Contacte

Cum să creați o campanie publicitară în VK. Publicitate direcționată „VKontakte”: îndrumări, sfaturi, recenzii. Cum funcționează direcționarea VK

Vom considera aici un caz real al lansării unei campanii publicitare pe rețeaua VKontakte, care mi-a adus 1.000.000 de ruble. profit net.

„Pro”. Principalul „plus” al acestui tip de publicitate este abilitatea de a selecta (viza) în mod clar publicul căruia îi va fi afișată această reclamă. Putem stabili sexul, vârsta, interesele utilizatorilor cărora le este destinată publicitatea și, astfel, vom „ajunge” imediat la public, care este cea mai vizată pentru noi.

„Pro”.

  • Publicitatea în comunitățile VKontakte este mult mai ieftină decât publicitatea direcționată.
  • Alerga campanie publicitaraîn comunitățile VKontakte este mult mai ușor decât pe site-urile externe.

„Minusuri”. Nu există nicio opțiune de direcționare. Pentru a „intra” în publicul dvs. țintă, trebuie să efectuați o muncă independentă - pentru a selecta exact acele comunități la care sunt abonați oameni care ar putea fi interesați de bunurile sau serviciile dvs. Pentru alegere optimă grupul sau „publicul” trebuie să efectueze o analiză detaliată a statisticilor comunității. Am vorbit despre acest lucru în detaliu la curs. Astăzi, ca bonus, îți voi dezvălui câteva „trucuri” despre ceea ce trebuie să fii atent în primul rând atunci când începi să faci publicitate pe VKontakte.

Lansăm o campanie publicitară pentru 1.000.000 de ruble în grupurile VKontakte.

Pasul 1: cine este publicul nostru țintă?

În etapa inițială, trebuie să înțelegem cine este al nostru publicul țintăși ce este al nostru potențiali cumpărători interese. Principala regulă pe care trebuie să o învățați aici: nu faceți publicitate produselor pentru copii în grupuri pline de umor! Principala greșeală a agenților de publicitate începători este că aceștia caută cel mai ieftin loc pentru lansarea publicității. De regulă, plasarea posturilor publicitare în grupuri pline de umor este mai ieftină. Dar să privim acest proces din interior. Să presupunem că avem un grup plin de umor cu 500.000 de membri. De obicei, în astfel de grupuri, 60% dintre abonați au sub 25 de ani. Este puțin probabil ca acest public să fie interesat de lucruri copilărești; în plus, este insolvabilă.

Dar o astfel de comunitate ar fi ideală pentru noi pentru publicitate.

În primul rând, uitați-vă la statisticile comunității și abia apoi - la costul publicității din ea. Amintiți-vă: nu există publicitate scumpă, există publicitate eficientă și ineficientă. Sarcina dvs. este să vă asigurați că pentru fiecare 3.000 de ruble investite în publicitate câștigați de două ori mai mult. De exemplu, ați cheltuit 3.000 de ruble și ați câștigat 6.000. Total 3.000 de ruble. "La care se adauga".

Pasul 2. Căutăm site-uri pentru a lansa o campanie publicitară.

Cea mai optimă modalitate de promovare este plasarea imediată a anunțurilor în comunități mari și chiar mai bine - într-o rețea de comunități mari. Există mai multe „avantaje” aici.

  • Dacă derulați o campanie publicitară masivă, atunci când lucrați cu o rețea de comunități, puteți fi de multe ori de acord cu rezultate specifice, de exemplu, lucrați la abonați. Prețul poate varia de la 2,5 la 40 de ruble. per abonat - depinde de subiectul grupului.
  • Rețeaua este mereu interesată clienți obișnuiți! Dacă doriți să lucrați permanent și sunteți gata să investiți cel puțin 50.000 de ruble în publicitate în etapa inițială, atunci managementul rețelei vă va întâlni la jumătatea drumului și va face toate eforturile pentru a vă asigura că efectul publicității dvs. este uimitor. De regulă, acestea sunt consultări individuale și asistență suplimentară pentru clienți.
  • Lucrând cu o rețea de comunități, te găsești imediat într-o echipă de profesioniști, datorită căreia vei începe să înțelegi toate complexitățile SMM, iar acest lucru se va întâmpla de zeci de ori mai repede decât dacă ai încerca să studiezi toate acestea pe proprii.

Cazul nr. 1. Lansarea unei campanii publicitare pe VKontakte, prin rețeaua noastră de comunități

Proiect: Sunt o mare gazdă, soție și mamă
Rețeaua comunitară prin care a fost promovat proiectul:Agenția SMM
O sarcină: Crearea unui proiect de informare pentru gospodine

Metode de generare de bani:

  • vânzarea de publicitate;
  • vânzarea de bunuri prin programul de afiliere Biggon;
  • crearea unui magazin online.

La momentul publicării, în comunitate existau 127 de mii de abonați.

Costul unui abonat pentru public: 2,5 RUB

Profitul net al proiectului: 30.000 RUB pe luna

Cazul numărul 2. Lansarea antrenamentului

O sarcină: Colectarea unei baze de abonament pentru participarea la intensiv online
Promovare: Realizat simultan prin mai multe rețele mari de public de afaceri
Sursa principală de abonament: Pagina publică „Anatomia afacerilor”
Cost per abonat: RUB 30

Ce s-a făcut.
Inițial, în fiecare grup de afaceri, am cumpărat un anunț pentru test. În grup a fost plasat un link etichetat, care a făcut posibilă urmărirea conversiei fiecărui „public”. Dacă rezultatele testelor au fost satisfăcătoare, au început negocierile cu proprietarul grupului cu privire la achiziționarea de publicitate în bloc (10-20 postări publicitare). Reducerea minimă pentru care am fost de acord este de 30%, uneori am reușit să ne târguim până la o reducere de 50%. Datorită acestei strategii, în unele cazuri am reușit să ajungem la un cost de abonat de 15 ruble (acesta este un cost extrem de redus pe abonat în activitatea de informații).

Cazul nr. 3. Showroom pentru îmbrăcăminte pentru copii KluvaKids

Promovare: prin intermediul agenției SMM a webmasterului Alexander
Publicul țintă: gospodinele cu copii mici
Profitul net al proiectului: 30.000 RUB pe luna

Pasul 3. Pregătirea unei postări publicitare și lansarea unei campanii publicitare masive

      2) Folosiți titluri strălucitoare care vă vor atrage magnetic publicul. De exemplu:
      "VÂNZARE! Rochii de vară cu reducere de 80% "
      Dieta secretă! Minus 15 kg în două săptămâni! "
      „Afaceri în rețelele sociale. Cum se ajunge la un venit de 100.000 de ruble pe lună? "

3) Folosiți imagini de înaltă calitate.
4) Utilizați simboluri MOJO:

5) Folosiți un îndemn:

6) Analizați postările concurenților pe subiecte conexe! Identificați „jetoanele” utilizate de alți participanți la piață și testați-le.

