интересни заедници исто така може да биде наш потенцијален клиент (на пример, се луѓе кои се во деловни заедници потенцијални клиентиза услуги b2b). Но, тука треба внимателно да ги изберете заедниците во кои се дотерувате.

Насочување на апликации и страници

Со таргетирање на одредени апликации, може да постигнете и добри резултати во одредени случаи. На пример, рекламирање играчка, можете да насочите кон луѓе кои веќе играат слични игри.

Исклучок

Можете, на пример, да исклучите луѓе кои се веќе ваши претплатници.

Светоглед

Јас не го користам овој блок затоа што немаше потреба. Можеби ќе биде корисно за вас.

Патници

Ако го означите ова поле, рекламите ќе се емитуваат на луѓе кои ги обележуваат своите фотографии на различни места. Ова ги зголемува шансите за наоѓање на повеќе солвентна публика.

Следниот блок „Образование и работа“

Со прилагодување кон професијата, можете дополнително да се вклучите и кај публиката која ќе биде заинтересирана за вашиот производ или услуга. На пример, луѓето кои студирале на високо платена специјалностеден од елитните универзитети е многу поверојатно да има висок приход отколку наставниците основни одделенија... Истото важи и за луѓе кои имаат одредена позиција или работат во одредена компанија.

Дополнителни опции

  • Пренасочување на групи. Оваа поставка е достојна за посебна статија. На кратко, можете да соберете посебна корисничка база на која ќе се емитува вашиот оглас. Ова може да се направи или со помош на одреден софтвер, или со претходно инсталирање на кодот за пренасочување на вашата веб-страница.
  • Со исклучок на. Ние исто така можеме да ги исклучиме луѓето на кои не сакаме да ги прикажуваме нашите реклами. На пример, луѓе кои се веќе претплатени на нашата заедница.
  • Уреди Ако изберете сопственици тука Apple технологијаили сопственици на паметни телефони, тогаш можеме дури и попрецизно да се вклучиме во публика на солвентни.

Остатокот од поставките во овој блок обично ги игнорирам, едноставно затоа што сè уште не сум сретнал такви рекламни кампањи.

Поставување цена и локација

За впечатоци или за кликне?

Треба да ја избереме цената за впечатоци и за кликне. Кога се правилно конфигурирани, рекламите за впечатоци честопати се поефикасни од рекламите за кликнувањата. Но, постојат исклучоци, на пример, ако вашата публика е над 500 илјади, има смисла да се тестираат реклами за кликне. Препорачувам да изберете платформи за рекламирање само на Vkontakte.

Транзициски трошоци.

Главната грешка на почетниците е тоа што тие ја оставаат цената што ја нуди Вконтакте. Затоа многумина сметаат дека рекламирањето на Вконтакте е неразумно скапо. Всушност, треба да бидете водени од едноставна формула: поделете ја предложената количина (кликнување или на 1000 прикази) со околу 10 или слично. Тоа е, ако цената за 1000 впечатоци Vkontakte препорачува 12 рубли, можете да поставите 1,2 рубли. и ако впечатоците ќе се одвртат нормално (барем 1 впечаток во секунда), тогаш го оставаме како што е. Ако не, ја поставивме цената малку повисока и така сè додека впечатоците не се одвртат нормално.

Кликнете на „Креирај реклама“, и потоа стартувај ја рекламата за модерирање.

Со почит, Владимир Кондратенко

Дали ви се допадна статијата? Сподели го