Névjegyek

Hogyan hozzunk létre hirdetési kampányt a VK -ban. Célzott reklám "VKontakte": útmutatás, tanácsok, vélemények. A VK -célzás működése

Itt valódi esetnek tekintjük, amikor reklámkampányt indítottunk a VKontakte hálózaton, ami 1 000 000 rubelt hozott nekem. nettó nyereség.

"Előnyök". Az ilyen típusú hirdetések fő "pluszja" az a képesség, hogy világosan kiválaszthassák (megcélozhassák) azt a közönséget, akinek ezt a hirdetést meg fogják jeleníteni. Beállíthatjuk azoknak a felhasználóknak a nemét, életkorát, érdeklődési körét, akiknek hirdetéseinket szánjuk, és így azonnal „elérjük” azt a közönséget, amely számunkra a legcélszerűbb.

"Előnyök".

  • A VKontakte közösségekben történő hirdetés sokkal olcsóbb, mint a célzott hirdetés.
  • Fuss reklámkampány a VKontakte közösségekben sokkal könnyebb, mint a külső webhelyeken.

"Mínuszok". Nincs célzási lehetőség. Annak érdekében, hogy "bejusson" a célközönségébe, önálló munkát kell végeznie - pontosan azokat a közösségeket kell kiválasztania, amelyekre feliratkoztak, és akik érdeklődhetnek az Ön árui vagy szolgáltatásai iránt. For optimális választás csoportnak vagy „nyilvánosságnak” részletes elemzést kell készítenie a közösség statisztikáiról. Erről részletesen beszéltem a tanfolyamon. Ma bónuszként elárulok Önnek néhány "zsetont" arról, hogy mire kell először odafigyelnie, amikor hirdetést indít a VKontakte -on.

Reklámkampányt indítunk 1 000 000 rubelért a VKontakte csoportokban.

1. lépés: Ki a célközönségünk?

A kezdeti szakaszban meg kell értenünk, hogy ki a miénk a célközönségetés mi a miénk potenciális vásárlókérdekeit. A fő szabály, amit itt meg kell tanulnod: ne reklámozd a babatermékeket humoros csoportokban! A kezdő hirdetők fő hibája, hogy a legolcsóbb helyet keresik a reklám elindításához. A hirdetési hozzászólások humoros csoportokban való elhelyezése általában olcsóbb. De nézzük ezt a folyamatot belülről. Tegyük fel, hogy van egy humoros csoportunk, 500 000 taggal. Általában az ilyen csoportokban az előfizetők 60% -a 25 év alatti. Ezt a közönséget aligha érdeklik a gyerekes dolgok; ráadásul fizetésképtelen.

De egy ilyen közösség ideális lenne számunkra a reklámhoz.

Először is nézd meg a közösség statisztikáit, és csak ezután - a benne szereplő reklám árán. Ne feledje: nincs drága reklám, van hatékony és hatástalan reklám. Az Ön feladata annak biztosítása, hogy minden reklámba fektetett 3000 rubel után kétszer annyit keressen. Például 3000 rubelt költött és 6000 -et keresett. Összesen 3000 rubelt. "Plusz".

2. lépés. Olyan webhelyeket keresünk, amelyek hirdetési kampányt indítanak.

A promóció legoptimálisabb módja, ha azonnal elhelyezi a hirdetéseket a nagy közösségekben, és még jobb - a nagy közösségek hálózatában. Itt több "plusz" is van.

  • Ha hatalmas reklámkampányt folytat, akkor a közösségek hálózata mellett gyakran egyetérthet a konkrét eredményekben, például az előfizetőkön. Az ár 2,5 és 40 rubel között változhat. előfizetőnként - a csoport témájától függ.
  • A hálózatot mindig érdekli átlagos vásárlók! Ha állandóan szeretne dolgozni, és készen áll arra, hogy a kezdeti szakaszban legalább 50 000 rubelt fektessen be a reklámba, akkor a hálózat menedzsment félúton találkozik Önnel, és minden erőfeszítést megtesz annak biztosítása érdekében, hogy hirdetéseinek hatása elképesztő legyen. Ezek általában egyéni konzultációk és kiegészítő ügyfélszolgálat.
  • Közösségek hálózatával dolgozva azonnal egy szakembercsapatban találja magát, amelynek köszönhetően Ön maga is kezdi megérteni az SMM minden bonyolultságát, és ez tucatszor gyorsabban fog megtörténni, mint ha megpróbálná mindezt tanulmányozni saját.

1. sz. Ügy Reklámkampány indítása a VKontakte -on, közösségeink hálózatán keresztül

Projekt: Nagyszerű háziasszony vagyok, feleség és anya
A közösségi hálózat, amelyen keresztül a projektet népszerűsítették:SMM ügynökség
Feladat: Információs projekt létrehozása háziasszonyok számára

Bevételszerzési módszerek:

  • reklámok értékesítése;
  • áruk értékesítése a Biggon társult programon keresztül;
  • online áruház létrehozása.

A közzétételkor 127 ezer előfizető volt a közösségben.

Egy előfizető költsége a nyilvánosság számára: 2.5 RUB

A projekt nettó nyeresége: 30.000 rubel havonta

2. számú ügy. Edzés indítása

Feladat: Előfizetési bázis gyűjtése az online intenzív részvételhez
Promóció: Egyszerre több nagy nyilvánosság hálózatán keresztül valósul meg
Az előfizetés fő forrása: Nyilvános oldal "Az üzleti anatómia"
Előfizetőnkénti költség: 30 RUB

Mit tettek.
Kezdetben minden üzleti csoportban vettünk egy hirdetést a teszthez. A csoportba egy címkézett link került, amely lehetővé tette az egyes "nyilvános" konverziók nyomon követését. Ha a teszteredmények kielégítőek voltak, tárgyalások kezdődtek a csoport tulajdonosával a tömeges reklámvásárlásról (10–20 hirdetési hozzászólás). A minimális kedvezmény, amiben megegyeztünk, 30%, néha sikerült akár 50% -os kedvezményt is alkudni. Ennek a stratégiának köszönhetően egyes esetekben 15 rubel előfizetői költséget tudtunk elérni (ez rendkívül alacsony előfizetői költség az információs üzletágban).

3. számú ügy. KluvaKids gyermekruházati bemutatóterem

Promóció: Alexander webmester SMM ügynökségén keresztül
A célközönség: háziasszonyok kisgyerekkel
A projekt nettó nyeresége: 30.000 rubel havonta

3. lépés. Reklámposzt előkészítése és hatalmas reklámkampány elindítása

      2) Használjon világos címsorokat, amelyek mágnesesen vonzzák a közönséget. Például:
      "ELADÁS! Nyári ruhák 80% kedvezménnyel "
      A titkos diéta! Mínusz 15 kg két hét alatt! "
      „Üzlet a közösségi hálózatokban. Hogyan lehet havi 100 000 rubel jövedelmet elérni? "

3) Használjon kiváló minőségű képeket.
4) Használjon MOJO szimbólumokat:

5) Használjon cselekvésre ösztönzést:

6) Elemezze a versenytársak hozzászólásait a kapcsolódó témákban! Azonosítsa azokat a "chipeket", amelyeket más piaci szereplők használnak, és tesztelje őket.