În acest exemplu, am analizat cum ar trebui să arate o postare publicitară dacă vindeți un produs.

Este demn de remarcat faptul că algoritmii și scripturile pentru crearea de postări pentru subiecte diferite total diferit. Cu toate acestea, acest scenariu poate fi luat ca bază prin efectuarea propriilor modificări.

În orice caz, eficiența unei postări publicitare ar trebui evaluată numai după lansarea unei campanii publicitare. Anunțurile sunt lansate mai întâi. Dacă a dat roade și a obținut profit, atunci mesajul a fost scris corect. Dacă nu, atunci trebuie să finalizați și, uneori, să refaceți complet anunțul.

Ce să alegeți: „țintă” sau „public”?

În opinia mea, dacă lansați pentru prima dată o campanie publicitară pe VKontakte, atunci cel mai bine este să faceți acest lucru prin intermediul paginilor publice. Datorită faptului că configurarea direcționării este un proces destul de laborios, costul unei erori poate fi ridicat. În plus, atunci când lansează publicitate direcționată, administrația VK nu vă va oferi nicio recomandare specifică pentru configurarea acesteia. Când lansați anunțuri prin „publics”, puteți solicita întotdeauna sfaturi de la administratorul comunității în care trimiteți anunțul.

Buna dragi cititori ai site-ului blogului. În articolul „” am luat în considerare o serie de opțiuni pentru atragerea vizitatorilor interesați (cumpărători) către resursa noastră.

Este clar că fără acest lucru, orice proiect devine lipsit de sens, așa că toată lumea încearcă să folosească la maximum aceste fonduri disponibile. Am început deja să vorbim în detaliu despre, precum și despre. De fapt, acestea sunt instrumente excelente care, cu abordarea corectă, vă pot oferi un început bun.

Dar pentru a completa imaginea, va fi în continuare necesar să folosiți rețelele sociale. De multe ori deschid orizonturi complet noi și vă permit să ajungeți la publicul interesat de produsele dvs., care nu pot fi atinse prin mijloace tradiționale. Am început deja să vorbim despre și. Cu toate acestea, cel mai mare și mai popular din RuNet nu a rămas acoperit de atenția noastră.

Ce este direcționarea VK?

Public rețea socială Mulți oameni consideră din greșeală că Vkontakte este slab convertibil, deoarece acolo, aparent, mai ales. De fapt, da, în Vkontatka există într-adevăr un procent mai mare de shkoloty decât în ​​Facebook, deoarece există multe bunătăți gratuite. Dar acest lucru nu înseamnă deloc că nu există un public solvent - este doar mai difuz decât în ​​rețelele de socializare precum Facebook, Google Plus sau Linkedin.

Cu toate acestea, metodele de direcționare publicitară disponibile în Vkontakte (setare numai pentru publicul de care aveți nevoie) și care au apărut relativ recent retargeting vă permite cu ușurință să eliminați utilizatorii de rețea ne-țintă pentru oferta dvs. Permiteți-mi să explic puțin despre retargeting. De fapt, face posibilă afișarea anunțurilor în VKontakte utilizatorilor deja cunoscuți, pe care le încărcați în dulap publicitar folosind o listă de adrese de e-mail, fie telefoane, fie ID-uri, sau prin colectarea informațiilor despre acestea pe site-ul dvs. web prin setarea unui cod special.

După apariția retargetingului în setările contului de publicitate Vkontakte, mulți chiar au încetat să folosească direcționarea obișnuită. Mai mult, modul și locul în care ați colectat o listă a acestor e-mailuri, telefoane sau ID-uri nu este important, dar, privind în viitor, voi spune că în acest scop puteți utiliza scripturi, servicii online și chiar aplicații pentru contact. Totul funcționează grozav și nici nu trebuie. Mai jos voi da exemple de utilizare a retargetingului, care va maximiza conversia traficului de la Contact și va reduce costul unei campanii publicitare.

De fapt, pentru cei care nu știu, blocuri cu reclame direcționate sunt afișate în coloana din stânga a paginilor de contact (de obicei, un anunț constă dintr-un titlu și o imagine și, în unele cazuri, li se poate adăuga și o descriere):

Sub acestea există un buton „Toate anunțurile”, făcând clic pe care puteți vizualiza întreaga gamă de subiecte publicitare care vi se oferă. În teorie, toate acestea ar trebui să corespundă intereselor și aspirațiilor dvs., dar în practică nu este întotdeauna cazul. În acest articol și în articolele ulterioare, vom lucra cu dvs. pentru a minimiza afișarea anunțurilor noastre pentru utilizatorii neinteresați, precum și pentru a le face cât mai interesante pentru ei, pentru a le crește rata de clic (CTR).

CTR (raportul dintre numărul de vizionări și numărul de clicuri înmulțit cu sută la sută) în publicitatea direcționată, precum și în publicitatea contextuală, este utilizat pentru a măsura eficacitatea anunțurilor dvs. și cu cât este mai mare, cu atât mai puțin va plăti pe clic. Cu toate că, pe Vkontakte, puteți alege între două tipuri de plată:

  1. Pentru clicuri
  2. Pentru impresii

Pentru a înțelege ce metodă de plată va fi cea mai profitabilă pentru dvs., trebuie să efectuați experimente (testați o campanie publicitară cu un buget modest - cel puțin 100 de ruble), apropo, în nouăzeci la sută din cazuri va fi mai profitabil să utilizați opțiunea de plată „pentru afișări” și numai atunci când încercați să ajungeți la un nivel uriaș în funcție de dimensiunea publicului, poate fi preferabilă plata pe clic. Mai jos vom vorbi despre acest lucru mai detaliat.

Opțiunea „Pentru impresii” vă va oferi mult trafic pentru o sumă relativ mică, dar cu abilitatea adecvată. Este destul de dificil să obțineți un cost pe clic scăzut în opțiunea „Pentru clicuri” (aveți nevoie de o pagină bună de reclame) și va fi dificil să obțineți un număr mare de clicuri cu această abordare. Prin urmare, este mai ușor și, în majoritatea cazurilor, este mai ieftin să folosiți opțiunea de publicitate Vkontakte atunci când plătiți „Pentru impresii”.

