Kontaktlar

VKda reklama kampaniyasini qanday yaratish kerak. "VKontakte" maqsadli reklama: ko'rsatma, maslahat, sharhlar. VK-ning maqsadli yo'nalishi qanday ishlaydi

Biz bu erda VKontakte tarmog'ida reklama kampaniyasini boshlashning haqiqiy ishini ko'rib chiqamiz, bu menga 1 000 000 rubl olib keldi. sof foyda.

"Taroziga soling". Ushbu turdagi reklamaning asosiy "plyusi" bu reklama ko'rsatiladigan auditoriyani aniq tanlash (maqsadli) qobiliyatidir. Biz reklama uchun mo'ljallangan foydalanuvchilarning jinsini, yoshini, qiziqishlarini belgilashimiz mumkin va shu bilan darhol biz uchun eng maqsad bo'lgan auditoriyaga "etib boramiz".

"Taroziga soling".

  • VKontakte jamoalarida reklama maqsadli reklamaga qaraganda ancha arzon.
  • Yugurish reklama kampaniyasi VKontakte jamoalarida tashqi veb-saytlarga qaraganda ancha osonroq.

"Minuslar". Maqsad varianti yo'q. Maqsadli auditoriyangizga "kirish" uchun siz mustaqil ish olib borishingiz kerak - obuna bo'lgan jamoalarni aniq tanlashingiz kerak, ular sizning mollaringiz yoki xizmatlaringizga qiziqishi mumkin bo'lgan odamlar. Uchun maqbul tanlov guruh yoki "jamoatchilik" jamoatchilik statistikasini batafsil tahlil qilishlari kerak. Men bu haqda kursda juda batafsil gapirdim. Bugun men sizga bonus sifatida VKontakte-da reklama boshlaganingizda birinchi navbatda nimalarga e'tibor berishingiz kerakligi haqida bir nechta "chiplar" ni ochib beraman.

Biz VKontakte guruhlarida 1 000 000 rubl uchun reklama kampaniyasini boshlaymiz.

№1 qadam: bizning maqsadli auditoriyamiz kim?

Dastlabki bosqichda biz kimni anglashimiz kerak maqsadli auditoriya va bizning nima potentsial xaridorlar manfaatlar. Bu erda o'rganishingiz kerak bo'lgan asosiy qoidalar: bolalar mahsulotlarini hazil guruhlarida reklama qilmang! Ajam reklama beruvchilarning asosiy xatosi shundaki, ular reklama boshlash uchun eng arzon joyni qidirmoqdalar. Odatda, reklama postlarini hazil guruhlarida joylashtirish arzonroq. Ammo bu jarayonni ichkaridan ko'rib chiqamiz. Aytaylik, 500 ming a'zosi bo'lgan hazil guruhimiz bor. Odatda bunday guruhlarda 60% abonentlar 25 yoshgacha. Ushbu auditoriyani bolalarga o'xshash narsalar qiziqtirishi ehtimoldan yiroq emas; bundan tashqari, u to'lovga layoqatsiz.

Ammo bunday hamjamiyat biz uchun reklama uchun ideal bo'lar edi.

Avvalo, hamjamiyat statistikasini ko'rib chiqing va shundan keyingina undagi reklama narxiga e'tibor bering. Esingizda bo'lsin: qimmat reklama yo'q, samarali va samarasiz reklama mavjud. Sizning vazifangiz reklamaga har 3000 so'm sarmoya kiritganingiz uchun ikki baravar ko'p pul ishlashingizga ishonch hosil qilishdir. Masalan, siz 3000 rubl sarfladingiz va 6000 daromad oldingiz. Jami 3000 rubl. "Plus".

# 2 qadam. Biz reklama kampaniyasini boshlash uchun saytlarni qidirmoqdamiz.

Targ'ib qilishning eng maqbul usuli - bu darhol katta jamoalarda, hatto undan ham yaxshiroq - katta jamoalar tarmog'ida reklama joylashtirishdir. Bu erda bir nechta "ortiqcha" mavjud.

  • Agar siz katta reklama kampaniyasini o'tkazsangiz, unda jamoalar tarmog'i bilan ishlashda siz aniq natijalar haqida tez-tez kelishishingiz mumkin, masalan, abonentlar ustida ishlash. Narx 2,5 dan 40 rublgacha o'zgarishi mumkin. har bir abonent uchun - guruh mavzusiga bog'liq.
  • Tarmoq doimo qiziqadi doimiy mijozlar! Agar siz doimiy ravishda ishlashni istasangiz va dastlabki bosqichda reklama uchun kamida 50 000 rubl sarmoya kiritishga tayyor bo'lsangiz, u holda tarmoq menejmenti sizni yarim yo'lda kutib oladi va sizning reklamangizning ta'siri ajoyib bo'lishini ta'minlash uchun barcha sa'y-harakatlarni amalga oshiradi. Odatda, bu individual maslahatlashuvlar va mijozlarni qo'shimcha qo'llab-quvvatlash.
  • Hamjamiyatlar tarmog'i bilan ishlashda siz darhol o'zingizni professionallar guruhida topasiz, buning natijasida siz SMMning barcha nozikliklarini tushuna boshlaysiz va bu siz bularning barchasini o'rganishga harakat qilganingizdan o'nlab marta tezroq sodir bo'ladi. Shaxsiy.

Ish №1. Bizning jamoalar tarmog'imiz orqali VKontakte-da reklama kampaniyasini boshlash

Loyiha: Men ajoyib styuardessa, xotin va onaman
Loyiha targ'ib qilingan jamoat tarmog'i:SMM agentligi
Vazifa: Uy bekalari uchun axborot loyihasini yaratish

Monetizatsiya usullari:

  • reklama savdosi;
  • Biggon hamkorlik dasturi orqali tovarlarni sotish;
  • Internet-do'kon yaratish.

Nashr qilingan paytda jamiyatda 127 ming obunachi bo'lgan.

Bir abonentning jamoatchilik uchun narxi: 2,5 rubl

Loyihaning sof foydasi: 30000 rubl oyiga

Ishning raqami 2. Treningni boshlash

Vazifa: Onlayn intensivda ishtirok etish uchun obuna bazasini yig'ish
Rag'batlantirish: Bir vaqtning o'zida bir nechta yirik ommaviy biznes tarmoqlari orqali amalga oshiriladi
Obunaning asosiy manbai:"Biznes anatomiyasi" jamoat sahifasi
Bir abonent narxi: 30 rubl

Nima qilindi.
Dastlab, har bir biznes-guruhda biz test uchun bitta reklama sotib oldik. Guruhga etiketli havola joylashtirildi, bu har bir "ommaviy" ning konvertatsiyasini kuzatish imkonini berdi. Agar test natijalari qoniqarli bo'lsa, guruh egasi bilan ommaviy reklama sotib olish bo'yicha muzokaralar boshlandi (10-20 reklama postlari). Biz kelishgan minimal chegirma 30% ni tashkil qiladi, ba'zida biz 50% gacha chegirmaga erishdik. Ushbu strategiya tufayli ba'zi hollarda biz abonent narxini 15 rublga etkaza oldik (bu har bir abonent uchun info-biznesda juda arzon narx).

Ish № 3. KluvaKids bolalar kiyimlari ko'rgazma xonasi

Rag'batlantirish: veb-ustasi Aleksandrning SMM agentligi orqali
Maqsadli auditoriya: kichik bolali uy bekalari
Loyihaning sof foydasi: 30000 rubl oyiga

# 3 qadam. Reklama postini tayyorlash va katta reklama kampaniyasini boshlash

      2) Tomoshabinlarni magnit ravishda jalb qiladigan yorqin sarlavhalardan foydalaning. Misol uchun:
      "SOTISH! Yozgi liboslar 80% chegirma bilan "
      Yashirin parhez! Ikki hafta ichida minus 15 kg! "
      “Ijtimoiy tarmoqlardagi biznes. Qanday qilib oyiga 100000 rubl daromadga erishish mumkin? "

3) Yuqori sifatli rasmlardan foydalaning.
4) MOJO belgilaridan foydalaning:

5) harakatga chaqiruvdan foydalaning:

6) Raqobatchilarning tegishli mavzulardagi xabarlarini tahlil qiling! Bozorning boshqa ishtirokchilari foydalanadigan "chiplarni" aniqlang va ularni sinab ko'ring.

Ushbu misolda, agar siz mahsulot sotayotgan bo'lsangiz, reklama posti qanday ko'rinishi kerakligini ko'rib chiqdik.