Ebben a példában megnéztük, hogyan kell kinéznie reklámposzt ha bármilyen terméket értékesít.

Érdemes megjegyezni, hogy a bejegyzések létrehozásához szükséges algoritmusok és szkriptek különféle témákat teljesen különböző. Ez a forgatókönyv azonban alapul vehető a saját változtatások elvégzésével.

A reklámbejegyzés hatékonyságát mindenesetre csak egy reklámkampány elindítását követően kell értékelni. Először a hirdetések jelennek meg. Ha kifizetődött és nyereséget hozott, akkor a bejegyzést helyesen írták. Ha nem, akkor véglegesítenie kell, és néha teljesen újra kell tennie a hirdetést.

Mit válasszon: "cél" vagy "nyilvános"?

Véleményem szerint, ha először indít hirdetési kampányt a VKontakte -on, akkor a legjobb, ha ezt nyilvános oldalakon keresztül teszi meg. Mivel a célzás beállítása meglehetősen fáradságos folyamat, a hiba költsége magas lehet. Ezenkívül a célzott hirdetések indításakor a VK adminisztrációja nem ad konkrét ajánlásokat annak beállításához. Amikor hirdetéseket indít a „nyilvánosságon” keresztül, mindig tanácsot kérhet annak a közösségnek a rendszergazdájától, amelyben a hirdetést elküldi.

Sziasztok kedves blog olvasók. A (z) "" cikkben számos lehetőséget fontolgattunk meg az érdeklődő látogatók (vásárlók) erőforrásunkhoz való vonzására.

Világos, hogy e nélkül minden projekt értelmetlenné válik, ezért mindenki megpróbálja maximálisan felhasználni ezeket a rendelkezésre álló forrásokat. Már elkezdtünk részletesen beszélni, valamint arról is. Valójában ezek nagyszerű eszközök, amelyek megfelelő megközelítéssel jó kezdést nyújthatnak.

A kép befejezéséhez azonban továbbra is szükség van a közösségi hálózatok használatára. Gyakran teljesen új távlatokat nyitnak meg, és lehetővé teszik, hogy elérje a termékei iránt érdeklődő közönséget, amelyet hagyományos eszközökkel nem lehet elérni. Már elkezdtünk beszélni arról és. A RuNet legnagyobb és legnépszerűbbje azonban továbbra sem terjedt el figyelmünkre.

Mi a VK -célzás?

Közönség közösségi háló Sokan tévesen úgy vélik, hogy a Vkontakte rosszul konvertálható, mert ott állítólag többnyire. Valójában igen, Vkontatkában valóban magasabb a shkoloty százalékos aránya, mint a Facebookban, mert sok ingyenes finomság van. De ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy nincs fizetőképes közönség - csak szórványosabb, mint az olyan közösségi hálózatokban, mint a Facebook, a Google Plus vagy a Linkedin.

Azonban a VKontakte -ban elérhető hirdetési célzási módszerek (csak a szükséges közönség beállítása) és a viszonylag friss újracélzás könnyen lehetővé teszi, hogy kiszűrje a nem célzott hálózati felhasználókat az ajánlatához. Hadd magyarázzak el egy kicsit az újracélzásról. Valójában lehetővé teszi a VKontakte -ban olyan hirdetések megjelenítését az Ön számára már ismerős felhasználók számára, amelyeket feltölt a reklámszekrény az e -mail -címek, telefonszámok vagy azonosítók listájának használatával, vagy ezekről információkat gyűjtve webhelyén egy speciális kód beállításával.

Miután az újracélzás megjelent a Vkontakte hirdetési fiók beállításaiban, sokan abba is hagyták a rendszeres célzást. Ezenkívül nem fontos, hogy hogyan és hol gyűjtötte össze ezen e -mailek, telefonok vagy azonosítók listáját, de előre tekintve azt mondom, hogy erre a célra szkripteket, online szolgáltatásokat és akár alkalmazásokat is használhat a kapcsolattartó számára. Minden remekül működik, és nem is kell. Az alábbiakban példákat mutatok be az újracélzás használatára, amely maximalizálja a Contact forgalmának konverzióját és csökkenti a hirdetési kampány költségeit.

Valójában azoknak, akik nem tudják, blokkolja célzott hirdetésekkel a Kapcsolat oldalak bal oldali oszlopában láthatók (általában egy hirdetés egy címből és egy képből áll, és bizonyos esetekben leírás is hozzáadható hozzájuk):

Alattuk egy „Minden hirdetés” gomb található, amelyre kattintva megtekintheti az Önnek kínált hirdetési témák teljes skáláját. Elméletileg mindegyiknek meg kell felelnie az Ön érdekeinek és törekvéseinek, de a gyakorlatban ez nem mindig van így. Ebben és a későbbi cikkekben együtt dolgozunk Önnel annak érdekében, hogy minimálisra csökkentsük hirdetéseink érdektelen felhasználók számára történő megjelenítését, valamint a lehető legérdekesebbé tegyük őket az átkattintási arány (CTR) növelése érdekében.

A CTR (a megtekintések számának és a kattintások számának száz százalékkal szorzott aránya) a célzott hirdetésekben, valamint a kontextus szerinti hirdetésekben a hirdetések hatékonyságának mérésére szolgál, és minél magasabb, annál kevésbé kattintásonként fizet. Bár, a Vkontakte -on kétféle fizetési mód közül választhat:

  1. A kattintásokért
  2. A benyomásokért

Annak megértéséhez, hogy melyik fizetési mód lesz a legjövedelmezőbb az Ön számára, kísérleteket kell végeznie (tesztelnie kell egy szerény költségvetéssel rendelkező hirdetési kampányt - legalább 100 rubelt), egyébként az esetek kilencven százalékában nyereségesebb lesz használni a "megjelenítésekért" fizetési lehetőség a közönség mérete alapján, a kattintásonkénti fizetés előnyösebb lehet. Az alábbiakban erről egy kicsit részletesebben beszélünk.

A „Megjelenítésekhez” opció nagy forgalmat biztosít viszonylag kis összegért, de megfelelő szakértelemmel. Elég nehéz alacsony kattintásonkénti költséget elérni a „Kattintásokért” opcióban (jó hirdetési oldalra van szükség), és nehéz lesz nagyszámú kattintást elérni ezzel a megközelítéssel. Ezért könnyebb, és a legtöbb esetben olcsóbb a Vkontakte hirdetési lehetőség használata a "Megjelenítésekért" fizetésekor.