Să analizăm rapid cum să vă obțineți un cont publicitar pe Vkontakte (în mod implicit, acesta nu este activ pentru dvs.) și să începem să creați un anunț. Ei bine, pe parcurs, să vorbim despre la ce ar trebui să acordați o atenție specială și cu ce nu vă puteți deranja, deoarece nu afectează foarte mult succesul unei campanii publicitare. Deci, în partea de jos a oricărei pagini de contact veți găsi un buton "Publicitate"... Făcând clic pe acesta, veți fi direcționat la pagina de alegere a instrumentului pe care doriți să îl utilizați:

Aici, apropo, a doua teză „Postări publicitare în comunități” este interesantă. Faptul este că Vkontakte ar putea fi întotdeauna utilizat în scopuri publicitare în două moduri: fie să configurați direcționarea în contul dvs. publicitar oficial, fie să căutați pagini publice populare potrivite pentru dvs. în funcție de subiect și să îi invitați pe proprietarii lor să publice postarea dvs. publicitară. În acest din urmă caz, contactul a rămas, ca să spunem așa, în afara afacerilor, așa că au înlăturat așa ceva (de fapt, un schimb pentru postarea înregistrărilor în public).

Dar vom vorbi despre asta mai târziu, pentru că astăzi suntem interesați doar de direcționarea publicității și de reorientare în special. Prin urmare, facem clic pe buton „Anunțuri vizate”... În fereastra care se deschide, veți fi prezentat pe scurt caracteristicile țintei, după care tot ce trebuie să faceți este să faceți clic pe butonul „Creați anunț”. Se va deschide un formular cu multe domenii diferite (vom vorbi despre ele puțin mai târziu).

Le puteți completa la întâmplare pentru a crea un anunț de testare. Împreună cu ea și contul dvs. de publicitate Vkontakte... După aceea, în meniul din stânga va apărea fila „Publicitate”, prin care puteți intra rapid în acest cont.

Care este diferența dintre publicitatea direcționată pe Vkontakte?

Vom reveni la crearea unui anunț, dar deocamdată vreau să vă explic, În ce este diferită publicitatea direcționată? din mass-media sau publicitate contextualăși, de asemenea, care este caracteristica sa.

  1. În cazul utilizării reclamelor media (bannere etc.), plătiți pentru afișarea anunțului către un public, care poate include utilizatorii dvs. țintă. Procentul dintre aceștia, de regulă, va fi foarte diferit de o sută (foarte asemănător cu un hit nu foarte puternic al publicității televizate în audiență). În acest sens, direcționarea este mult mai selectivă. Prin reglarea fină, vă puteți asigura că plătiți doar pentru utilizatorii de care aveți nevoie (vizați și motivați, care sunt potențial interesați de oferta dvs.).
  2. În cazul utilizării publicității contextuale, aceasta este legată de interogările de căutare introduse de utilizator în bara de căutare (publicitate în rezultatele căutării) sau legate de interesele sale recente (din nou, determinate de interogările introduse anterior) sau de conținutul pagina pe care este afișat anunțul (publicitate pe site-urile partenere). Publicitatea direcționată este legată de datele pe care sistemul (în cazul nostru, Vkontakte) le cunoaște despre utilizator - locația sa geografică, poziția socio-demografică, interesele și multe altele.

Dar acesta nu este principalul lucru. Principalul diferența dintre publicitatea contextuală și publicitatea direcționată constă în gradul de pregătire al unui potențial client pentru a cumpăra - indiferent dacă este gata să cumpere inițial sau ar trebui să îl încurajați să facă acest lucru.

  1. În publicitatea contextuală, există în principal așa-numiții „clienți calzi”. Ei intră în căutare, având deja scopul de a cumpăra ceva (chiar dacă nu pe primul site pe care îl întâlnesc, dar în general), introduc cererea lor, efectuează cercetări privind calitatea și prețurile, apoi ajung de la publicitate la site-ul dvs. și deveniți clienții dvs. ...
  2. (au venit în Vkontakte în niciun caz să cumpere, ci să comunice), adică difuzăm reclame utilizatorilor cu scopul de a genera interes pentru ei. Atunci trebuie să fie „încălziți”.
    1. În acest scop, acestea sunt utilizate în cazul bunurilor care nu sunt foarte scumpe (atunci când este destul de ușor pentru un vizitator să ia o decizie de cumpărare). Astfel de vânzări pot fi comparate cu comerțul cu transportul, atunci când pasagerii decid cu privire la o achiziție rapidă numai de mărfuri nu foarte scumpe. În ceea ce privește contactul, tot ceea ce costă mai puțin de câteva mii de ruble (hainele pot fi oarecum în afara acestei categorii de preț) pot fi clasificate ca achiziții spontane.
    2. Alternativ, puteți direcționa clienții potențiali către comunitățile Contact (), în cazul produselor (serviciilor) scumpe sau complexe, atunci când oamenii au nevoie de timp să se gândească. În al doilea caz, „prelucrați” vizitatorii din comunitate, făcând clienții „reci” „calzi”. Acestea sunt așa-numitele „achiziții lungi” ( bunuri scumpe, servicii complexe, evenimente etc.) care necesită reflecție. În comunitate îi explicați importanța propunerii dvs., caracteristicile sale, unicitatea, demnitatea, astfel încât acesta să fie convins de necesitatea acestei achiziții. Nu îi va fi dificil să se alăture comunității (dacă acest subiect este cumva interesant pentru el), după care va începe să primească buletinul dvs. informativ. Este posibil ca procesul de „încălzire” (maturare) a utilizatorilor să dureze săptămâni sau chiar luni, dar cu o abordare adecvată, totul va funcționa.

Unde să trimiteți clienții din anunțuri - pe site sau în comunitate?

Să remediem din nou - când să trimitem un utilizator de la publicitatea Vkontakte la un site extern și când la comunitate?

  1. Dacă produsul promovat costă mai puțin de 2.000 de ruble. În acest caz, este logic să conducem clientul către o pagină de destinație (sau o pagină de o pagină)
  2. Dacă pe pagina de destinație există suficiente informații pentru a convinge clientul să cumpere (citiți despre)
  3. Dacă utilizatorul nu trebuie să plătească - jocuri, site-uri promoționale etc.
  1. Dacă aveți un magazin online mare sau un brand cunoscut. În acest caz, nevoia dvs., cel mai probabil, nu va fi limitată la o singură achiziție - aveți nevoie de vânzări constante. În comunitate, postezi conținut interesant, pe care îl diluezi cu vânzarea de postări despre produse noi, oferte sau promoții. Va fi mult mai convenabil, vizor și mai practic.
  2. Dacă aveți o afacere locală (de exemplu, un restaurant, un club de fitness sau o cafenea). O persoană se alătură unei comunități unde puteți comunica cu el, aflați părerea sa despre serviciul dvs., citiți recenziile sale și încercați să le țineți cont. Ei bine, și bineînțeles, cu o comunitate bună, acest client poate deveni unul permanent pentru dvs.
  3. Dacă vindeți produse sau servicii complexe sau scumpe. În acest caz, cu ajutorul comunității, veți putea explica utilizatorului de ce acest produs merită atât de mulți bani, de ce este bun și care este avantajul său față de concurenți.