Shunisi e'tiborga loyiqki, uchun yozuvlar yaratish algoritmlari va skriptlari turli mavzular umuman boshqacha. Biroq, ushbu stsenariyni o'zingizning o'zgarishlaringizni kiritish orqali asos qilib olish mumkin.

Qanday bo'lmasin, reklama postining samaradorligi reklama kampaniyasi boshlangandan keyingina baholanishi kerak. Reklamalar birinchi bo'lib ishga tushiriladi. Agar u to'langan va foyda keltirgan bo'lsa, unda post to'g'ri yozilgan. Agar yo'q bo'lsa, unda siz reklamani yakunlashingiz, ba'zan esa butunlay qayta bajarishingiz kerak.

Nima tanlash kerak: "maqsad" yoki "ommaviy"?

Mening fikrimcha, agar siz VKontakte-da birinchi marta reklama kampaniyasini boshlasangiz, unda buni jamoat sahifalari orqali qilish yaxshidir. Maqsadni belgilash juda mashaqqatli jarayon ekanligi sababli, xato qiymati katta bo'lishi mumkin. Bundan tashqari, maqsadli reklamani ishga tushirishda VK ma'muriyati sizga uni sozlash bo'yicha aniq tavsiyalar bermaydi. Reklama "public" orqali boshlanganda siz har doim reklama berayotgan jamiyat ma'muridan maslahat so'rashingiz mumkin.

Assalomu alaykum blog saytining o'quvchilari. "" Maqolasida biz manfaatdor mehmonlarni (xaridorlarni) o'z resursimizga jalb qilishning bir qator variantlarini ko'rib chiqdik.

Shubhasiz, bu holda har qanday loyiha ma'nosiz bo'lib qoladi, shuning uchun hamma ushbu mavjud mablag'lardan maksimal darajada foydalanishga harakat qilmoqda. Biz allaqachon haqida, shuningdek haqida batafsil gapira boshladik. Darhaqiqat, bu to'g'ri vosita bilan sizga yaxshi boshlanishni ta'minlaydigan ajoyib vositalar.

Ammo rasmni to'ldirish uchun hali ham ijtimoiy tarmoqlardan foydalanish kerak bo'ladi. Ular ko'pincha butunlay yangi ufqlarni ochib beradi va an'anaviy vositalar bilan erishib bo'lmaydigan mahsulotlaringizga qiziqadigan tomoshabinlarga murojaat qilishingizga imkon beradi. Biz allaqachon va haqida gapira boshladik. Biroq, RuNet-dagi eng katta va eng ommabop bizning e'tiborimiz bilan qoplanmagan.

VK-ga yo'naltirish nima?

Tomoshabinlar ijtimoiy tarmoq Ko'pchilik Vkontakte-ni noto'g'ri konvertatsiya qilinadigan deb noto'g'ri deb hisoblashadi, chunki u erda, go'yoki, asosan. Darhaqiqat, ha, Vkontatkada Facebook-ga qaraganda haqiqatan ham shkolotining ulushi ko'proq, chunki bepul shirinliklar ko'p. Ammo bu pullik auditoriya yo'q degani emas - bu Facebook, Google Plus yoki Linkedin kabi ijtimoiy tarmoqlarga qaraganda ancha tarqoq.

Biroq, VKontakte-da mavjud reklama yo'naltirish usullari (faqat kerakli auditoriya uchun sozlash) va nisbatan yaqinda qayta yo'naltirish sizning taklifingiz uchun maqsadli bo'lmagan tarmoq foydalanuvchilarini osonlikcha ajratib olishga imkon beradi. Qayta tiklash haqida bir oz tushuntirib beray. Aslida, bu sizga tanish bo'lgan foydalanuvchilarga VKontakte-da o'zingizga yuklagan reklamalarni namoyish qilish imkonini beradi. reklama kabineti elektron pochta manzillari ro'yxati yoki telefon raqamlari yoki identifikatorlar yordamida yoki maxsus kodni o'rnatish orqali veb-saytingizda ular haqida ma'lumot to'plash.

Vkontakte reklama hisob qaydnomasi sozlamalarida qayta yo'naltirish paydo bo'lgandan so'ng, ko'pchilik hatto muntazam maqsadlardan foydalanishni to'xtatdi. Bundan tashqari, ushbu elektron pochta xabarlari, telefonlar yoki identifikatorlar ro'yxatini qayerda va qayerda to'plaganingiz muhim emas, ammo oldinga qarab shuni aytamanki, ushbu maqsad uchun siz Kontakt uchun skriptlar, onlayn xizmatlar va hattoki dasturlardan foydalanishingiz mumkin. Hammasi juda yaxshi ishlaydi, va bunga hojat ham yo'q. Quyida men "Kontakt" dan trafikni konversiyasini maksimal darajada oshiradigan va reklama kampaniyasining narxini pasaytiradigan qayta rejalashtirishdan foydalanishga misollar keltiraman.

Aslida, bilmaganlar uchun, maqsadli reklama bilan bloklar Kontakt sahifalarida chap ustunda ko'rsatilgan (odatda reklama sarlavha va rasmdan iborat bo'lib, ba'zi hollarda ularga tavsif ham qo'shilishi mumkin):

Ularning ostida "Barcha e'lonlar" tugmasi joylashgan bo'lib, uni bosish orqali sizga taklif qilinadigan reklama mavzularining barcha turlarini ko'rishingiz mumkin. Nazariy jihatdan ularning barchasi sizning qiziqishlaringiz va intilishlaringizga mos kelishi kerak, ammo amalda bu har doim ham shunday emas. Ushbu va keyingi maqolalarda biz shunchaki reklamalarimizni qiziqtirmaydigan foydalanuvchilarga namoyish etishni minimallashtirish bilan bir qatorda ularning bosish tezligini (CTR) oshirish uchun ularni iloji boricha qiziqarli qilish bilan shug'ullanamiz.

Maqsadli reklamada, shuningdek kontekstli reklamada CTR (ko'rishlar sonining yuz foizga ko'paytirilganlik nisbati nisbati) sizning reklamalaringiz samaradorligini o'lchash uchun ishlatiladi va qanchalik baland bo'lsa, siz shunchalik kam bo'lasiz bir marta bosish uchun to'laydi. Garchi, Vkontakte-da siz ikkita to'lov turini tanlashingiz mumkin:

  1. Klik uchun
  2. Taassurotlar uchun

Qaysi to'lov usuli siz uchun eng foydali bo'lishini tushunish uchun siz eksperimentlar o'tkazishingiz kerak (kamtarona byudjet bilan reklama kampaniyasini sinovdan o'tkazing - kamida 100 rubl), darvoqe, to'qson foiz hollarda undan foydalanish yanada foydali bo'ladi "taassurotlar uchun" to'lov opsiyasi va faqat tomoshabinlar soniga qarab ulkan darajaga erishmoqchi bo'lganingizda, bosish uchun to'lov afzalroq bo'lishi mumkin. Quyida biz bu haqda biroz batafsilroq gaplashamiz.

"Taassurotlar uchun" opsiyasi sizga nisbatan kam miqdordagi trafikni beradi, ammo kerakli mahorat bilan. "O'tish uchun" parametrida bir marta bosish uchun arzon narxga erishish juda qiyin (sizga yaxshi reklama sahifasi kerak) va bu yondashuv bilan juda ko'p marta bosish qiyin bo'ladi. Shuning uchun, bu osonroq va aksariyat hollarda "Taassurotlar uchun" to'lovini amalga oshirishda Vkontakte reklama opsiyasidan foydalanish arzonroq.

Vkontakte-da o'zingizga reklama hisobini qanday qilib tezda ochib beramiz (sukut bo'yicha, u siz uchun faol emas) va reklama yaratishni boshlaymiz. Xo'sh, yo'lda, nimaga alohida e'tibor berish kerakligi va nimani bezovta qila olmasligingiz haqida gaplashaylik, chunki bu reklama kampaniyasining muvaffaqiyatiga katta ta'sir ko'rsatmaydi. Shunday qilib, har qanday aloqa sahifasining pastki qismida siz tugmachani topasiz "Reklama"... Uni bosish orqali siz qaysi vositani ishlatishni tanlash uchun sahifaga o'tasiz:

Aytgancha, "Jamoalarda reklama postlari" degan ikkinchi jumla qiziqarli. Haqiqat shuki, Vkontakte-dan har doim reklama maqsadida ikki xil usulda foydalanish mumkin edi: yoki sizning rasmiy reklama akkauntingizda maqsadlarni belgilash yoki mavzular bo'yicha siz uchun mos bo'lgan ommabop sahifalarni qidirish va ularning egalarini reklama postingizni nashr etishga taklif qilish. Ikkinchi holatda, Kontakt, xuddi ishsiz bo'lgani kabi qoldi, shuning uchun ular bunday narsani buzdilar (aslida, yozuvlarni jamoat joylarida joylashtirish uchun almashinish).