Gyorsan nézzük át, hogyan szerezhetünk magunknak hirdetési fiókot a Vkontakte -on (alapértelmezés szerint nem aktív az Ön számára), és kezdjük el a hirdetés létrehozását. Nos, az út mentén beszéljünk arról, hogy mire kell különös figyelmet fordítani, és mi az, amivel nem lehet bajlódni, mert ez nem befolyásolja nagyban a reklámkampány sikerét. Tehát a Kapcsolat oldal alján talál egy gombot "Hirdető"... Ha rákattint, akkor az oldalra jut, ahol kiválaszthatja a használni kívánt eszközt:

Itt egyébként érdekes a második mondat: "Hirdetési hozzászólások a közösségekben". A tény az, hogy a Vkontakte -t ​​mindig kétféleképpen lehetett hirdetési célokra használni: vagy állítsa be a célzást a hivatalos hirdetési fiókjában, vagy keresse meg az Önnek megfelelő népszerű nyilvános oldalakat téma szerint, és hívja meg tulajdonosaikat, hogy tegyék közzé hirdetési bejegyzését. Utóbbi esetben a Kapcsolat mintegy megszűnt az üzletből, ezért összezavartak ilyesmit (sőt, csere a nyilvánosság nyilvántartásainak közzétételéért).

De erről majd később beszélünk, mert ma csak a reklám és az újracélzás célzása érdekel minket. Ezért rákattintunk a gombra "Célzott hirdetések"... A megnyíló ablakban röviden megismerkedhet a cél jellemzőivel, ezt követően már csak a "Hirdetés létrehozása" gombra kell kattintania. Megnyílik egy űrlap, amely sok különböző mezőt tartalmaz (ezekről egy kicsit később beszélünk).

Egy teszthirdetés létrehozásához egyelőre véletlenszerűen kitöltheti őket. Együtt vele, és a Vkontakte hirdetési fiókját... Ezt követően a bal oldali menüben megjelenik a "Hirdetés" fül, amellyel gyorsan beléphet ebbe a fiókba.

Mi a különbség a Vkontakte célzott hirdetései között?

Visszatérünk a hirdetés létrehozásához, de most el akarom magyarázni, Miben különbözik a célzott hirdetés? a médiából, ill kontextuális reklám, és mi a jellemzője.

  1. Médiahirdetések (szalaghirdetések stb.) Használata esetén fizet a hirdetés közönségnek való megjelenítéséért, amely a célfelhasználókat is magában foglalhatja. Ezek százalékos aránya általában nagyon eltér a száztól (nagyon hasonló a televíziós reklámok nem túl erős találatához a közönségben). Ebből a szempontból a célzás sokkal szelektívebb. A finomhangolással biztosíthatja, hogy csak a szükséges felhasználókért fizessen (célzott és motivált, akiket potenciálisan érdekel az ajánlat).
  2. A kontextuális hirdetések használata esetén a felhasználó által a keresősávba beírt keresési lekérdezésekhez (hirdetések a keresési találatok között), vagy a legutóbbi érdeklődési köréhez (ismételten a korábban beírt lekérdezések alapján) vagy a az oldal, amelyen a hirdetés megjelenik (hirdetések a partnerek webhelyein). A célzott hirdetés olyan adatokhoz kötődik, amelyeket a rendszer (esetünkben a Vkontakte) ismer a felhasználóról - földrajzi elhelyezkedése, társadalmi -demográfiai helyzete, érdeklődési köre és még sok más.

De nem ez a fő. A fő a kontextus szerinti hirdetés és a célzott hirdetés közötti különbség a potenciális ügyfél vásárlási hajlandóságában rejlik - függetlenül attól, hogy készen áll -e a vásárlásra, vagy ösztönöznie kell őt erre.

  1. A kontextus szerinti reklámokban főként úgynevezett „meleg ügyfelek” vannak. Bekapcsolódnak a keresésbe, és már az a céljuk, hogy vásároljanak valamit (még akkor is, ha nem az első oldalon, de általában), megadják a kérésüket, kutatást végeznek a minőségről és az árakról, majd eljutnak a hirdetéstől a webhelyére, és legyél az ügyfelek ...
  2. (semmiképpen nem vásárolni, hanem kommunikálni jöttek a Vkontaktra), azaz hirdetéseket jelenítünk meg a felhasználóknak azzal a céllal, hogy érdeklődést keltsenek irántuk. Ezután "fel kell melegíteni" őket.
    1. Ebből a célból azokat az árukat használják, amelyek nem túl drágák (amikor a látogatónak elég könnyű vásárlási döntést hoznia). Az ilyen értékesítések összehasonlíthatók a szállítással, amikor az utasok csak nem túl drága áruk gyors megvásárlásáról döntenek. Ami a Kapcsolatot illeti, minden, ami kevesebb mint pár ezer rubelbe kerül (a ruhák némileg kívül eshetnek ezen az árkategórián), spontán vásárlásnak minősíthető.
    2. Vagy drága vagy összetett termékek (szolgáltatások) esetén irányíthatja a potenciális ügyfeleket a Contact () közösségekbe, amikor az embereknek gondolkodási időre van szükségük. A második esetben "feldolgozza" a látogatókat a közösségben, "hideg" ügyfeleket "melegítve". Ezek az úgynevezett "hosszú vásárlások" ( drága áruk, összetett szolgáltatások, rendezvények stb.), amelyek elmélkedést igényelnek. A közösségben magyarázza el neki javaslata fontosságát, jellemzőit, egyediségét, méltóságát, hogy meggyőződjön e vásárlás szükségességéről. Nem lesz nehéz számára csatlakozni a közösséghez (ha ez a téma valahogy érdekes számára), ezután elkezdi megkapni a hírlevelét. Lehetséges, hogy a felhasználók „felmelegedésének” (érlelésének) folyamata heteket vagy akár hónapokat is igénybe vehet, de megfelelő megközelítéssel minden sikerülni fog.

Hová küldheti ügyfeleit a hirdetésekből - a webhelyre vagy a közösségbe?

Javítsuk újra - mikor kell elküldeni egy felhasználót a Vkontakte hirdetéstől egy külső webhelyig, és mikor a közösségig?

  1. Ha a meghirdetett termék kevesebb, mint 2000 rubel. Ebben az esetben célszerű az ügyfelet egy céloldalra (vagy egy egyoldalas oldalra) vezetni
  2. Ha elegendő információ található a céloldalon, hogy rávegye az ügyfelet a vásárlásra (olvasson tovább)
  3. Ha a felhasználónak nem kell fizetnie - játékok, promóciós webhelyek stb.
  1. Ha van egy nagy online áruháza vagy egy jól ismert márka. Ebben az esetben szükséglete valószínűleg nem korlátozódik egyetlen vásárlásra - állandó értékesítésre van szüksége. A közösségben érdekes tartalmakat tesz közzé, amelyeket új termékekkel, ajánlatokkal vagy promóciókkal kapcsolatos értékesítési bejegyzésekkel hígít. Sokkal kényelmesebb, előrelátóbb és praktikusabb lesz.
  2. Ha helyi vállalkozása van (például étterem, fitneszklub vagy kávézó). Egy személy csatlakozik egy közösséghez, ahol kommunikálhat vele, megtudhatja véleményét a szolgáltatásról, elolvashatja véleményeit és megpróbálhatja figyelembe venni azokat. Nos, és természetesen egy jó közösség mellett ez az ügyfél állandóvá válhat az Ön számára.
  3. Ha összetett vagy drága termékeket vagy szolgáltatásokat értékesít. Ebben az esetben a közösség segítségével el tudja magyarázni a felhasználónak, hogy miért ér ennyi pénzt ez a termék, miért jó és mi az előnye a versenytársakkal szemben.