Cui este potrivit direcționarea (publicitatea în VKontakte)?

  1. Dacă aveți o ofertă potrivită pentru o gamă largă de utilizatori (bunuri de larg consum). Lucruri care sunt interesante pentru mulți. Cu cât este mai larg potențialul dvs. public țintă, cu atât va merge mai bine pe social media.
  2. Dacă aveți propria comunitate tematică pe Vkontakte, atunci direcționarea poate servi ca o modalitate foarte bună de a atrage utilizatori și abonați la aceasta.
  3. Dacă aveți un magazin online, atunci este foarte posibil să creați cu succes vânzări prin intermediul rețelelor sociale. Vkontakte vă va oferi clienți noi, vânzări noi și profituri suplimentare în comparație cu toate celelalte modalități de a atrage clienți.
  4. Jocurile merg bine prin direcționare și aplicatii mobile, deoarece este foarte ușor să configurați afișarea de reclame pentru cei care au dispozitive mobile sau pentru cei care se joacă în rețelele sociale.
  5. Cafenelele, restaurantele, sala de fitness, cluburile și alte companii locale își au aproape întotdeauna reprezentarea pe rețelele de socializare, iar atragerea vizitatorilor de acolo folosind direcționarea ar fi o continuare complet logică a cooperării.
  6. Dacă doriți să atrageți utilizatori la unele evenimente, concerte, petreceri și alte evenimente care vizează un public larg, atunci Vkontakte este perfect pentru dvs.
  7. De asemenea, în rețelele de socializare, puteți promova perfect diverse produse de informare, seminarii, conferințe, coaching etc. lucruri.
  8. Pentru a rezuma, putem spune că publicitatea Vkontakte funcționează bine pentru o afacere orientată către client (și nu de la o afacere la alta).

Pentru cine nu este potrivită publicitatea Vkontakte?

Există o serie de sectoare de servicii și de afaceri care sunt suficiente costisitor și nu foarte eficient pentru promovarea utilizării direcționării în VKontakte(contextul poate fi preferabil în acest caz). Practic, problema constă în dificultatea de a selecta publicul potrivit, deși odată cu apariția retargetingului (în articolele ulterioare vom vorbi despre aceasta în detaliu), această problemă, într-o serie de cazuri, a devenit destul de rezolvabilă. A doua problemă este că de cele mai multe ori oamenii de pe social media nu sunt interesați de aceste subiecte.

    Este foarte dificil să promovezi Vkontakte (poate, cu excepția marketingului pe internet). Acestea. direcționarea nu este foarte potrivită pentru B2B în afara internetului (vânzări de materiale de construcții, sisteme de supraveghere video, rechizite de birou și orice altceva configurat să funcționeze cu o afacere care nu are legătură cu Internetul).

    În primul rând, este dificil să vizați furnizorii afacerea potrivită, și chiar dacă atinge utilizatorul de rețea potrivit, nu este un fapt faptul că va dori să schimbe furnizorul pe care îl are deja. În al doilea rând, și furnizorii sunt oameni și merg la Contact pentru a lua o pauză de la serviciu și nu pentru a continua să o facă. Dacă are nevoie de serviciul dvs., va merge la Yandex sau Google și va găsi totul acolo. Comercianții de internet, pe de altă parte, lucrează de fapt pe rețelele sociale, deci paginile de destinație etc. Lucrurile Vkontakte pot fi promovate cu succes.

  1. Du-te greu servicii complexe extrem de specializate(protecția datelor, sisteme de alarmă etc.), care sunt de neînțeles pentru majoritatea utilizatorilor Vkontakte. Va fi destul de dificil să găsești un public țintă care să fie interesat de acest lucru. Cu cât serviciul este mai complex, cu atât este mai dificil să găsești un public pe o rețea socială. Deși, din nou, odată cu apariția retargeting-ului, a devenit posibilă selectarea unui public pentru oferte foarte specializate, rămân încă unele dificultăți.
  2. Difficil de promovat cu direcționare servicii medicale, deoarece există o mulțime de nuanțe pentru fiecare dintre tipurile lor, asociate în primul rând cu trecerea moderației (trebuie să colectați și să trimiteți certificate despre activitățile dvs. și, în orice mod posibil, să fiți de acord cu acest tip de anunț). În plus, costul atragerii unui client poate fi mai mare decât în ​​context, ceea ce nu este bun. În al doilea rând, este din nou dificil să țintești (să evidențiezi) publicul țintă, deși te poți concentra asupra unor comunități medicale tematice. Dar, din nou, utilizatorii acestor comunități sunt deja conectați la serviciile centrului medical pe care această comunitate l-a creat și îl susține. Trebuie să existe un motiv bun pentru utilizatori să schimbe reperele (de exemplu, dacă oferta dvs. are un preț semnificativ mai mic). Serviciile în medicina cosmetologică (plastic etc.) sunt promovate puțin mai bine, deoarece este mai interesant pentru oameni.
  3. Destul de des, un public țintă încearcă să promoveze proprietate imobiliara, dar acest lucru este departe de a fi întotdeauna eficient, deoarece este incredibil de dificil să găsești un cumpărător pentru un apartament folosind publicitate direcționată pe Vkontakte. Va trebui să ajungeți la un public uriaș pentru a avea șansa de cel puțin o vânzare. Mai mult decât atât, nimic altceva decât reglarea pentru megalopoluri și vârsta capabilă nu se poate face mai ales. O metodă mai promițătoare pentru vânzarea de bunuri imobiliare ar fi crearea unei comunități tematice sau organizarea de seminarii (de exemplu, despre ipoteci sau cum să cumperi un apartament), dar acest lucru va necesita multă muncă și îți va adăuga muncă. Situația este mai bună cu livrarea și închirierea de apartamente prin direcționare.

Faptele de mai sus nu implică în niciun caz meritele oricăreia dintre metodele de publicitate de mai sus, ele ilustrând pur și simplu diferențele lor semnificative. Rețeaua socială Vkontakte, în virtutea specificității sale, agregă un nivel imens de cunoștințe despre utilizatorii care sunt înregistrați și comunică cu aceasta. Datorită acestui fapt, cu abilitatea adecvată, este posibilă doar pentru acei utilizatori de rețea care, a priori, vor fi interesați de aceasta. Ei bine, odată cu apariția posibilității de a utiliza retargeting, acuratețea vizării utilizatorului a devenit și mai mare.