Ammo biz bu haqda keyinroq gaplashamiz, chunki bugungi kunda biz faqat reklama va maqsadlarni qayta yo'naltirishga qaratilgan. Shuning uchun biz tugmani bosamiz "Maqsadli reklama"... Ochilgan oynada sizga maqsad xususiyatlari haqida qisqacha ma'lumot beriladi, shundan so'ng siz "Reklama yaratish" tugmachasini bosishingiz kifoya. Turli xil maydonlarga ega bo'lgan forma ochiladi (ular haqida biroz keyinroq gaplashamiz).

Sinov e'lonini yaratish uchun ularni hozircha tasodifiy ravishda to'ldirishingiz mumkin. U bilan birgalikda va sizning Vkontakte reklama hisob qaydnomangiz... Shundan so'ng, chap tomoningizdagi menyuda "Reklama" yorlig'i paydo bo'ladi, shu orqali siz ushbu qayd yozuvini tezda kiritishingiz mumkin.

Vkontakte-dagi maqsadli reklama o'rtasida qanday farq bor?

Reklama yaratishga qaytamiz, ammo hozircha sizga tushuntirmoqchiman, Maqsadli reklama nimasi bilan farq qiladi? ommaviy axborot vositalaridan yoki kontekstli reklama, shuningdek, uning xususiyati nimada.

  1. Media reklama (bannerlar va boshqalar) dan foydalanilgan holda siz o'zingizning maqsadli foydalanuvchilaringizni o'z ichiga olishi mumkin bo'lgan reklamangizni auditoriyaga namoyish qilish uchun pul to'laysiz. Ularning ulushi, qoida tariqasida, yuzdan juda farq qiladi (tomoshabinlarda televizion reklama juda kuchli bo'lmaganiga juda o'xshash). Shu nuqtai nazardan, nishonga olish juda tanlangan. Nozik sozlash orqali siz faqat kerakli foydalanuvchilar uchun to'lovlarni amalga oshirishingizga ishonch hosil qilishingiz mumkin (maqsadli va g'ayratli, sizning taklifingizga qiziqish bildiradigan).
  2. Kontekstli reklama ishlatilgan taqdirda, u foydalanuvchi qidiruv satriga kiritgan qidiruv so'rovlari bilan (qidiruv natijalaridagi reklama) yoki uning so'nggi qiziqishlariga (yana, ilgari kiritilgan so'rovlar bilan belgilanadi) bog'liq yoki reklama ko'rsatiladigan sahifa (saytlarning sheriklarida reklama). Maqsadli reklama tizim (bizning holatimizda, Vkontakte) foydalanuvchi - uning geografik joylashuvi, ijtimoiy-demografik holati, qiziqishlari va boshqa narsalar haqida biladigan ma'lumotlarga bog'liq.

Lekin bu asosiy narsa emas. Asosiy kontekstli reklama va maqsadli reklama o'rtasidagi farq potentsial mijozning sotib olishga tayyorligi darajasida yotadi - u dastlab sotib olishga tayyor bo'ladimi yoki siz ham uni bunga undashingiz kerak.

  1. Kontekstli reklamada asosan "iliq mijozlar" deb nomlanganlar mavjud. Ular allaqachon biron bir narsani sotib olishni maqsad qilib qo'ygan (birinchi saytga tushgan saytida ham bo'lmasa ham, umuman olganda), ularning so'rovlarini kiritib, sifat va narxlar bo'yicha tadqiqotlar olib boradilar, so'ngra reklamadan saytingizga va mijozlaringizga aylaning ...
  2. (ular Vkontaktga sotib olish uchun emas, balki muloqot qilish uchun kelishdi), ya'ni. biz foydalanuvchilarga qiziqish uyg'otish maqsadida reklama beramiz. Keyin ularni "isitish" kerak.
    1. Shu maqsadda, ular juda qimmat bo'lmagan tovarlarga nisbatan qo'llaniladi (agar mehmon sotib olish to'g'risida qaror qabul qilishi oson bo'lsa). Bunday savdoni transportdagi savdo bilan taqqoslash mumkin, chunki yo'lovchilar juda qimmat bo'lmagan tovarlarni tezda sotib olishga qaror qilishadi. Kontaktga kelsak, narxi bir necha ming rubldan kam bo'lgan har bir narsa (kiyimlar ushbu toifadagi narxdan biroz tashqarida bo'lishi mumkin) o'z-o'zidan sotib olish deb tasniflanishi mumkin.
    2. Shu bilan bir qatorda, potentsial mijozlarni odamlar o'ylash uchun vaqt kerak bo'lganda, qimmat yoki murakkab mahsulotlar (xizmatlar) holatida Kontakt () jamoalariga yo'naltirishingiz mumkin. Ikkinchi holda, siz "sovuq" mijozlarni "iliq" qilib, jamiyatdagi mehmonlarni "qayta ishlaysiz". Bu "uzoq muddatli xaridlar" ( qimmat mahsulotlar, mulohaza qilishni talab qiladigan murakkab xizmatlar, voqealar va hk) unga aynan jamoada siz o'zingizning taklifingizning ahamiyatini, uning xususiyatlarini, o'ziga xosligini, qadr-qimmatini tushuntirasiz, shunda u ushbu xaridni amalga oshirish zarurligiga ishonch hosil qiladi. Uning jamoaga qo'shilishi qiyin bo'lmaydi (agar bu mavzu unga qandaydir qiziq bo'lsa), shundan so'ng u sizning xabarnomangizni qabul qila boshlaydi. Ehtimol, foydalanuvchilarning "isinish" (pishib etish) jarayoni bir necha hafta yoki hatto bir necha oy davom etishi mumkin, ammo tegishli yondashuv bilan hamma narsa amalga oshadi.

Mijozlarni reklamalardan qaerga yuborish kerak - saytga yoki jamoaga?

Keling, yana tuzataylik - foydalanuvchini qachon yuborish kerak Vkontakte reklamasidan tashqi saytga, qachon esa jamoaga?

  1. Agar reklama qilingan mahsulot narxi 2000 rubldan kam bo'lsa. Bunday holda, mijozni ochilish sahifasiga (yoki bitta sahifali sahifaga) olib borish mantiqan to'g'ri keladi
  2. Agar ochilish sahifasida mijozni sotib olishga ishontirish uchun etarli ma'lumot bo'lsa (o'qing)
  3. Agar foydalanuvchiga pul to'lash kerak bo'lmasa - o'yinlar, reklama saytlari va boshqalar.
  1. Agar sizda katta onlayn-do'kon yoki taniqli brend bo'lsa. Bunday holda, sizning ehtiyojingiz, ehtimol, bitta sotib olish bilan cheklanib qolmaydi - sizga doimiy savdo kerak. Jamiyatda siz qiziqarli mahsulotlarni joylashtirasiz, ularni yangi mahsulotlar, takliflar yoki aktsiyalar haqidagi postlarni sotish bilan susaytirasiz. Bu juda qulay, uzoqni ko'ra oladigan va amaliyroq bo'ladi.
  2. Agar sizning mahalliy biznesingiz bo'lsa (masalan, restoran, fitness klubi yoki kafe). Biror kishi siz u bilan muloqot qilish, sizning xizmatingiz to'g'risida uning fikrini bilish, sharhlarini o'qish va ularni hisobga olishga harakat qilishingiz mumkin bo'lgan jamoaga qo'shiladi. Va, albatta, yaxshi jamoa bilan ushbu mijoz siz uchun doimiy mijozga aylanishi mumkin.
  3. Agar siz murakkab yoki qimmat mahsulotlar yoki xizmatlarni sotayotgan bo'lsangiz. Bunday holda siz jamoatchilik yordamida foydalanuvchiga ushbu mahsulot nima uchun juda ko'p pulga arziydi, nega u yaxshi va raqobatchilardan ustunligi nimada ekanligini tushuntirib bera olasiz.

Maqsad kimga tegishli (VKontakte-dagi reklama)?