Kinek alkalmas a célzás (hirdetés a VKontakte -ban)?

  1. Ha a felhasználók széles körének (fogyasztási cikkek) megfelelő ajánlata van. Olyan dolgok, amelyek sokak számára érdekesek. Minél szélesebb a potenciális célközönség, annál jobb lesz a közösségi médiában.
  2. Ha saját tematikus közössége van a Vkontakte -on, akkor a célzás nagyon jó módszer lehet arra, hogy vonzza a felhasználókat és az előfizetőket.
  3. Ha van online áruháza, akkor teljesen lehetséges az értékesítések sikeres felépítése a közösségi hálózatokon keresztül. A Vkontakte új ügyfeleket, új értékesítéseket és további nyereséget biztosít az ügyfelek vonzásának minden más módjához képest.
  4. A játékok jól haladnak a célzással és mobil alkalmazások, mert nagyon könnyű beállítani a hirdetések megjelenítését azok számára, akik rendelkeznek mobileszközökkel, vagy azok, akik közösségi hálózatokban játszanak.
  5. A kávézók, éttermek, fitneszközpontok, klubok és más helyi vállalkozások szinte mindig képviseltetik magukat a közösségi hálózatokon, és a célzással a látogatók onnan való vonzása teljesen logikus folytatása lenne az együttműködésnek.
  6. Ha a felhasználókat olyan eseményekre, koncertekre, bulikra és más, széles közönséget megcélzó eseményekre szeretné vonzani, akkor a Vkontakte tökéletes az Ön számára.
  7. A közösségi hálózatokban is tökéletesen hirdethet különféle információs termékeket, szemináriumokat, konferenciákat, coachingokat stb. dolgokat.
  8. Összefoglalva elmondhatjuk, hogy a Vkontakte hirdetése jól működik az ügyfélközpontú vállalkozás számára (és nem az üzleti vállalkozások számára).

Kinek nem megfelelő a Vkontakte reklám?

Számos szolgáltatási és üzleti szektor elegendő drága és nem túl hatékony a célzás használatának népszerűsítése a VKontakte -ban(ebben az esetben a kontextus lehet előnyösebb). Alapvetően a probléma a megfelelő közönség kiválasztásának nehézségeiben rejlik, bár az újracélzás megjelenésével (a későbbi cikkekben nagyon részletesen fogunk beszélni róla) ez a probléma számos esetben egészen megoldhatóvá vált. A második probléma az, hogy a közösségi médiában élő embereket legtöbbször nem érdeklik ezek a témák.

    Nagyon nehéz a Vkontakte népszerűsítése (talán, az internetes marketing kivételével). Azok. a célzás nem nagyon alkalmas az interneten kívüli B2B -k számára (építőanyagok, videomegfigyelő rendszerek, irodaszerek és minden egyéb, az internethez nem kapcsolódó vállalkozással való együttműködésre konfigurált).

    Először is, nehéz megcélozni az eladókat a megfelelő üzlet, és még ha meg is találja a megfelelő hálózati felhasználót, nem tény, hogy meg akarja változtatni a már meglévő szolgáltatót. Másodszor, a beszállítók is emberek, és a Contacthoz mennek, hogy szünetet tartsanak a munkában, és nem folytatják. Ha szüksége van a szolgáltatására, akkor a Yandexhez vagy a Google -hoz megy, és mindent megtalál. Az internetes marketingszakemberek valójában a közösségi hálózatokon dolgoznak, így a céloldalak stb. A Vkontakte dolgokat sikerrel lehet hirdetni.

  1. Menj keményen összetett, magasan specializált szolgáltatások(adatvédelem, riasztórendszerek stb.), amelyek a legtöbb Vkontakte felhasználó számára érthetetlenek. Elég nehéz lesz olyan célközönséget találni, akit ez érdekelne. Minél összetettebb a szolgáltatás, annál nehezebb közönséget találni egy közösségi hálózaton. Bár ismét az újracélzás megjelenésével lehetővé vált közönség kiválasztása a rendkívül speciális ajánlatokhoz, néhány nehézség még mindig fennáll.
  2. Célzással nehéz népszerűsíteni egészségügyi szolgáltatások, mert mindegyik típushoz sok árnyalat tartozik, amelyek elsősorban a mértékletességgel járnak (információkat kell gyűjtenie és el kell küldenie a tevékenységeiről, és minden lehetséges módon egyet kell értenie az ilyen jellegű bejelentésekkel). Ezenkívül az ügyfél vonzásának költségei magasabbak lehetnek, mint a kontextusban, ami nem jó. Másodszor, ismét nehéz megcélozni (kiemelni) a célközönséget, bár néhány tematikus orvosi közösségre összpontosíthat. De ismétlem, ezeknek a közösségeknek a felhasználói már el vannak ragadtatva a közösség által létrehozott és támogatott egészségügyi központ szolgáltatásaitól. A felhasználóknak jó oka kell, hogy legyenek a tájékozódási pontok megváltoztatására (például, ha az ajánlat ára lényegesen alacsonyabb). A kozmetikai orvoslás (műanyag stb.) Szolgáltatásait egy kicsit jobban népszerűsítik, mert ez érdekesebb az emberek számára.
  3. Gyakran előfordul, hogy egy célközönség megpróbál népszerűsíteni ingatlan, de ez messze nem mindig hatékony, mert hihetetlenül nehéz vevőt találni egy lakásra a Vkontakte célzott hirdetéseivel. Hatalmas közönséget kell elérnie ahhoz, hogy legalább egy eladásra esélyt kapjon. Sőt, a megalopoliszok és a munkaképes kor hangolásán kívül semmi mást nem lehet tenni. Az ingatlanok értékesítésének ígéretesebb módja az lenne, ha tematikus közösséget hozna létre, vagy szemináriumokat tartana (például a jelzáloghitelekről vagy a lakásvásárlás módjáról), de ez sok munkát igényel, és további munkát jelent Önnek. Jobb a helyzet a lakások célba juttatásával és bérlésével.

A fenti tények semmilyen módon nem utalnak a fenti hirdetési módszerek bármelyikének érdemére, csupán szemléltetik jelentős különbségeiket. A Vkontakte közösségi hálózat sajátosságainak köszönhetően önmagában hatalmas tudásréteget gyűjt össze a regisztrált és kommunikáló felhasználókról. Ennek köszönhető, hogy megfelelő szakértelemmel csak azok a hálózati felhasználók érhetik el, akik eleve érdeklődni fognak iránta. Nos, az újracélzás használatának lehetőségének megjelenésével a felhasználó célzásának pontossága még nagyobb lett.