  1. În VKontakte, bunurile și serviciile care costă până la cinci până la șase mii de ruble se vând bine. Orice lucru care este mai scump poate fi încercat, dar probabilitatea unor vânzări eficiente către publicul acestei rețele sociale este deja în scădere.
  2. În plus, trebuie spus că cel mai bine este să vindeți bunuri de larg consum aici. Odată cu apariția retargetingului, publicitatea ofertelor foarte specializate a devenit, de asemenea, destul de posibilă și eficientă, dar este totuși mai ușor să vindeți bunuri de larg consum.
  3. Dacă un produs, serviciu sau marcă are o comunitate de fani pe Vkontakte, atunci acesta va fi de mare ajutor, deoarece direcționarea în funcție de grupuri funcționează cel mai bine.
  4. De regulă, este mai bine să direcționați fluxul de vizitatori atrași de publicitatea direcționată către un site extern (sau site-ul dvs.) decât către un grup sau public din rețeaua socială în sine. Dar, din nou, trebuie să experimentați.
  5. Prețurile pentru publicitatea Vkontakte sunt puțin mai mari decât în ​​Vkontakte, dar aici foarte repede (cu abordarea corectă) puteți obține un flux decent de vizitatori interesați, ceea ce va duce la zeci de comenzi de bunuri ieftine pe zi. Există un exemplu în care proprietarul unui magazin online cheltuie două sute de mii de ruble pe lună pentru publicitate direcționată și este foarte mulțumit de marja extrasă din această afacere.

Moderarea anunțurilor și parametrii principali ai unei campanii publicitare

În plus, trebuie să știți asta (de exemplu, alcoolul, tutunul și alte lucruri urâte). Ei bine, orice altceva este interzis de legea rusă. De fapt, toate anunțurile dvs. vor fi moderate și subiectele interzise nu vor fi ratate, dar dacă contractați pentru ca cineva să atragă trafic de la Vkontakte, verificați

Aproape fiecare persoană citește știrile, iar citirea știrilor prietenilor pe Vkontakte este o chestiune de principiu. Iată cum să folosiți acest moment pentru a vă promova comunitatea - în biroul de publicitate aveți ocazia să lansați o campanie specială pentru a face publicitate în știrile altor persoane. Ce sunt știrile și cum le configurez? Veți găsi răspunsul la această întrebare în această instrucțiune detaliată..

  1. Când promovați bunuri și servicii care costă de la 4000 de ruble.
  2. În timpul promovării unor nișe complexe: imobiliare, servicii juridice, clădire.
  3. Lucrul cu un public rece care trebuie spus mai detaliat despre proiect.

Argumente pro şi contra

  1. Capacitatea de a crea înregistrări cu acompaniament text mare.
  2. Banda arată mai naturală. Acest lucru mărește acoperirea anunțurilor dvs.
  3. Cel mai metodă eficientă promovarea Vkontakte.
  4. Înregistrarea este disponibilă pentru distribuire pe toate dispozitivele.
  1. Lipsa plății pentru clicuri.

Cum se începe: 7 pași

Fără alte întrebări, să enumerăm 7 pași de bază.

Pasul 1.

Pasul 2

Faceți clic pe butonul „Creați un anunț”.

Pasul 3

Pasul # 4

Feedul este publicat în numele comunității dvs.

Pasul 5

Alegerea subiectului anunțului dvs.

Atunci când faceți publicitate pentru produse pentru o anumită categorie de vârstă, trebuie să puneți o etichetă specială.

Pasul 6

Am stabilit publicul țintă. Selectăm țara sau țările dorite, orașul.

Elementul „Ziua de naștere” este util atunci când faceți publicitate de bunuri cadou.

În secțiunea următoare, specificați categoria de interese a publicului țintă. De exemplu, atunci când faceți publicitate îmbrăcăminte pentru femei, puteți include „Frumusețe și modă”, „Cumpărați online”, „Casa și familia” și așa mai departe.

În comunități, indicați publicuri și grupuri legate de subiectul dvs.

Aplicații și site-uri. Vă indicăm aplicații Vkontakte sau site-uri terțe legate de subiectul reclamei.

Elementul „Călători” afișează intrări utilizatorilor care vizitează adesea Vkontakte din diferite adrese IP.

Educație și muncă. Dacă publicul dvs. țintă sunt studenți sau reprezentanți ai unei anumite profesii, atunci această filă va fi foarte utilă.

Opțiuni suplimentare. Aici puteți adăuga baza retargeting, colectate de pe site-ul dvs. sau folosind parsere.

Salvează setările. Aici puteți adăuga publicul care a arătat unele acțiuni cu anunțurile dvs. în baza de date de retargeting.

Pasul 7

Reglăm prețul și locația. În secțiunea „Site-uri de publicitate”, selectați unde vor fi afișate intrările: pe dispozitive mobile, în versiunea completa sau pe toate site-urile.

Costul este indicat pentru 1000 de afișări. Sistemul setează automat suma. Poate și chiar ar trebui să fie redus pentru a economisi bugetul. Dacă acoperirea scade, atunci costul ar trebui să crească.

Limităm afișările la 5 de persoană.

La final, faceți clic pe „Creați anunț”.

Cum să profitați la maximum de anunțurile dvs. în știri: 3 sfaturi

  1. Personalizați-vă anunțurile pentru fiecare segment de public.
  2. Alegeți imagini luminoase și captivante.
  3. Afișați anunțuri pe web și dispozitive mobile separat.

Segmentați-vă publicul. Nu trebuie să rulați o campanie publicitară pentru toate segmentele în același timp. Aceasta vă va economisi bugetul și va crește conversiile.

Cu câțiva ani în urmă, nu aveam idee cât de ferm vor fi rețelele sociale care fac parte din viața noastră. Au încetat deja să mai fie doar o „discuție” pentru adolescenți. Mai des companii renumite, proprietari afaceri mari, magazinele online și doar antreprenorii individuali creează pagini și comunități din rețea pentru a-și promova bunurile și serviciile.

Pentru a atrage abonați - clienți potențiali - există diverse instrumente. Vom vorbi despre una dintre aceste metode în acest articol.

Publicitate direcționată „VKontakte”: informații generale

Ce este asta? Pentru ce este? Poate că aceasta este doar o risipă de bani?

Pentru o lungă perioadă de timp, se credea că VKontakte era o rețea pentru școlari. Dar cercetările recente au arătat că situația se schimbă. Acum, în populara rețea socială rusă există un număr mare de public solvent, gata să învețe despre diverse bunuri și servicii și să facă achiziții. Acești oameni au nevoie de ajutor pentru a obține astfel de informații. Dar, deoarece principalul lucru este odihna și divertismentul, oferta nu ar trebui să fie prea intruzivă. Ce se face cu succes prin publicitatea direcționată „VKontakte”. Ce este?