  1. Agar sizda foydalanuvchilarning keng doirasi (iste'mol tovarlari) uchun mos taklif bo'lsa. Ko'pchilik uchun qiziqarli narsalar. Sizning potentsial maqsadli auditoriyangiz qanchalik keng bo'lsa, u ijtimoiy tarmoqlarda qanchalik yaxshi bo'ladi.
  2. Agar sizda Vkontakte-da o'zingizning tematik hamjamiyatingiz bo'lsa, unda maqsadlar unga foydalanuvchilar va obunachilarni jalb qilishning juda yaxshi usuli bo'lib xizmat qilishi mumkin.
  3. Agar sizda onlayn-do'kon bo'lsa, u holda ijtimoiy tarmoqlar orqali savdo-sotiqni muvaffaqiyatli qurish mumkin. Vkontakte sizga mijozlarni jalb qilishning barcha boshqa usullari bilan taqqoslaganda yangi mijozlar, yangi sotuvlar va qo'shimcha foyda keltiradi.
  4. O'yinlar maqsadli va mobil ilovalar, chunki mobil qurilmalariga ega bo'lganlar yoki ijtimoiy tarmoqlarda o'ynaydiganlar uchun ko'rsatiladigan reklamalarni o'rnatish juda oson.
  5. Kafe, restoran, fitnes, klub va boshqa mahalliy korxonalar deyarli har doim o'zlarining ijtimoiy tarmoqlarida o'z vakolatxonalariga ega va u erdan mehmonlarni maqsadli foydalanishni jalb qilish hamkorlikning to'liq mantiqiy davomi bo'ladi.
  6. Agar siz foydalanuvchilarni keng auditoriyaga qaratilgan ba'zi tadbirlar, kontsertlar, partiyalar va boshqa tadbirlarga jalb qilishni istasangiz, u holda Vkontakte sizga juda mos keladi.
  7. Shuningdek, ijtimoiy tarmoqlarda siz turli xil axborot mahsulotlarini, seminarlar, konferentsiyalar, murabbiylar va boshqalarni mukammal reklama qilishingiz mumkin. narsalar.
  8. Xulosa qilib aytish mumkinki, Vkontakte reklamasi mijozlarga yo'naltirilgan biznes uchun yaxshi ishlaydi (va biznes uchun biznes emas).

Vkontakte reklamasi kimga mos kelmaydi?

Bir qator xizmat ko'rsatish va biznes sohalari etarli VKontakte-da maqsadli foydalanishni targ'ib qilish qimmat va unchalik samarali emas(bu holda kontekst afzalroq bo'lishi mumkin). Asosan, muammo to'g'ri auditoriyani tanlash qiyinligidadir, garchi qayta rejalashtirish paydo bo'lishi bilan (keyingi maqolalarda biz bu haqda batafsil gaplashamiz) bir qator holatlarda bu muammo juda hal qilinadigan bo'lib qoldi. Ikkinchi muammo shundaki, ko'pincha ijtimoiy tarmoqlardagi odamlar ushbu mavzularga qiziqish bildirmaydilar.

    Vkontakte-ni targ'ib qilish juda qiyin (ehtimol internet-marketing bundan mustasno). O'sha. maqsadli Internetdan tashqarida B2B uchun juda mos emas (qurilish materiallari, videokuzatuv tizimlari, ofis materiallari sotuvi va Internet bilan bog'liq bo'lmagan biznes bilan ishlash uchun tuzilgan barcha narsalar).

    Birinchidan, sotuvchilarni nishonga olish qiyin to'g'ri ish, va agar u to'g'ri tarmoq foydalanuvchisiga urilsa ham, u allaqachon mavjud bo'lgan etkazib beruvchini o'zgartirishni xohlashi haqiqat emas. Ikkinchidan, etkazib beruvchilar ham odamlardir va ular ishda tanaffus qilish uchun Kontaktga borishadi va buni davom ettirishmaydi. Agar u sizning xizmatingizga muhtoj bo'lsa, u Yandex yoki Google-ga boradi va u erda hamma narsani topadi. Internet-sotuvchilar esa, aslida ijtimoiy tarmoqlarda ishlaydi, shuning uchun sahifalarni ochish va h.k. Vkontakte narsalar muvaffaqiyatli reklama qilinishi mumkin.

  1. Qattiq o'ting murakkab yuqori ixtisoslashgan xizmatlar Vkontakte foydalanuvchilarining ko'pchiligiga tushunarsiz bo'lgan (ma'lumotlarni himoya qilish, signalizatsiya tizimlari va boshqalar). Bunga qiziqadigan maqsadli auditoriyani topish juda qiyin bo'ladi. Xizmat qanchalik murakkab bo'lsa, ijtimoiy tarmoqda auditoriya topish shunchalik qiyin bo'ladi. Qayta rejalashtirish paydo bo'lishi bilan, yana ixtisoslashgan takliflar uchun auditoriyani tanlash imkoniyati paydo bo'lganiga qaramay, ba'zi bir qiyinchiliklar saqlanib qolmoqda.
  2. Maqsad bilan targ'ib qilish qiyin tibbiy xizmatlar, chunki ularning har biri uchun juda ko'p nuanslar mavjud, ular asosan moderatsiyadan o'tishi bilan bog'liq (siz o'zingizning faoliyatingiz to'g'risida ma'lumot to'plashingiz va yuborishingiz kerak va har qanday tarzda ushbu turdagi e'lon bilan kelishishingiz kerak). Bundan tashqari, mijozni jalb qilish qiymati kontekstga qaraganda yuqori bo'lishi mumkin, bu esa unchalik yaxshi emas, ikkinchidan, maqsadli auditoriyani yo'naltirish (ta'kidlash) yana qiyin, garchi siz ba'zi tematik tibbiy jamoalarga e'tibor qaratishingiz mumkin. Ammo yana, ushbu jamoalarning foydalanuvchilari ushbu jamoat yaratgan va qo'llab-quvvatlaydigan tibbiy markaz xizmatlariga allaqachon bog'lanib qolishgan. Foydalanuvchilarning diqqatga sazovor joylarni o'zgartirishi uchun yaxshi sabab bo'lishi kerak (masalan, sizning taklifingiz sezilarli darajada pastroq narxga ega bo'lsa). Kosmetologiya tibbiyoti (plastik va boshqalar) xizmatlari biroz yaxshilanmoqda, chunki bu odamlar uchun qiziqroq.
  3. Ko'pincha, maqsadli auditoriya targ'ib qilishga harakat qiladi Ko'chmas mulk, ammo bu har doim ham samarali emas, chunki Vkontakte-dagi maqsadli reklama yordamida kvartiraga xaridor topish nihoyatda qiyin. Hech bo'lmaganda bitta sotuvga imkoniyat olish uchun sizga katta auditoriyani jalb qilish kerak bo'ladi. Bundan tashqari, megalopoliyalarni sozlash va mehnatga layoqatli yoshdan boshqa hech narsa qilish mumkin emas. Ko'chmas mulkni sotishning yanada istiqbolli usuli bu tematik jamiyat yaratish yoki seminarlar o'tkazish (masalan, ipoteka kreditlari yoki qanday qilib kvartira sotib olish to'g'risida), ammo bu juda ko'p ishlarni talab qiladi va sizga ish qo'shadi. Vaziyatni aniqlashtirish orqali kvartiralarni etkazib berish va ijaraga berish bilan bog'liq vaziyat yaxshiroqdir.

Yuqoridagi faktlar hech qanday tarzda yuqoridagi reklama usullaridan birining foydasini anglatmaydi, ular shunchaki ularning sezilarli farqlarini aks ettiradi. Vkontakte ijtimoiy tarmog'i o'ziga xos xususiyatiga ko'ra o'zida ro'yxatdan o'tgan va muloqot qiladigan foydalanuvchilar haqida juda katta bilimlarni birlashtiradi. Aynan shu tufayli, kerakli mahorat bilan, faqat avvalo, bunga qiziqadigan tarmoq foydalanuvchilari uchun mumkin. Qayta rejalashtirishdan foydalanish imkoniyati paydo bo'lishi bilan foydalanuvchiga yo'naltirilgan aniqlik yanada oshdi.