  1. A VKontakte -ban az öt -hatezer rubelbe kerülő áruk és szolgáltatások jól fogynak. Bármi drágább kipróbálható, de ennek a közösségi hálózatnak a közönsége felé történő hatékony értékesítés valószínűsége már csökken.
  2. Ezenkívül meg kell mondani, hogy a legjobb fogyasztási cikkeket itt értékesíteni. Az újracélzás megjelenésével a magasan specializált ajánlatok hirdetése is teljesen lehetségessé és hatékonnyá vált, de még mindig könnyebb a fogyasztási cikkeket eladni.
  3. Ha egy termék, szolgáltatás vagy márka rajongói közösséggel rendelkezik a Vkontakte -on, akkor ez nagy segítség lesz, mert a csoportok szerinti célzás a legjobb.
  4. Általában jobb, ha a célzott hirdetésekből vonzott látogatók áramlását egy külső webhelyre (vagy az Ön webhelyére) irányítják, mint maga a közösségi hálózat egy csoportjára vagy nyilvánosságára. De ismét kísérletezni kell.
  5. A Vkontakte hirdetési árai valamivel magasabbak, mint a Vkontakte -on, de másrészt itt nagyon gyorsan (a megfelelő megközelítéssel) tisztességes érdeklődő látogatókhoz juthat, ami naponta több tucat olcsó áru megrendelést eredményez . Van egy példa, amikor egy online áruház tulajdonosa havi kétszázezer rubelt költ célzott hirdetésre, és nagyon elégedett az üzletből kivont árréssel.

A hirdetések moderálása és a hirdetési kampány fő paraméterei

Ezenkívül tudnia kell ezt (például alkohol, dohány és egyéb csúnya dolgok). Nos, minden más, amit az orosz törvények tiltanak. Valójában minden hirdetését moderálni fogják, és a tiltott témák nem maradnak ki, de ha szerződést köt azzal, hogy valaki vonzza a forgalmat a Vkontakte -ból, akkor nézze meg

Szinte minden ember olvassa a híreket, és a barátok híreinek olvasása a Vkontakte -en elvi kérdés. Így használhatja ki ezt a pillanatot közösségének népszerűsítésére - a hirdetési irodában lehetősége van egy speciális kampányt indítani, hogy más emberek híreiben hirdethessen. Mi a hír és hogyan kell beállítani? Ebben a részletes útmutatóban megtalálja a választ erre a kérdésre..

  1. Amikor 4000 rubeltől származó árukat és szolgáltatásokat reklámoznak.
  2. Az összetett rések népszerűsítése során: ingatlan, jogi szolgáltatások, Építkezés.
  3. Hideg közönséggel való együttműködés, amelyet részletesebben el kell mesélni a projektről.

Előnyök és hátrányok

  1. Rekordok létrehozásának képessége nagy szöveges kísérettel.
  2. A szalag természetesebbnek tűnik. Ez növeli a hirdetések elérését.
  3. A legtöbb hatékony módszer a Vkontakte népszerűsítése.
  4. A felvétel minden eszközön terjeszthető.
  1. A kattintásokért való fizetés hiánya.

Hogyan kell elkezdeni: 7 lépés

Minden további nélkül soroljunk fel 7 alapvető lépést.

1. lépés.

2. lépés

Kattintson a "Hirdetés létrehozása" gombra.

3. lépés

4. lépés

A hírcsatornát a közösség nevében teszik közzé.

5. lépés

A hirdetés tárgyának kiválasztása.

Egy adott korosztályhoz tartozó termékek reklámozásakor speciális címkét kell elhelyezni.

6. lépés

Felállítottuk a célközönséget. Kiválasztjuk a kívánt országot vagy országokat, városokat.

A "Születésnap" tétel hasznos, amikor ajándékokat hirdetnek.

A következő részben adja meg a célközönség érdeklődési körét. Például a reklám Női Ruházat, megadhatja a "Szépség és divat", "Online vásárlás", "Otthon és család" stb.

Közösségekben jelölje meg a témájához kapcsolódó nyilvánosságot és csoportokat.

Alkalmazások és webhelyek. A hirdetés tárgyával kapcsolatos Vkontakte alkalmazásokat vagy harmadik féltől származó webhelyeket jelezzük.

Az "Utazók" elem azokat a felhasználókat mutatja be, akik gyakran látogatják a Vkontakte -t ​​különböző IP -címekről.

Oktatás és munka. Ha a célközönség egy bizonyos szakma diákjai vagy képviselői, akkor ez a lap nagyon hasznos lesz.

Extra lehetőségek. Itt hozzáadhatja az alapját retargeting, az Ön webhelyéről gyűjtött vagy elemző elemekkel.

Beállítások mentése. Itt hozzáadhatja azt a közönséget, amely bizonyos műveleteket végzett a hirdetéseivel az új célzási adatbázishoz.

7. lépés

Módosítjuk az árat és a helyet. A „Hirdetési webhelyek” részben válassza ki, hogy hol jelenjenek meg a bejegyzések: on mobil eszközök, v teljes verzió vagy minden helyszínen.

A költség 1000 megjelenítésre vonatkozik. A rendszer automatikusan beállítja az összeget. A költségvetés megtakarítása érdekében csökkenteni lehet, sőt kell is. Ha a fedezet csökken, a költségeket növelni kell.

A megjelenítéseket személyenként 5 -re korlátozzuk.

A végén kattintson a "Hirdetés létrehozása" gombra.

Hogyan hozhatja ki a legtöbbet hirdetéseiből a hírekben: 3 tipp

  1. Testreszabhatja hirdetéseit minden közönségszegmenshez.
  2. Válasszon fényes és magával ragadó képeket.
  3. Hirdetések megjelenítése külön a weben és a mobileszközökön.

Szegmentálja a közönséget. Nem kell egy hirdetési kampányt futtatnia minden szegmensben egyszerre. Ezzel spórolhat a költségkeretével és növelheti a konverziókat.

Néhány évvel ezelőtt fogalmunk sem volt arról, hogy a közösségi hálózatok milyen határozottan az életünk részévé válnak. Már megszűntek a tinédzserek számára csak „fecsegni”. Gyakrabban híres cégek, tulajdonosok nagy vállalkozások, az online áruházak és csak egyéni vállalkozók oldalakat és közösségeket hoznak létre a hálózaton, hogy népszerűsítsék árukat és szolgáltatásaikat.

Az előfizetők - potenciális ügyfelek - vonzására különféle eszközök állnak rendelkezésre. Ebben a cikkben az egyik ilyen módszerről fogunk beszélni.

Célzott reklám "VKontakte": általános információk

Mi az? Mire való? Lehet, hogy ez csak pénzkidobás?

Sokáig azt hitték, hogy a VKontakte az iskolások hálózata. A legújabb kutatások azonban azt mutatták, hogy a helyzet változik. Most a népszerű orosz közösségi hálózatban nagyszámú fizetőképes közönség van, akik készek megismerni különböző áruk szolgáltatások és vásárlások. Ezeknek az embereknek segítségre van szükségük az ilyen információk megszerzésében. De mivel a lényeg továbbra is a pihenés és a szórakozás, az ajánlat nem lehet túl tolakodó. Mi sikeres a célzott reklám "VKontakte". Ami?