Dacă vorbim despre componenta externă, acestea sunt reclame mici situate în stânga paginii dvs. în rețeaua socială. Cu siguranță toată lumea le-a acordat atenție, dar nu toată lumea știe cum apar și de ce.

Anunțul include un titlu, imagine și scurta descriere... De regulă, nu mai mult de două sau trei piese vor fi vizibile în același timp. Pentru a vedea alte persoane, trebuie să faceți clic pe butonul „Toate anunțurile”. În mod ideal, fiecare dintre ele ar trebui să corespundă intereselor persoanei pe a cărei pagină VKontakte se află. La urma urmei, aceste reclame sunt personalizate special pentru fiecare utilizator.

Dar practica se abate uneori de la ideal, pentru că intervine factorul uman.

Publicitatea direcționată pe VKontakte necesită o abordare foarte atentă. Sfaturi pentru pregătirea și lansarea acestuia nu vor fi de prisos.

Dacă nu aderați la ele, puteți „scurge” cu ușurință întregul buget planificat și nu puteți obține rezultate.

Nu fiecare produs sau serviciu se vinde bine cu direcționarea. Dacă acestea sunt unele articole rare, sezoniere, nu pentru toată lumea sau prea scumpe, este mai bine să căutați alte metode de promovare a acestora. Tot ce este legat de medicamente este prost vândut. Numai bunurile de consum sunt eligibile pentru direcționare.

Înainte de a lansa o reclamă, pregătiți și plasați o postare publicitară în grupul dvs., pe site-ul sau pe platforma la care va merge utilizatorul, postarea publicitară Este necesar ca persoana să nu vină doar, ci să devină și ea interesată de informații , persistă, dorește să-l studieze mai detaliat, să se înregistreze sau să se alăture unui grup și, în mod ideal, a făcut o comandă.

Anunțul în sine necesită, de asemenea, o abordare atentă. Fotografie sau imagine grafică de înaltă calitate, clară și vie. Provocarea este să atragi atenția. Joacă-te pe emoțiile oamenilor. Textul este scurt și concis. Trebuie să atingă ținta exact, să fie scris în limba publicului țintă (public țintă) pe care este făcută miza. Familiarizarea și grosolanul sunt inacceptabile. Niciun apel la „tine”! Este posibil să nu treceți moderarea.

Înainte de o afișare completă, ar trebui mai întâi să testați anunțul cu cheltuieli de cel mult 100 de ruble. Cel mai bine este să faceți mai multe reclame pe același subiect, dar cu imagini, titluri și explicații diferite. Și dintre ei, deja în procesul de testare, alegeți cea mai bună opțiune.

Configurarea publicității vizate „VKontakte”

Să analizăm un algoritm detaliat de lucru.

Etapa preliminară este analiza și paginile utilizatorilor, interogările lor de căutare sunt vizualizate, interesele sunt identificate. Pe baza datelor obținute, se întocmește un portret al publicului țintă, cu care va trebui să lucrați în timpul campaniei publicitare.

Există mai multe moduri de a începe:

2. Dacă există o comunitate (grup), puteți acționa prin ea. Va fi mai rapid în acest fel. Sub avatar există un rând „face publicitate comunității”.

Prima opțiune necesită efectuarea a două tranziții înainte de a începe să creați anunțul. Iar al doilea duce direct la site-ul în care este plasată publicitatea vizată „VKontakte”. Rețeaua în sine vă va spune cum să configurați lucrări suplimentare.

În primul rând, încărcăm anunțul pregătit în prealabil (text + imagine). Acestea trebuie să aibă o anumită dimensiune, atât în ​​ceea ce privește numărul de cuvinte, cât și lungimea / lățimea imaginii.

Apoi trecem la setările pentru diferiți parametri ai publicului țintă: vârstă, sex, locul de reședință, interese, starea civilă etc. Pot exista o mulțime de astfel de indicatori. De care să luați depinde situație specifică... Mai jos este un exemplu de direcționare.

După completarea tuturor câmpurilor și crearea primului anunț, va apărea un cont personal de publicitate, în care va fi posibil să urmăriți progresul campaniei publicitare.

Metode de plata

Un alt parametru la direcționare.

Configurarea publicității direcționate pe VKontakte presupune două pe afișări și pe clicuri. Cel mai bine este să o faceți mai întâi în conformitate cu prima opțiune și mai târziu să treceți la a doua. cel mai des folosit atunci când se ajunge la un public foarte mare. Pentru tranziții - mai ieftin și mai ușor.

Concepte și termeni de direcționare de bază

Acoperirea este numărul de persoane care au văzut anunțul dvs. cel puțin o dată.

Tranziție - măsurată în cifre. De câte ori ați urmat propunerea. Utilizatorului care a făcut tranziția nu i se va afișa anunțul a doua oară.

Afișări - de câte ori a fost afișat anunțul dvs. VKontakte.

CPC (cost pe clic) este un indicator al costului unui clic.

CPM - (cost pe milă) - cost pe 1000 de afișări.

CTR (rata de clic) - acest concept arată eficiența unui anunț și este calculat ca numărul de vizualizări pe rată de clic înmulțit cu 100%.

Exemple de

Cu cât completați mai multe detalii cu toate coloanele, cu atât va funcționa mai eficient publicitatea direcționată pe VKontakte. Cazuri ( exemple reale) vom lua în considerare chiar acum.

Magazinul online de bunuri pentru copii a decis să desfășoare o campanie publicitară. Publicul țintă a fost determinat - femeile în vârstă de 20-30 de ani, căsătorite, au copii. Livrarea mărfurilor din acest magazin a fost efectuată numai în orașul X. Toți acești parametri au fost introduși. Metoda de plată este pentru clicuri. Prețul recomandat este de patru ruble. Acoperirea publicului - 10.000 de persoane.

Dacă magazinul ar funcționa cu livrarea în toată Rusia, numerele ar fi diferite. Și toate orașele ar fi specificate în setări, ceea ce ar crește cu siguranță aria de acoperire.

Grup (comunitate) sau site: unde ar trebui să conducă anunțul

Publicitatea direcționată „VKontakte” (îndrumarea cu privire la utilizarea acesteia a fost dată mai sus) și practica utilizării sale arată că, cu un preț destul de mic și un anumit tip de produs (serviciu), este mai bine să trimiteți clientul la un compus o singură pagină. De unde poate plasa imediat o comandă.