  1. VKontakte-da besh dan olti ming rublgacha bo'lgan tovarlar va xizmatlar yaxshi sotilmoqda. Qimmatroq bo'lgan har qanday narsani sinab ko'rish mumkin, ammo ushbu ijtimoiy tarmoq auditoriyasiga samarali sotish ehtimoli allaqachon kamayib bormoqda.
  2. Bundan tashqari, bu erda iste'mol tovarlarini sotish eng yaxshisi deb aytish kerak. Qayta rejalashtirish paydo bo'lishi bilan yuqori darajada ixtisoslashgan takliflarni reklama qilish ham mumkin va samarali bo'ldi, ammo iste'mol tovarlarini sotish baribir osonroq.
  3. Agar mahsulot, xizmat yoki brend Vkontakte-da muxlislar jamoasiga ega bo'lsa, unda bu juda yaxshi yordam bo'ladi, chunki guruhlarga yo'naltirish eng yaxshi ishlaydi.
  4. Qoida tariqasida, maqsadli reklamadan jalb qilingan tashrif buyuruvchilar oqimini ijtimoiy tarmoqdagi guruh yoki jamoatchilikka emas, balki tashqi saytga (yoki sizning saytingizga) yo'naltirish yaxshiroqdir. Ammo yana, siz tajriba qilishingiz kerak.
  5. Vkontakte-dagi reklama narxi Vkontakte-ga qaraganda bir oz yuqoriroq, ammo boshqa tomondan, bu erda juda tez (to'g'ri yondashuv bilan) siz qiziquvchilarning munosib oqimini olishingiz mumkin, buning natijasida kuniga o'nlab arzon tovar buyurtmalari kelib chiqadi. . Internet-do'kon egasi oyiga ikki yuz ming rublni maqsadli reklama uchun sarflaydigan va ushbu biznesdan olingan marjdan juda mamnun bo'lgan bir misol bor.

Reklama moderatsiyasi va reklama kampaniyasining asosiy parametrlari

Bundan tashqari, siz buni bilishingiz kerak (masalan, alkogol, tamaki va boshqa yoqimsiz narsalar). Xo'sh, Rossiya qonunlarida taqiqlangan boshqa hamma narsalar. Darhaqiqat, sizning barcha reklamalaringiz boshqariladi va taqiqlangan mavzular o'tkazib yuborilmaydi, ammo agar siz Vkontakte-dan trafikni jalb qilish uchun kimdir bilan shartnoma tuzayotgan bo'lsangiz, unda tekshiring

Deyarli har bir kishi yangiliklarni o'qiydi va Vkontakte-dagi do'stlarining yangiliklarini o'qish bu printsipial masaladir. O'zingizning hamjamiyatingizni targ'ib qilish uchun ushbu daqiqadan qanday foydalanish haqida - reklama idorasida siz boshqa odamlarning yangiliklarida reklama qilish uchun maxsus kampaniya boshlash imkoniyatiga egasiz. Yangiliklar nima va uni qanday sozlashim kerak? Ushbu savolga javobni ushbu batafsil yo'riqnomada topasiz..

  1. Narxi 4000 rubldan tovar va xizmatlarni reklama qilishda.
  2. Murakkab nishlarni targ'ib qilish paytida: ko'chmas mulk, yuridik xizmatlar, bino.
  3. Loyiha haqida batafsilroq aytib berish kerak bo'lgan sovuq auditoriya bilan ishlash.

Ijobiy va salbiy tomonlari

  1. Yozuvlarni katta matnli akkompaniment bilan yaratish qobiliyati.
  2. Lenta tabiiyroq ko'rinadi. Bu sizning reklamalaringiz doirasini oshiradi.
  3. Ko'pchilik samarali usul Vkontakte targ'iboti.
  4. Yozuvni barcha qurilmalarda tarqatish mumkin.
  1. Kliklash uchun to'lov etishmasligi.

Qanday boshlash kerak: 7 qadam

Ko'p o'ylamasdan, keling, 7 ta asosiy qadamni sanab o'tamiz.

# 1 qadam.

# 2 qadam

"Reklama yaratish" tugmachasini bosing.

# 3 qadam

# 4 qadam

Tasma sizning hamjamiyatingiz nomidan nashr etilgan.

5-qadam

Reklama mavzusini tanlash.

Mahsulotlarni ma'lum bir yosh toifasiga reklama qilishda siz maxsus yorliqni qo'yishingiz kerak.

6-qadam

Biz maqsadli auditoriyani o'rnatdik. Biz kerakli mamlakatni yoki mamlakatlarni, shaharni tanlaymiz.

"Tug'ilgan kun" elementi sovg'a sifatida tovarlarni reklama qilishda foydalidir.

Keyingi bo'limda maqsadli auditoriyaning qiziqishlari toifasini ko'rsating. Masalan, ayollar kiyimlarini reklama qilishda siz "Go'zallik va moda", "Onlayn do'kon", "Uy va oila" va boshqalarni kiritishingiz mumkin.

Jamoalarda sizning mavzuingiz bilan bog'liq jamoatchilik va guruhlarni ko'rsating.

Ilovalar va saytlar. Biz Vkontakte dasturlari yoki reklama mavzusi bilan bog'liq uchinchi tomon saytlarini ko'rsatamiz.

"Sayohatchilar" bandi Vkontakte-ga turli xil IP-lardan tez-tez tashrif buyuradigan foydalanuvchilarga yozuvlarni ko'rsatadi.

Ta'lim va ish. Agar sizning maqsadli auditoriyangiz talabalar yoki ma'lum bir kasb vakillari bo'lsa, unda ushbu yorliq juda foydali bo'ladi.

Qo'shimcha imkoniyatlar. Bu erda siz o'zingizning bazangizni qo'shishingiz mumkin saytingizdan to'plangan yoki tahlil qiluvchilar yordamida qayta yo'naltirish.

Sozlamalarni saqlang. Bu erda siz o'zingizning reklamalaringiz bilan biron bir harakat ko'rsatgan auditoriyani qayta rejalashtirish ma'lumotlar bazasiga qo'shishingiz mumkin.

7-qadam

Biz narxni va joylashishni moslashtiramiz. "Reklama saytlari" bo'limida yozuvlar qaerda ko'rsatilishini tanlang: yoqilgan mobil qurilmalar, yilda to'liq versiyasi yoki barcha saytlarda.

Narx 1000 ta taassurot uchun ko'rsatilgan. Tizim avtomatik ravishda miqdorni belgilaydi. Byudjetni tejash uchun uni kamaytirish mumkin va hatto kamaytirish kerak. Agar qamrov tushsa, unda xarajatlarni oshirish kerak.

Biz taassurotlarni bir kishiga 5 taga cheklaymiz.

Oxirida "Reklama yaratish" tugmasini bosing.

Yangiliklarda reklamalaringizdan maksimal darajada foydalanish: 3 ta maslahat

  1. Reklamalaringizni har bir tomoshabin segmenti uchun moslashtiring.
  2. Yorqin va jozibali tasvirlarni tanlang.
  3. Internetda va mobil qurilmalarda reklamalarni alohida ko'rsatish.

Tinglovchilaringizni segmentlarga ajratib oling. Bir vaqtning o'zida barcha segmentlar uchun bitta reklama kampaniyasini o'tkazishingiz shart emas. Bu sizning byudjetingizni tejashga va konversiyani oshirishga imkon beradi.

Bir necha yil oldin, biz ijtimoiy tarmoqlar hayotimizga qanchalik qat'iy aylanishini bilmas edik. Ular allaqachon o'spirinlar uchun shunchaki "suhbat" bo'lishni to'xtatdilar. Odatdagidan kura ko'proq mashhur kompaniyalar, egalari yirik korxonalar, Internet-do'konlari va shunchaki yakka tartibdagi tadbirkorlar o'z tovarlari va xizmatlarini reklama qilish uchun tarmoqda sahifalar va jamoalar yaratadilar.

Abonentlarni - potentsial mijozlarni jalb qilish uchun turli xil vositalar mavjud. Ushbu usullardan biri haqida ushbu maqolada gaplashamiz.

"VKontakte" maqsadli reklama: umumiy ma'lumot

Nima bu? Bu nima uchun? Ehtimol, bu shunchaki pulni behuda sarflashdir?

Uzoq vaqt davomida VKontakte maktab o'quvchilari uchun tarmoq ekanligiga ishonishgan. Ammo yaqinda o'tkazilgan tadqiqotlar shuni ko'rsatdiki, vaziyat o'zgarib bormoqda. Endi mashhur rus ijtimoiy tarmog'ida turli xil tovar va xizmatlar haqida ma'lumot olishga va xaridlarni amalga oshirishga tayyor bo'lgan ko'plab to'lov qobiliyatli auditoriya mavjud. Ushbu odamlar bunday ma'lumotlarni olishda yordamga muhtoj. Ammo asosiy narsa hali ham dam olish va o'yin-kulgi bo'lgani uchun, taklif juda intruziv bo'lmasligi kerak. Maqsadli reklama "VKontakte" tomonidan muvaffaqiyatli amalga oshiriladi. Bu nima?