Ha a külső komponensről beszélünk, ezek kis hirdetések, amelyek a közösségi hálózat oldala bal oldalán találhatók. Bizonyára mindenki odafigyelt rájuk, de nem mindenki tudja, hogyan és miért jelennek meg.

A hirdetés tartalmaz címet, képet és Rövid leírás... Általában legfeljebb két vagy három darab látható egyszerre. Mások megtekintéséhez kattintson a "Minden hirdetés" gombra. Ideális esetben mindegyiknek meg kell felelnie annak a személynek az érdekeihez, akinek a VKontakte oldalán található. Végül is ezeket a hirdetéseket minden felhasználó számára személyre szabják.

De a gyakorlat néha eltér az ideáltól, mert az emberi tényező közbeszól.

A VKontakte célzott hirdetése nagyon óvatos megközelítést igényel. Tippek az elkészítéséhez és elindításához nem lesz felesleges.

Ha nem tartja be őket, könnyen "lemerítheti" a teljes tervezett költségvetést, és nem érhet el eredményt.

Nem minden termék vagy szolgáltatás értékesül jól a célzással. Ha ezek ritka tételek, szezonálisak, nem mindenki számára, vagy túl drágák, akkor jobb, ha más módszereket keresnek ezek népszerűsítésére. Mindent, ami az orvostudományhoz kapcsolódik, rosszul értékesítik. Csak a fogyasztási cikkek jogosultak a célzásra.

Mielőtt hirdetést indítana, készítsen elő és helyezzen el egy hirdetési bejegyzést a csoportjában, azon a webhelyen vagy azon a platformon, ahová a felhasználó eljut, a hirdetési bejegyzés Szükséges, hogy a személy ne csak jöjjön, hanem érdeklődjön is az információ iránt. , elhúzódik, részletesebben tanulmányozni akarja, regisztrálni szeretne, vagy csatlakozott egy csoporthoz, és ideális esetben megrendelést tett.

Maga a hirdetés is gondos megközelítést igényel. Kiváló minőségű fénykép vagy grafikus kép, tiszta és élénk. A kihívás a figyelem felkeltése. Játssz az emberek érzelmeivel. A szöveg rövid és tömör. Pontosan meg kell érnie a célt, a célközönség (célközönség) nyelvén kell írni, amelyre a tétet tették. Az ismerkedés és a durvaság elfogadhatatlan. Nincs fellebbezés "te" iránt! Nem engedheti át a moderálást.

A teljes körű megjelenítés előtt először tesztelje hirdetését, és ne költsön több mint 100 rubelre. A legjobb, ha több hirdetést készít ugyanabban a témában, de különböző képekkel, címekkel és magyarázatokkal. És közülük, már a tesztelési folyamatban, válassza ki a legjobb lehetőséget.

A "VKontakte" célzott reklám beállítása

Elemezzük a munka részletes algoritmusát.

Az előzetes szakasz az elemzés és a felhasználók oldalai, keresési lekérdezéseik megtekintése, érdeklődési körök azonosítása. A kapott adatok alapján a célközönség portréja készül, amellyel együtt kell dolgoznia a hirdetési kampány során.

Az induláshoz többféle módszer létezik:

2. Ha van közösség (csoport), akkor azon keresztül cselekedhet. Így gyorsabb lesz. Az avatar alatt egy "reklámozd a közösséget" sor látható.

Az első lehetőség megköveteli, hogy a hirdetés létrehozása előtt két átmenetet hajtson végre. A második pedig közvetlenül arra a webhelyre vezet, ahol a célzott "VKontakte" hirdetést helyezik el. A hálózat maga fogja megmondani, hogyan kell beállítani a további munkát.

Először betöltjük az előre elkészített hirdetést (szöveg + kép). Bizonyos méretűnek kell lenniük, mind a szavak számát, mind a kép hosszát / szélességét tekintve.

Ezután folytatjuk a célközönség különböző paramétereinek beállításait: életkor, nem, lakóhely, érdeklődési körök, családi állapot stb. Sok ilyen mutató lehet. Attól függ, melyiket vegyük konkrét helyzet... Az alábbiakban egy példa a célzásra.

Az összes mező kitöltése és az első hirdetés létrehozása után megjelenik egy személyes hirdetési fiók, amelyben nyomon lehet követni a hirdetési kampány előrehaladását.

fizetési módok

Egy másik paraméter a célzás során.

A célzott hirdetések beállítása a VKontakte -on megjelenítésenként és kattintásonként kettőt feltételez. A legjobb, ha először az első lehetőség szerint végezzük el, majd továbblépünk a másodikra. leggyakrabban nagyon nagy közönség elérésekor használják. Az átmenetekhez - olcsóbb és könnyebb.

Alapvető célzási fogalmak és feltételek

Az elérés azon emberek száma, akik legalább egyszer látták a hirdetését.

Átmenet - számokban mérve. Hányszor követte a javaslatot. Az átállást végző felhasználónak nem jelenik meg másodszor a hirdetés.

Megjelenítések - hányszor mutatták be a VKontakte hirdetését.

A CPC (kattintásonkénti költség) az egy kattintás költségének mutatója.

CPM - (ezrelék költsége) - 1000 megjelenítésenkénti költség.

CTR (átkattintási arány) - ez a koncepció a hirdetés hatékonyságát mutatja, és a kattintások számánkénti megtekintések számának és 100%-ának a szorzata.

Példák

Minél részletesebben tölti ki az összes oszlopot, annál hatékonyabban fog működni a célzott hirdetés a VKontakte -on. Esetek ( valódi példák) most megfontoljuk.

A gyermekeknek szánt áruk online áruháza úgy döntött, hogy reklámkampányt folytat. A célközönséget meghatározták - 20-30 éves nők, házasok, gyermekeik vannak. Az áru kiszállítása ebből az üzletből csak X városban történt. Mindezeket a paramétereket megadtuk. A fizetési mód a kattintásokra vonatkozik. Az ajánlott ár négy rubel. A közönség lefedettsége - 10.000 ember.

Ha az áruház egész Oroszországba történő szállítással dolgozna, a számok eltérőek lennének. A beállításokban pedig minden város megadásra kerülne, ami mindenképpen növelné a lefedettségi területet.

Csoport (közösség) vagy webhely: ahová a hirdetésnek el kell vezetnie

A célzott reklám "VKontakte" (használati útmutatót a fentiekben ismertettünk) és a használat gyakorlata azt mutatja, hogy meglehetősen alacsony ár és bizonyos típusú termék (szolgáltatás) esetén jobb, ha az ügyfelet egy egyoldalas. Innen azonnal rendelhet.

Nagy választék, például online áruházak esetén az átmenetnek egy csoporthoz kell vezetnie. Ebben az esetben a cél nem csak az egyszeri vásárlás, hanem a hosszú távú együttműködés és az állandó értékesítés. Ez vonatkozik a különböző pizzériákra, fitneszklubokra, virágok árusítására és szállítására és még sok másra.