Cu un sortiment mare, de exemplu, magazinele online, tranziția ar trebui să ducă la un grup. În acest caz, scopul nu este doar o achiziție unică, ci cooperarea pe termen lung și vânzările constante. Acest lucru este valabil pentru diverse pizzerii, cluburi de fitness, vânzarea și livrarea de flori și multe altele.

Noi oportunitati

Recent, a apărut o adăugare interesantă - retargeting, care extinde posibilitățile inițiale ale produselor publicitare.

Vă permite să afișați anunțurile dvs. oamenilor pe care îi cunoașteți deja.

Avantaje ale direcționării

Vă permite să determinați și să indicați foarte precis portretul publicului țintă. Mulți internauți le place să vorbească despre ei înșiși, să ofere informații detaliate despre hobby-uri, locul de reședință, vârsta etc. Astfel, printre milioane de abonați nu va fi dificil să găsească „prieteni” conform criteriilor necesare și să ofere exact acele bunuri și servicii care le vor interesa.

Acuratețea alegerii publicului țintă vă permite să realizați o situație în care reclama și oferta găsesc clientul în sine, și nu invers.

Concluzie

Astfel, dacă doriți să creșteți vânzările, spuneți despre un produs sau serviciu nou, publicitatea direcționată pe VKontakte vă va ajuta. Recenziile multor proprietari de afaceri vorbesc despre eficacitatea acestui tip de promoție. Dar numai cu o campanie bine reglată și condusă.

Buna! Dacă decideți să configurați publicitate direcționată pe Vkontakte, atunci apar imediat multe întrebări. De câți bani aveți nevoie pentru a începe o campanie publicitară? Ce setări ar trebui selectate și care ar trebui ignorate, având în vedere proiect individual? Cum găsesc imagini? Care este cel mai bun format de imagine? Ce este CTR și ce este CPM, care este diferența și pe care să o alegeți? Ce este retargeting-ul și cum se folosește? Pentru a vă salva de agitații inutile, vom lua în considerare toate aceste probleme și nu numai în acest articol.

Scepticii vor spune: „Am încercat! Anunțurile vizate nu funcționează! Am cheltuit o grămadă de bani ". Dragi tovarăși, vioara nu va cânta în mâinile unui hipopotam! Am încercat - nu a funcționat, nu înseamnă că nu funcționează. Înseamnă undeva greșit. Mii de companii de pe Vkontakte folosesc acest instrument și primesc clienți în fiecare zi. Este nevoie doar de puțină răbdare și pricepere.

Între timp, voi oferi acest infografic:

De asemenea, vreau să avertizez oamenii care doar încearcă publicitate online.În primul rând, vă recomand un astfel de canal de publicitate, deoarece ar trebui să lucrați mai întâi în această direcție. Publicitatea direcționată are un trafic mai mare și, în unele nișe, poate concura în continuare cu publicitatea contextuală în ceea ce privește viteza de conversie a unui vizitator în cumpărător. Dar, în majoritatea cazurilor, este mai bine să începeți cu publicitatea contextuală și să conectați doar publicitatea direcționată. Iar utilizarea unei combinații de publicitate contextuală + direcționare Vkontakte va contribui la creșterea semnificativă a eficienței. Voi vorbi despre acest lucru în articolul următor, pentru că acum va fi dificil să vorbim despre toate subtilitățile, dar vă voi oferi câteva îndrumări. Deci, să începem.

Pentru a ușura navigarea, să împărțim condiționat întregul proces în 2 etape. Și anume:

  1. Instruire: termeni de bază, pregătire pentru testarea reclamelor, crearea unui cabinet publicitar.
  2. Setare: Să parcurgem principalele setări de direcționare, în funcție de format reclame, compilarea unui test de imagini și titluri, precum și alegerea strategiilor pentru afișări sau pentru clicuri.

Pregătirea și termenii

Un pic de teorie și numere:

CTR este raportul dintre clicuri și afișări, măsurat ca procent. De exemplu, din 1000 de afișări, ați primit 20 de clicuri. 20/1000 * 100 = 2%. Acest indicator este important de luat în considerare atunci când alegeți un format de anunț pentru afișări. În publicitatea pe clic, nu este atât de important, deoarece nu afectează costul pe clic.

СPC - cost pe tranziție. Este important să ții cont întotdeauna, altfel poți intra în negativ.

Creăm un cont publicitar

Deschideți „Setări” în meniul din stânga și căutați linkul „Publicitate” de mai jos.

Faceți clic pe butonul „Anunț direcționat”. „Creați anunț”. Primul pas este crearea unui anunț, nu a unui birou. Vă propun să creați pur și simplu un anunț acum, fără a seta setări, doar pentru a avea un cont publicitar.


Gătit poze

Există două opțiuni din care puteți alege. Primul este să căutați singuri imagini pe toate resursele disponibile (de la bănci foto până la o căutare banală de imagini într-un motor de căutare), și apoi să pregătiți imagini în Photoshop. Sau poți folosi de aceasta un serviciu mega-convenabil, pentru început va fi suficient versiune gratuită... Nu mă voi opri acum asupra serviciului, vă puteți da seama dacă doriți, este intuitiv.

Testarea imaginilor și a titlurilor

Pentru a vă personaliza campania mai eficient, este important să testați imagini și titluri. Pentru test, trebuie să ne pregătim. Testul se desfășoară după cum urmează.

  • Selectăm cel puțin 5 imagini. Testăm cinci imagini cu același titlu.
  • Și venim cu cel puțin 5 titluri. Testăm cinci titluri cu aceeași imagine.
  • După ce testați ce imagini și titluri au fost cele mai clicabile, combinăm titlul cel mai clicabil și cel mai clicibil. Astfel obținem cel mai eficient anunț.

În mod ideal, trebuie să testați cel puțin 15 imagini și cel puțin 15 titluri. Dar pentru a înțelege prima dată, cinci sunt suficiente.

Personalizare

Până în prezent, există 5 opțiuni pentru formatul de anunț pentru site și grup.

  • imagine și text. Acestea sunt utilizate în principal atunci când trebuie să explicați clar despre ce este vorba în anunț;
  • imagine grozavă. Acest format este bun pentru că atrage atenția mult mai bine decât precedentul. Dar există un dezavantaj semnificativ - limitarea simbolurilor, doar 25. Puteți scrie și text pe imagine, ceea ce extinde semnificativ capacitățile acestei opțiuni;
  • Format exclusiv. În acest caz, anunțul dvs. va fi difuzat către utilizator într-o singură copie, fără concurenți. Dezavantajul este că este de două ori mai scump;
  • Promovarea comunității. Acest format este potrivit doar pentru comunități, nu puteți face reclamă site-ului folosindu-l. Diferența cheie este că un utilizator se poate alătura comunității dvs. fără a urma un link. Va apărea un buton „Alăturați-vă” chiar în anunț;
  • În sfârșit, un format special! Dacă publicul dvs. țintă depășește 100 de mii, vă recomand să îl încercați! Este difuzat nu în coloana din stânga, ca și alte formate, ci în fluxul de știri al utilizatorului, ceea ce crește semnificativ CTR. Această opțiune funcționează și pentru comunități.