Agar tashqi komponent haqida gapiradigan bo'lsak, bu sizning ijtimoiy tarmoqdagi sahifangizning chap tomonida joylashgan kichik reklamalar. Shubhasiz, hamma ularga e'tibor bergan, ammo ularning qanday paydo bo'lishini va nima uchun hamma ham bilmaydi.

E'londa sarlavha, rasm va qisqa Tasvir... Qoida tariqasida, bir vaqtning o'zida ikkitadan yoki uchtadan ko'p bo'lmagan qismlar ko'rinmaydi. Boshqalarni ko'rish uchun "Barcha e'lonlar" tugmachasini bosishingiz kerak. Ideal holda, ularning har biri VKontakte sahifasida joylashgan shaxsning manfaatlariga mos kelishi kerak. Axir ushbu reklamalar har bir foydalanuvchi uchun maxsus tayyorlangan.

Ammo amaliyot ba'zan idealdan chetga chiqadi, chunki inson omili aralashadi.

VKontakte-dagi maqsadli reklama juda ehtiyotkorlik bilan yondashishni talab qiladi. Uni tayyorlash va ishga tushirish bo'yicha maslahatlar ortiqcha bo'lmaydi.

Agar siz ularga rioya qilmasangiz, barcha rejalashtirilgan byudjetni osongina "to'kib yuborishingiz" mumkin va hech qanday natijalarga erisha olmaysiz.

Har bir mahsulot yoki xizmat maqsadga muvofiq ravishda yaxshi sotilmaydi. Agar bu noyob narsalar, mavsumiy, hamma uchun emas, yoki juda qimmat bo'lsa, ularni targ'ib qilishning boshqa usullarini izlash yaxshiroqdir. Dori-darmon bilan bog'liq barcha narsalar yomon sotiladi. Faqat iste'mol tovarlari maqsadga muvofiqdir.

Reklama e'lon qilishdan oldin, o'zingizning guruhingizda, reklama saytida yoki foydalanuvchi boradigan platformada reklama postini tayyorlang va joylashtiring, reklama posti Shaxs shunchaki kelmasligi, shuningdek, u bilan qiziqishi kerak. , davom etmoqda, uni batafsilroq o'rganishni, ro'yxatdan o'tishni yoki guruhga qo'shilishni istaydi va ideal tarzda buyurtma bergan.

E'lonning o'zi ham ehtiyotkorlik bilan yondashishni talab qiladi. Yuqori sifatli fotosurat yoki grafik tasvir, aniq va ravshan. Vazifa e'tiborni jalb qilishdir. Odamlarning his-tuyg'ularini o'ynang. Matn qisqa va ixcham. U aniq nishonga tegishi, ulush qo'yilgan maqsadli auditoriya (maqsadli auditoriya) tilida yozilishi kerak. Tanishlik va qo'pollik qabul qilinishi mumkin emas. "Siz" ga qo'ng'iroqlar yo'q! Siz moderatsiyadan o'tolmaysiz.

To'liq ko'rgazmaga chiqishdan oldin siz avval o'zingizning reklamangizni 100 rubldan oshmaydigan xarajatlar bilan sinab ko'rishingiz kerak. Bir xil mavzudagi, ammo har xil rasmlar, sarlavhalar va tushuntirishlar bilan bir nechta reklama qilish yaxshidir. Va ulardan allaqachon sinov jarayonida eng yaxshi variantni tanlang.

"VKontakte" maqsadli reklamasini o'rnatish

Keling, batafsil ish algoritmini tahlil qilaylik.

Dastlabki bosqich tahlil qilinadi va foydalanuvchilarning sahifalari, ularning qidiruv so'rovlari ko'rib chiqiladi, qiziqishlari aniqlanadi. Olingan ma'lumotlarga asoslanib, maqsadli auditoriyaning portreti tuziladi, u bilan reklama kampaniyasi davomida ishlashingiz kerak bo'ladi.

Boshlashning bir necha yo'li mavjud:

2. Agar jamoa (guruh) bo'lsa, siz u orqali harakat qilishingiz mumkin. Shu tarzda tezroq bo'ladi. Avatar ostida "jamiyatni reklama qiling" degan satr bor.

Birinchi variant sizning reklamangizni yaratishni boshlashdan oldin ikkita o'tishni amalga oshirishni talab qiladi. Va ikkinchisi to'g'ridan-to'g'ri "VKontakte" maqsadli reklama joylashtirilgan saytga olib boradi. Tarmoqning o'zi sizga keyingi ishlarni qanday o'rnatishni aytib beradi.

Birinchidan, biz oldindan tayyorlangan e'lonni yuklaymiz (matn + rasm). Ular so'zlarning soni va tasvirning uzunligi / kengligi jihatidan ham ma'lum darajada bo'lishi kerak.

Keyin biz maqsadli auditoriyamizning turli xil parametrlari: yoshi, jinsi, yashash joyi, qiziqishlari, Oilaviy ahvol va boshqalar. Bunday ko'rsatkichlar juda ko'p bo'lishi mumkin. Qaysi birini qabul qilishiga bog'liq aniq vaziyat... Quyida maqsadni belgilashga misol keltirilgan.

Barcha maydonlarni to'ldirgandan so'ng va birinchi e'lonni yaratgandan so'ng, reklama kampaniyasining borishini kuzatib borish mumkin bo'lgan shaxsiy reklama hisobi paydo bo'ladi.

To'lov usullari

Maqsadni belgilashda yana bir parametr.

VKontakte-da maqsadli reklamani o'rnatish taassurot va bosish uchun ikkitadan iborat bo'ladi. Eng yaxshisi, birinchi variant bo'yicha birinchi bo'lib, keyin ikkinchisiga o'ting. ko'pincha juda katta auditoriyaga etib borishda ishlatiladi. O'tish uchun - arzonroq va osonroq.

Maqsadga oid asosiy tushunchalar va atamalar

Reach - bu sizning reklamangizni kamida bir marta ko'rgan odamlar soni.

O'tish - raqamlar bilan o'lchanadi. Taklifni necha marta kuzatgansiz. O'tishni amalga oshirgan foydalanuvchiga ikkinchi marta reklama ko'rsatilmaydi.

Taassurotlar - sizning VKontakte reklamangiz necha marta namoyish etilgan.

CPC (bir marta bosish narxi) bir marta bosish narxining ko'rsatkichidir.

CPM - (mil. Xarajat) - 1000 ta taassurot uchun xarajat.

CTR (bosish tezligi) - bu tushuncha reklama samaradorligini ko'rsatadi va bosish soni bo'yicha ko'rishlar soni 100% ga ko'paytirilganda hisoblanadi.

Misollari

Barcha ustunlarni qanchalik ko'p to'ldirsangiz, VKontakte-dagi maqsadli reklama shunchalik samarali ishlaydi. Ishlar ( haqiqiy misollar) biz hozir ko'rib chiqamiz.

Bolalar uchun tovarlarning onlayn-do'koni reklama kampaniyasini o'tkazishga qaror qildi. Maqsadli auditoriya aniqlandi - 20-30 yoshdagi, uylangan, bolali ayollar. Ushbu do'kondan tovarlarni etkazib berish faqat X shahrida amalga oshirilgan. Ushbu parametrlarning barchasi kiritilgan. To'lov usuli bosish uchun mo'ljallangan. Tavsiya etilgan narx - to'rt rubl. Tomoshabinlar qamrovi - 10 000 kishi.

Agar do'kon butun Rossiyaga etkazib berish bilan ishlagan bo'lsa, raqamlar boshqacha bo'lar edi. Va barcha shaharlar sozlamalarda ko'rsatilishi kerak edi, bu albatta qamrov doirasini ko'paytiradi.

Guruh (jamoat) yoki sayt: reklama qaerga olib borishi kerak

"VKontakte" ning maqsadli reklamasi (undan foydalanish bo'yicha ko'rsatma yuqorida keltirilgan) va undan foydalanish amaliyoti shuni ko'rsatadiki, juda past narx va ma'lum bir turdagi mahsulot (xizmat) bilan mijozni quduqqa yuborish yaxshiroqdir. bir sahifadan iborat. U darhol buyurtma berishi mumkin bo'lgan joydan.

Katta assortiment bilan, masalan, onlayn-do'konlarda, o'tish guruhga olib kelishi kerak. Bunday holda, maqsad nafaqat bir martalik sotib olish, balki uzoq muddatli hamkorlik va doimiy savdo-sotiqdir. Bu turli xil pizzacılar, fitness klublari, gullarni sotish va etkazib berish va boshqa ko'p narsalarga tegishli.