Új lehetőségek

A közelmúltban egy érdekes kiegészítés jelent meg - az újracélzás, amely kibővíti a hirdetési termékek kezdeti lehetőségeit.

Lehetővé teszi, hogy hirdetéseit olyan embereknek jelenítse meg, akiket már ismer.

A célzás előnyei

Lehetővé teszi a célközönség portréjának nagyon pontos meghatározását és feltüntetését. Sok netező szeret magáról beszélni, részletes információkat adni a hobbiról, a lakóhelyről, az életkorról stb. Így az előfizetők milliói között nem lesz nehéz megtalálni a „barátokat” a szükséges kritériumok szerint, és pontosan azokat az árukat és szolgáltatásokat kínálni, amelyek érdekesek lesznek számukra.

A célközönség kiválasztásának pontossága lehetővé teszi, hogy olyan helyzetet érjen el, amikor a hirdetés és az ajánlat magára az ügyfélre talál, és nem fordítva.

Kimenet

Így ha növelni szeretné az értékesítést, meséljen egy új termékről vagy szolgáltatásról, a VKontakte célzott hirdetése segít. Sok cégtulajdonos véleménye beszél az ilyen típusú promóció hatékonyságáról. De csak jól hangolt és lebonyolított kampány mellett.

Helló! Ha úgy dönt, hogy célzott hirdetést állít be a Vkontakte -on, akkor sok kérdés azonnal felmerül. Mennyi pénzre van szüksége egy reklámkampány elindításához? Mely beállításokat kell kiválasztani, és melyeket figyelmen kívül kell hagyni, tekintettel az enyémre egyéni projekt? Hogyan találhatok képeket? Melyik a legjobb képformátum? Mi a CTR és mi a CPM, mi a különbség és melyiket válassza? Mi az újracélzás és hogyan kell használni? Annak érdekében, hogy megmentsük a felesleges felhajtástól, ezeket a kérdéseket megvizsgáljuk, és nem csak ebben a cikkben.

A szkeptikusok azt mondják: „Kipróbáltam! A célzott hirdetések nem működnek! Rengeteg pénzt költöttem. " Kedves elvtársak, a hegedű nem fog víziló kezében játszani! Kipróbálta - nem működött, egyáltalán nem jelenti azt, hogy nem működik. Azt jelenti, hogy valahol rossz. A Vkontakte vállalatainak ezrei használják ezt az eszközt, és minden nap ügyfeleket szereznek. Csak egy kis türelem és ügyesség kell hozzá.

Addig is adok egy infografikát:

Figyelmeztetni akarom azokat is, akik csak online hirdetésekkel próbálkoznak. Először is ajánlok egy ilyen hirdetési csatornát, mint például, először is ebben az irányban kell dolgoznia. A célzott reklámozás inkább "hosszú forgalom", és bizonyos résekben még mindig versenyezhet a kontextuális hirdetésekkel a látogató vevővé való átalakulásának arányában. De a legtöbb esetben jobb a kontextuális hirdetésekkel kezdeni, és csak ezután csatlakoztatni a célzott hirdetéseket. A kontextus szerinti hirdetés és a Vkontakte célzásának kombinációja pedig jelentősen növeli a hatékonyságot. Erről a következő cikkben fogok beszélni, mert most nehéz lesz minden finomságról beszélni, de adok néhány iránymutatást. Tehát kezdjük.

A könnyebb navigálás érdekében osszuk feltételesen az egész folyamatot 2 szakaszra. Ugyanis:

  1. Készítmény: alapvető kifejezések, felkészülés a hirdetések tesztelésére, hirdetési szekrény létrehozása.
  2. Beállítás: Nézzük végig a fő célzási beállításokat formátumok szerint hirdetés, képek és címek tesztjének összeállítása, valamint stratégiák kiválasztása a megjelenítésekhez vagy a kattintásokhoz.

Felkészülés és feltételek

Egy kis elmélet és számok:

A CTR a kattintások és a megjelenítések aránya, százalékban mérve. Például 1000 megjelenítésből 20 kattintást kapott. 20/1000 * 100 = 2%. Ezt a mutatót fontos figyelembe venni, amikor hirdetésformátumot választ a megjelenítésekhez. A kattintásonkénti hirdetésben ez nem olyan fontos, mert nem befolyásolja a kattintásonkénti költséget.

СPC - átmeneti költség. Fontos, hogy mindig vegye figyelembe, különben negatívba mehet.

Hirdetési fiókot hozunk létre

Nyissa meg a "Beállítások" lehetőséget a bal oldali menüben, és keresse meg a "Hirdetés" linket az alján.

Kattintson a "Célzott hirdetés" gombra. "Hirdetés létrehozása". Az első lépés egy hirdetés létrehozása, nem egy iroda. Azt javaslom, hogy most egyszerűen hozzon létre egy hirdetést, beállítások megadása nélkül, csak hogy legyen hirdetési fiókja.


Főzés képek

Két lehetőség közül választhat. Az első, hogy saját maga keressen képeket az összes rendelkezésre álló erőforrásról (a fotóbankoktól a képek banális kereséséig a keresőmotorban), majd készítsen képeket a Photoshop alkalmazásban. Vagy használhatod ezáltal mega-kényelmes szolgáltatás, kezdetnek elég lesz ingyenes verzió... Most nem foglalkozom a szolgáltatással, ha akarja, kitalálhatja, intuitív.

Képek és címek tesztelése

A kampány hatékonyabb testreszabásához fontos a képek és a címsorok tesztelése. A tesztre fel kell készülnünk. A teszt a következőképpen fut.

  • Legalább 5 képet választunk ki. Öt, azonos címmel készült képet tesztelünk.
  • És legalább 5 címmel állunk elő. Öt fejlécet tesztelünk ugyanazzal a képpel.
  • Miután tesztelte, hogy melyik kép és címsor volt a leginkább kattintható, egyesítjük a legtöbb kattintható címet és a leginkább kattintható képet. Így kapjuk a leghatékonyabb hirdetést.

Ideális esetben legalább 15 képet és legalább 15 címsort kell tesztelnie. De az első megértéshez elég öt.

Testreszabás

A mai napig 5 lehetőség van a webhely és a csoport hirdetési formátumára.

  • kép és szöveg. Ezeket főleg akkor használják, amikor a közleményben világosan meg kell magyaráznia, miről van szó;
  • remek kép. Ez a formátum jó, mert sokkal jobban felkelti a figyelmet, mint az előző. De van egy jelentős hátránya - a szimbólumok korlátozása, csak 25. Szöveget is írhat a képre, ami jelentősen kibővíti ennek a lehetőségnek a lehetőségeit;
  • Exkluzív formátum. Ebben az esetben a hirdetést egyetlen példányban sugározzák a felhasználónak, versenytársak nélkül. Hátránya, hogy kétszer drágább;
  • Közösségi promóció. Ez a formátum csak közösségek számára alkalmas, ezzel nem hirdetheti az oldalt. A legfontosabb különbség az, hogy a felhasználó link nélkül követheti a közösségét. A hirdetésben megjelenik a "Csatlakozás" gomb;
  • Végül egy különleges formátum! Ha a célközönséged meghaladja a 100 ezret, javaslom, hogy próbálja ki! Nem a bal oldali oszlopban sugározzák, mint más formátumok, hanem a felhasználó hírcsatornájában, ami jelentősen növeli a CTR -t. Ez a lehetőség is csak közösségek számára működik.