Alegerea subiectului anunțului dvs.

Puteți sări peste acest pas, în principiu, dar este util să alegeți un subiect și subsecțiune. Când subiectul și subsecțiunea sunt setate, moderarea este mai rapidă.

Alegerea geografiei publicului nostru țintă

În acest bloc, puteți selecta orașele în care doriți să faceți publicitate, cartiere, stații de metrou și chiar străzile orașului dvs. Acest lucru este necesar dacă aveți o afacere locală, de exemplu, o cafenea. În acest caz, trebuie să vă conectați la un cerc restrâns de oameni care nu trebuie să călătorească prin jumătate din oraș către dvs. Aici puteți, de asemenea, să eliminați reclame irelevante. De exemplu, vindeți un produs rar, după ce l-ați cumpărat anterior în China. În acest caz, va fi foarte util să tăiați orașele mari, deoarece au deja o alegere foarte bună și pot cumpăra același produs cu livrare în orașul lor și chiar de multe ori mai ieftin. Pentru a face acest lucru, trebuie să selectați în coloana „cu excepția” orașele pe care doriți să le excludeți din campania dvs. publicitară.

Configurarea datelor demografice

Cu sexul și vârsta, totul este clar. Dar există setări foarte interesante în acest bloc, cum ar fi ziua de naștere. Putem bifa caseta de ziua de naștere. Și în anunț, scrieți, de exemplu: „În cinstea zilei de naștere, o reducere de 10%”. Aceste anunțuri măresc ratele de clic, deoarece acestea le personalizăm. Alegând o stare civilă, puteți îmbunătăți, de asemenea, relevanța RK. De exemplu, nu are sens să faceți publicitate unui site de întâlniri pentru oameni de familie. Ei bine, cel puțin des)

Interese

Ei bine, în cele din urmă am ajuns acolo :) În opinia mea, acesta este cel mai important și util bloc din direcționarea tradițională. Prin urmare, să vorbim despre asta cât mai detaliat posibil. Deci să mergem.

Categorii de interese

Algoritmul Vkontatke numără în mod constant implicarea fiecărui utilizator specific în anumite categorii de postări. De exemplu, dacă unei persoane îi place, comentează, vizualizează în mod constant un anumit subiect, de exemplu, bunuri și servicii. Cu ajutorul acestei setări, vom putea doar să ne îmbătrânim publicitatea pentru acest segment de utilizatori! Foarte grozav?! :)

Comunitățile

Putem acorda un segment al publicului care se află în grupurile concurenților noștri! Adică, de fapt, îndepărtează clienții de concurenți. Ei bine, asta nu este tot! O persoană care se află în comunitățile de interes poate fi, de asemenea, potențialul nostru client (de exemplu, oamenii care fac parte din comunitățile de afaceri sunt potențiali clienți pentru serviciile B2B). Dar aici trebuie să selectați cu atenție comunitățile în care vă conectați.

Direcționarea către aplicații și site-uri

Direcționând anumite aplicații, puteți obține, de asemenea, rezultate bune în anumite cazuri. De exemplu, dacă faceți publicitate unei jucării, puteți viza persoane care joacă deja jocuri similare.

O exceptie

De exemplu, puteți exclude persoanele care vă sunt deja abonați.

Viziunea asupra lumii

Nu folosesc acest bloc pentru că nu era nevoie. Poate că vă va fi de folos.

Călători

Dacă bifați această casetă, anunțurile vor fi difuzate persoanelor care își etichetează fotografiile în diferite locuri. Acest lucru crește șansele de a găsi un public mai solvent.

Următorul bloc „Educație și muncă”

Prin adaptarea la profesie, puteți, de asemenea, să vă acordați publicului care va fi interesat de produsul sau serviciul dvs. De exemplu, oamenii care au studiat la specialitate foarte plătită una dintre universitățile de elită este mult mai probabil să aibă un venit ridicat decât profesorii note elementare... Același lucru se aplică persoanelor care ocupă o anumită funcție sau care lucrează într-o anumită companie.

Opțiuni suplimentare

  • Grupuri de retargeting. Această setare este demnă de un articol separat. Pe scurt, puteți colecta o bază de utilizatori separată la care va fi difuzat anunțul dvs. Acest lucru se poate face fie cu ajutorul anumitor programe, fie prin preinstalarea codului de retargeting pe site-ul dvs. web.
  • Cu exceptia. De asemenea, putem exclude persoanele cărora nu dorim să le afișăm anunțurile. De exemplu, persoanele care sunt deja abonate la comunitatea noastră.
  • Dispozitive. Dacă alegeți proprietarii aici Tehnologia Apple sau proprietarii de smartphone-uri, atunci ne putem acorda și mai precis la un public solvent.

De obicei ignor restul setărilor din acest bloc, pur și simplu pentru că nu am întâlnit încă astfel de campanii publicitare.

Stabilirea prețului și a locației

Pentru afișări sau pentru clicuri?

Trebuie să alegem prețul pe afișări și pe clicuri. Atunci când sunt configurate corect, anunțurile pentru afișări sunt adesea mai eficiente decât anunțurile pentru clicuri. Dar există excepții, de exemplu, dacă publicul dvs. depășește 500 de mii, este logic să testați anunțurile pentru clicuri. Vă recomand să alegeți platforme publicitare numai pe Vkontakte.

Costul tranziției.

Principala greșeală a începătorilor este că lasă prețul oferit de Vkontakte. De aceea mulți consideră că publicitatea Vkontakte este scumpă în mod nerezonabil. De fapt, trebuie să vă ghidați după o formulă simplă: împărțiți suma propusă (click-through sau la 1000 de afișări) la aproximativ 10 sau cam așa ceva. Adică, dacă prețul pentru 1000 de impresii Vkontakte recomandă 12 ruble, puteți seta 1,2 ruble. iar dacă impresiile vor fi deșurubate în mod normal (cel puțin 1 impresie pe secundă), atunci o lăsăm așa cum este. Dacă nu, stabilim prețul puțin mai mare și așa mai departe până când impresiile sunt deșurubate în mod normal.

Faceți clic pe „Creați anunț”, apoi lansați anunțul pentru moderare.

Cu respect, Vladimir Kondratenko

Ți-a plăcut articolul? Împărtășește-l