Yangi imkoniyatlar

Yaqinda qiziqarli mahsulot paydo bo'ldi - bu reklama mahsulotlarining boshlang'ich imkoniyatlarini kengaytiradigan qayta yo'naltirish.

Bu sizning reklamalaringizni allaqachon tanish bo'lgan odamlarga ko'rsatishga imkon beradi.

Nishonlashning ijobiy tomonlari

Maqsadli auditoriya portretini juda aniq aniqlash va ko'rsatishga imkon beradi. Ko'pgina tarmoq foydalanuvchilari o'zlari haqida gapirishni, sevimli mashg'ulotlari, yashash joyi, yoshi va boshqalar haqida batafsil ma'lumot berishni yaxshi ko'radilar. Shunday qilib, millionlab abonentlar orasida kerakli mezonlarga muvofiq "do'stlar" topish va aynan ular uchun qiziq bo'lgan tovar va xizmatlarni taklif qilish qiyin bo'lmaydi.

Maqsadli auditoriyani tanlashning aniqligi reklama va taklif mijozni o'zi topadigan holatga erishishga imkon beradi, aksincha emas.

Xulosa

Shunday qilib, agar siz sotishni ko'paytirmoqchi bo'lsangiz, yangi mahsulot yoki xizmat haqida aytib bering, VKontakte-dagi maqsadli reklama yordam beradi. Ko'pgina biznes egalarining sharhlari ushbu aktsiyaning samaradorligi haqida gapiradi. Ammo faqat yaxshi sozlangan va o'tkazilgan kampaniya bilan.

Salom! Agar siz Vkontakte-da maqsadli reklama o'rnatishga qaror qilsangiz, unda darhol ko'plab savollar tug'iladi. Reklama kampaniyasini boshlash uchun qancha pul kerak? Qaysi parametrlarni tanlash kerak va qaysi birini e'tiborsiz qoldirish kerak individual loyiha? Tasvirlarni qanday topish mumkin? Rasmning eng yaxshi formati qanday? CTR nima va CPM nima, farq nima va qaysi birini tanlash kerak? Qayta tiklash nima va uni qanday ishlatish kerak? Sizni keraksiz shov-shuvlardan qutqarish uchun biz ushbu maqolada emas, balki barcha bu masalalarni ko'rib chiqamiz.

Skeptiklar: “Men sinab ko'rdim! Maqsadli reklamalar ishlamaydi! Men juda ko'p pul sarfladim. " Aziz o'rtoqlar, skripka begemotning qo'lida o'ynamaydi! Sinab ko'rdi - bu ishlamadi, bu ishlamayotganligini anglatmaydi. Biror joyda noto'g'ri degani. Vkontakte-dagi minglab kompaniyalar ushbu vositadan foydalanadilar va har kuni mijozlarga murojaat qilishadi. Buning uchun ozgina sabr va mahorat kerak.

Ayni paytda men ushbu infografikani beraman:

Bundan tashqari, shunchaki onlayn reklama bilan shug'ullanmoqchi bo'lgan odamlarni ogohlantirmoqchiman. Avvalo, sizga shunday reklama kanalini tavsiya qilaman, avvalo shu yo'nalishda ishlashingiz kerak. Maqsadli reklama ko'proq "uzoq trafik" dir va ba'zi bir joylarda u mehmonni xaridorga konvertatsiya qilish darajasi bo'yicha hali ham kontekstli reklama bilan raqobatlasha oladi. Ammo aksariyat hollarda kontekstli reklamadan boshlash va shundan keyingina maqsadli reklamani ulash yaxshiroqdir. Va Vkontakte-ga yo'naltirilgan kontekstli reklama + kombinatsiyasidan foydalanish samaradorlikni sezilarli darajada oshirishga yordam beradi. Men bu haqda keyingi maqolada gaplashaman, chunki endi barcha nozikliklar haqida gapirish qiyin bo'ladi, ammo men sizga ba'zi ko'rsatmalar beraman. Shunday qilib, boshlaymiz.

Yo'nalishni osonlashtirish uchun keling, butun jarayonni shartli ravishda 2 bosqichga bo'linamiz. Aynan:

  1. O'qitish: asosiy shartlar, reklamalarni sinovdan o'tkazishga tayyorgarlik, reklama hisobini yaratish.
  2. Sozlama: Keling, formatlash bo'yicha asosiy maqsad sozlamalarini ko'rib chiqaylik reklama, rasmlar va sarlavhalar testini tuzish, shuningdek taassurotlar yoki sekin urish uchun strategiyalarni tanlash.

Tayyorlanishi va muddatlari

Biroz nazariya va raqamlar:

CTR - bu sekin urish va taassurotlarning nisbati, foiz sifatida o'lchanadi. Masalan, 1000 ta taassurotdan siz 20 marta bosgansiz. 20/1000 * 100 = 2%. Ushbu ko'rsatkichni taassurotlar uchun reklama formatini tanlashda e'tiborga olish muhimdir. Klik bosish uchun reklamada bu unchalik muhim emas, chunki bu bir marta bosish narxiga ta'sir qilmaydi.

SPC - har bir o'tish narxi. Har doim hisobga olish muhim, aks holda siz salbiy tomonga o'tishingiz mumkin.

Biz reklama hisobini yaratamiz

Chapdagi menyuda "Sozlamalar" ni oching va pastki qismida "Reklama" havolasini qidiring.

"Maqsadli reklama" tugmachasini bosing. "Reklama yaratish". Birinchi qadam - bu ofis emas, balki reklama yaratishdir. Endi sizda reklama hisobini yaratish uchun hech qanday sozlamalarni o'rnatmasdan shunchaki reklama yaratishni taklif qilaman.


Pishirish rasmlari

Tanlash uchun ikkita variant mavjud. Birinchisi, o'zingiz uchun mavjud bo'lgan barcha manbalar bo'yicha rasmlarni o'zingiz qidirib topishingiz kerak (foto-banklardan tortib, qidiruv tizimidagi rasmlarni izlashga qadar), so'ngra fotoshopda rasmlar tayyorlash. Yoki foydalanishingiz mumkin shu bilan mega-qulay xizmat, bu boshlash uchun etarli bo'ladi bepul versiya... Men hozir xizmat haqida to'xtamayman, agar xohlasangiz, buni tushunishingiz mumkin, bu intuitiv.

Rasmlar va sarlavhalarni sinovdan o'tkazish

Kampaniyangizni yanada samarali sozlash uchun rasmlar va sarlavhalarni sinab ko'rish muhimdir. Sinov uchun biz tayyorgarlik ko'rishimiz kerak. Sinov quyidagi tarzda ishlaydi.

  • Biz kamida 5 ta rasmni tanlaymiz. Xuddi shu nomdagi beshta rasmni sinovdan o'tkazamiz.
  • Va biz kamida 5 ta sarlavha bilan chiqamiz. Xuddi shu rasm bilan beshta sarlavhani sinovdan o'tkazamiz.
  • Qaysi rasm va sarlavhalarni eng ko'p bosish mumkinligini sinab ko'rganingizdan so'ng, biz eng bosiladigan sarlavha va eng bosiladigan rasmni birlashtiramiz. Shu tarzda biz eng samarali reklamani olamiz.

Ideal holda, siz kamida 15 ta rasm va kamida 15 ta sarlavhani sinab ko'rishingiz kerak. Ammo birinchi marta tushunish uchun beshta etarli.

Xususiylashtirish

Bugungi kunga kelib, sayt va guruh uchun reklama formati uchun 5 ta variant mavjud.

  • rasm va matn. Ular, asosan, e'londa nima haqida ekanligini aniq tushuntirish kerak bo'lganda foydalaniladi;
  • ajoyib tasvir. Ushbu format yaxshi, chunki u avvalgisiga qaraganda ancha yaxshi e'tiborni tortadi. Ammo sezilarli kamchilik mavjud - belgilarning cheklanishi, atigi 25. Siz rasmga matn yozishingiz mumkin, bu esa ushbu parametr imkoniyatlarini sezilarli darajada kengaytiradi;
  • Eksklyuziv format. Bunday holda sizning reklamangiz foydalanuvchiga bitta nusxada, raqobatchilarsiz uzatiladi. Salbiy tomoni shundaki, u ikki baravar qimmatroq;
  • Jamiyat targ'iboti. Ushbu format faqat jamoalarga mos keladi, siz undan foydalanib saytni reklama qila olmaysiz. Asosiy farq shundaki, foydalanuvchi sizning havolangizga kirmasdan jamoangizga qo'shilishi mumkin. E'londa "Qo'shilish" tugmasi bo'ladi;
  • Va nihoyat, maxsus format! Agar sizning maqsadli auditoriyangiz 100 mingdan oshsa, men sinab ko'rishni maslahat beraman! U boshqa formatlar singari chap ustunda emas, balki foydalanuvchining yangiliklar lentasida efirga uzatiladi, bu esa KTRni sezilarli darajada oshiradi. Ushbu parametr faqat jamoalar uchun ishlaydi.