A hirdetés tárgyának kiválasztása

Ezt a lépést elvileg kihagyhatja, de hasznos témát és alszakaszt választani. Ha a téma és az alszakasz be van állítva, a moderálás gyorsabb.

A célközönség földrajzának kiválasztása

Ebben a blokkban kiválaszthatja a reklámozni kívánt városokat, kerületeket, metróállomásokat és még a város utcáit is. Erre akkor van szükség, ha helyi vállalkozása van, például kávézó. Ebben az esetben rá kell hangolódnia az emberek szűk körére, akiknek nem kell átutazniuk a város felén. Itt kivághatja az irreleváns hirdetéseket is. Például egy ritka terméket értékesít, amelyet korábban Kínában vásárolt. Ebben az esetben nagyon hasznos lesz a nagyvárosok levágása, hiszen már nagyon jó választásuk van, és előfordulhat, hogy ugyanazt a terméket vásárolják házhoz szállítással, sőt gyakran olcsóbban is. Ehhez a "kivétel" oszlopban ki kell választania azokat a városokat, amelyeket ki szeretne zárni a hirdetési kampányából.

Demográfiai adatok beállítása

A nemmel és az életkorral minden világos. De nagyon érdekes beállítások vannak ebben a blokkban, például születésnap. Pipálhatjuk a születésnapi négyzetet. És írja a hirdetésbe például: "A születésnap tiszteletére 10% kedvezmény." Ezek a hirdetések növelik az átkattintási arányt, mert személyre szabjuk őket. A családi állapot kiválasztásával javíthatja az RK relevanciáját is. Például nincs értelme egy társkereső oldalt családtagoknak hirdetni. Legalábbis gyakran)

Érdeklődési körök

Nos, végre odaértünk :) Véleményem szerint ez a legfontosabb és leghasznosabb blokk a hagyományos célzásban. Ezért beszéljünk róla a lehető legrészletesebben. Akkor gyerünk.

Érdeklődési kategóriák

A Vkontatke algoritmus folyamatosan számolja az egyes felhasználók elkötelezettségét a bejegyzések bizonyos kategóriáiban. Például, ha egy személy folyamatosan kedvel, megjegyzést fűz hozzá, megtekint egy adott témát, például árukat és szolgáltatásokat. Ezzel a beállítással hirdetéseinket csak a felhasználók ezen szegmenséhez igazíthatjuk! Tényleg szuper?! :)

Közösségek

Ráhangolódhatunk a közönség egy olyan szegmensére, amely a versenytársaink csoportjaiban van! Vagyis távolítsa el az ügyfeleket a versenytársaktól. Nos, ez még nem minden! Az érdeklődő közösségekben tartózkodó személy lehet a potenciális ügyfelünk is (például az üzleti közösségekben dolgozók potenciális ügyfelek a b2b szolgáltatásokhoz). De itt gondosan ki kell választania azokat a közösségeket, amelyekre hangol.

Alkalmazás- és webhelycélzás

Bizonyos alkalmazások célzásával bizonyos esetekben jó eredményeket is elérhet. Például egy játék reklámozásával olyan embereket célozhat meg, akik már játszanak hasonló játékokat.

Kivétel

Kizárhatja például azokat az embereket, akik már előfizetői.

Világnézet

Nem használom ezt a blokkot, mert nem volt rá szükség. Talán hasznos lesz az Ön számára.

Utazók

Ha bejelöli ezt a jelölőnégyzetet, akkor a hirdetéseket azoknak közvetítjük, akik különböző helyeken címkézik fotóikat. Ez növeli az esélyt a fizetőképesebb közönség megtalálására.

A következő blokk "Oktatás és munka"

A szakmára való ráhangolással ráadásul ráhangolódhat a közönségre, aki érdeklődni fog az Ön terméke vagy szolgáltatása iránt. Például azok az emberek, akik itt tanultak magasan fizetett szakterület az egyik elit egyetem sokkal nagyobb valószínűséggel rendelkezik magas jövedelemmel, mint a tanárok elemi osztályzatok... Ugyanez vonatkozik azokra a személyekre is, akik bizonyos pozíciót töltenek be vagy egy bizonyos cégben dolgoznak.

Extra lehetőségek

  • Csoportok újracélzása. Ez a beállítás külön cikket érdemel. Röviden, összegyűjthet egy külön felhasználói bázist, amelyhez a hirdetését sugározzák. Ezt megteheti vagy bizonyos szoftverek segítségével, vagy előre telepítve az újracélzási kódot a webhelyére.
  • Kivéve a. Azokat az embereket is kizárhatjuk, akiken nem szeretnénk megjeleníteni hirdetéseinket. Például olyan emberek, akik már feliratkoztak közösségünkre.
  • Eszközök. Ha itt a tulajdonosokat választja Apple technológia vagy okostelefonok tulajdonosai, akkor még pontosabban tudunk ráhangolódni egy fizetőképes közönségre.

Általában figyelmen kívül hagyom a blokk többi beállítását, egyszerűen azért, mert még nem találkoztam ilyen hirdetési kampányokkal.

Az ár és a helyszín beállítása

A megjelenítésekért vagy a kattintásokért?

Meg kell választanunk a megjelenítések és kattintások árát. Megfelelő konfigurálás esetén a megjelenítésekhez tartozó hirdetések gyakran hatékonyabbak, mint a kattintásokra vonatkozó hirdetések. De vannak kivételek, például ha a közönséged meghaladja az 500 ezret, akkor érdemes a hirdetéseket kattintásokra tesztelni. Javaslom, hogy csak a Vkontakte -on válasszon hirdetési platformokat.

Átmeneti költség.

Az újoncok fő hibája az, hogy elhagyják a Vkontakte által kínált árat. Ezért sokan indokolatlanul drágának tartják a Vkontakte hirdetést. Valójában egy egyszerű képletnek kell vezérelnie: ossza meg a javasolt összeget (átkattintás vagy 1000 megjelenítés) körülbelül 10 -cel. Vagyis, ha a Vkontakte 1000 megjelenítés ára 12 rubelt javasol, akkor 1,2 rubelt állíthat be. és ha a lenyomatokat normálisan le kell csavarni (legalább 1 megjelenítés másodpercenként), akkor hagyjuk úgy, ahogy van. Ha nem, akkor kicsit magasabbra állítjuk az árat, és így tovább, amíg a lenyomatokat rendesen ki nem csavarjuk.

Kattintson a "Hirdetés létrehozása" gombra, majd indítsa el a hirdetést moderálás céljából.

Üdvözlettel: Vladimir Kondratenko

Tetszett a cikk? Oszd meg