Reklama mavzusini tanlash

Siz ushbu qadamni printsipial ravishda o'tkazib yuborishingiz mumkin, ammo mavzu va kichik bo'limni tanlash foydalidir. Mavzu va kichik bo'lim o'rnatilganda, moderatsiya tezroq bo'ladi.

Maqsadli auditoriyamiz geografiyasini tanlash

Ushbu blokda siz reklama qilmoqchi bo'lgan shaharlarni, tumanlarni, metro stantsiyalarini va hattoki shahringiz ko'chalarini tanlashingiz mumkin. Bu sizning mahalliy biznesingiz bo'lsa, masalan, kafe bo'lsa kerak. Bunday holda, sizga shaharning yarmi bo'ylab sayohat qilishning hojati bo'lmagan odamlarning tor doirasini sozlashingiz kerak. Bu erda siz ahamiyatsiz reklamalarni ham kesib tashlashingiz mumkin. Masalan, siz ilgari Xitoydan sotib olgan ba'zi noyob mahsulotlarni sotmoqdasiz. Bunday holda, katta shaharlarni kesib tashlash juda foydali bo'ladi, chunki ular allaqachon juda yaxshi tanlovga ega va ular o'zlarining shaharlarida etkazib berish bilan bir xil mahsulotni sotib olishlari mumkin va hatto ko'pincha arzonroq. Buning uchun reklama kampaniyasidan chiqarishni istagan shaharlarni "bundan mustasno" ustunidan tanlashingiz kerak.

Demografik ko'rsatkichlarni sozlash

Jins va yosh bilan hamma narsa aniq. Ammo ushbu blokda tug'ilgan kun kabi juda qiziqarli sozlamalar mavjud. Tug'ilgan kun qutisini belgilashimiz mumkin. Va e'londa, masalan, yozing: "Tug'ilgan kun sharafiga, 10% chegirma". Ushbu reklamalar klik stavkalarini oshiradi, chunki ular biz ularni shaxsiylashtiramiz. Oilaviy ahvolni tanlash bilan siz o'zingizning RK-ning dolzarbligini yaxshilashingiz mumkin. Masalan, tanishuv saytini oilaviy odamlarga reklama qilish mantiqsiz. Hech bo'lmaganda tez-tez)

Qiziqishlar

Xullas, biz u erga etib keldik :) Mening fikrimcha, bu an'anaviy nishonga olishda eng muhim va foydali blok. Shuning uchun, bu haqda iloji boricha batafsilroq gaplashaylik. Shunday qilib, ketaylik.

Qiziqishlar toifalari

Vkontatke algoritmi doimiy ravishda har bir aniq foydalanuvchining postlarning ma'lum toifalariga qo'shilishini hisoblaydi. Masalan, agar kishi doimiy ravishda ma'lum bir mavzuni, masalan, tovarlar va xizmatlarni yoqtirsa, izohlasa, ko'rib chiqsa. Ushbu sozlama yordamida biz o'z reklamamizni foydalanuvchilarning ushbu segmentiga moslashtira olamiz! Haqiqatan ham zo'rmi?! :)

Hamjamiyatlar

Biz raqobatchilarimiz guruhlariga kiradigan tomoshabinlar segmentini sozlashimiz mumkin! Ya'ni, aslida mijozlarni raqobatchilardan uzoqlashtirish. Xo'sh, bu hammasi emas! O'zini qiziqtirgan jamoalarda bo'lgan kishi ham bizning potentsial mijozimiz bo'lishi mumkin (masalan, biznes jamoalarida bo'lgan odamlar) potentsial mijozlar b2b xizmatlari uchun). Ammo bu erda siz sozlanayotgan jamoalarni diqqat bilan tanlashingiz kerak.

Ilovalar va saytlarga yo'naltirish

Muayyan dasturlarga yo'naltirish orqali siz ba'zi hollarda yaxshi natijalarga erishishingiz mumkin. Masalan, o'yinchoqni reklama qilish, siz allaqachon shu kabi o'yinlarni o'ynayotgan odamlarni nishonga olishingiz mumkin.

Istisno

Siz, masalan, allaqachon sizning obunachingiz bo'lgan odamlarni chiqarib tashlashingiz mumkin.

Dunyoqarash

Men ushbu blokdan foydalanmayapman, chunki bunga ehtiyoj yo'q edi. Ehtimol, bu siz uchun foydali bo'ladi.

Sayohatchilar

Agar siz ushbu katakchani belgilasangiz, reklamalar fotosuratlarini turli joylarda belgilaydigan kishilarga uzatiladi. Bu ko'proq to'lov qobiliyatiga ega auditoriyani topish imkoniyatini oshiradi.

Keyingi blok "Ta'lim va ish"

Kasb-hunarga moslashib, siz o'zingizning mahsulotingiz yoki xizmatingizga qiziqadigan tomoshabinlarni qo'shimcha ravishda sozlashingiz mumkin. Masalan, o'qigan odamlar yuqori haq to'lanadigan mutaxassislik o'qituvchilarga qaraganda elita universitetlaridan biri yuqori daromadga ega bo'lish ehtimoli ko'proq boshlang'ich sinflar... Xuddi shu narsa ma'lum bir lavozimni egallagan yoki ma'lum bir kompaniyada ishlaydigan odamlarga ham tegishli.

Qo'shimcha imkoniyatlar

  • Guruhlarni qayta yo'naltirish. Ushbu parametr alohida maqolaga loyiqdir. Qisqacha aytganda, siz o'zingizning reklamangiz efirga uzatiladigan alohida foydalanuvchi bazasini to'plashingiz mumkin. Buni ma'lum dasturiy ta'minot yordamida yoki qayta rejalashtirish kodini veb-saytingizga oldindan o'rnatish orqali amalga oshirish mumkin.
  • Dan tashqari. Shuningdek, biz o'z reklamamizni ko'rsatishni istamagan odamlarni ham chiqarib tashlashimiz mumkin. Masalan, bizning jamoaga obuna bo'lgan odamlar.
  • Qurilmalar. Agar siz bu erda egalarni tanlasangiz Apple texnologiyasi yoki smartfon egalari bo'lsa, biz to'lov qobiliyatiga ega auditoriyani yanada aniqroq sozlashimiz mumkin.

Odatda men ushbu blokdagi boshqa sozlamalarni e'tiborsiz qoldiraman, chunki men hali bunday reklama kampaniyalariga duch kelmaganman.

Narx va joylashishni belgilash

Taassurotlar uchunmi yoki sekin urish uchunmi?

Biz taassurotlar va bosish uchun narxni tanlashimiz kerak. To'g'ri konfiguratsiya qilinganida, taassurotlar uchun reklama ko'pincha bosish uchun e'lonlarga qaraganda samaraliroq bo'ladi. Ammo istisnolar mavjud, masalan, agar sizning auditoriyangiz 500 mingdan oshsa, reklamalarni bosish uchun sinab ko'rish mantiqan. Reklama platformalarini faqat Vkontakte-da tanlashni maslahat beraman.

O'tish narxi.

Yangilarning asosiy xatosi shundaki, ular Vkontakte taklif qilayotgan narxni qoldiradilar. Shuning uchun ko'pchilik Vkontakte reklamasini asossiz qimmat deb biladi. Aslida, siz oddiy formulani boshqarishingiz kerak: taklif qilingan miqdorni (chertish yoki 1000 ta taassurot uchun) taxminan 10 ga yoki shunga o'xshash qismlarga bo'ling. Ya'ni, agar Vkontakte 1000 ta taassurot uchun narx 12 rublni tavsiya qilsa, siz 1,2 rublni o'rnatishingiz mumkin. va agar taassurotlar odatdagidek ochilsa (soniyada kamida 1 ta taassurot), biz uni qanday bo'lsa shunday qoldiramiz. Agar yo'q bo'lsa, biz narxni biroz yuqoriroq qilib qo'yamiz va shunga o'xshash taassurotlar odatdagidek ochilguncha.

"Reklama yaratish" tugmachasini bosing va keyin moderatsiya qilish uchun e'lonni ishga tushiring.

Hurmat bilan, Vladimir Kondratenko

Maqola sizga yoqdimi? Buni ulashish